Seoul, Osaka, Shanghai, Beijing en Tokyo in een week

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door FlyRicky, 5 sep 2015.

  1. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Kon zo snel geen apart Tokyo topic vinden, dus hier vraagje omtrent Tokyo.

    Na inmiddels 1 dag in Tokyo stad hebben we het wel een beetje gezien hier. Zijn diverse parken, tempels, shoppingcentra en het metropolian building observatory geweest. Weet iemand nog een insider tip of echte must See? We hebben morgen de gehele dag, maar blijf het liefst wel in Town..
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    De metro loopt naar Yokohama waar je een hele mooie toren hebt in de haven en de wijk zelf voelt een beetje als microcentro in BsAs met leuke koffiebarretjes etc. Verder misschien een sushicursus?
     
    RSC09 vindt dit leuk.
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik ga overmorgen dan uiteindelijk vertrekken. Op Tokyo > Osaka na zijn alle vluchten geboekt (denk dat ik ter plekke maar shinkansen/bullet train regel zodat ik nog iets van Japan zie), alle hotels geboekt (Hilton Osaka, Grand Mercure executive floor in Shanghai, Hilton Tokyo) en een verse nieuwe rugtas staat klaar om ingepakt te worden.

    Ben alleen een beetje vergeten mijn daadwerkelijk schema met plannen te finaliseren :rolleyes:. Maar dat komt met o.a. jullie tips en de stapel Lonely Planets die op mijn bureau liggen te wachten ongetwijfeld (ter plekke) nog wel goed. Thanks voor de hulp all!
     
    Edwin, RSC09 en kevin990 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina