Segment run KLM

Discussie in 'Economy Fares' gestart door platman, 7 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Hi allemaal!

    Ik ben van plan volgend weekend met enkele vrienden een segment run te gaan doen met KLM om zo snel FB Silver of wellicht gold te gaan behalen. Hebben jullie nog tips voor een segment run? (Liefst dus niet al te duur en wel binnen 1 dag te doen, dus europa).

    Ik ben benieuwd!

    Groet,

    Platman.
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
  3. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Silver biedt niet zoveel meer, zou dan inderdaad gold als ultimate goal stellen. Voor alleen zilver hoef je het niet te doen.
     
  4. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ja er staan hier genoeg tips en ideeen. Ik heb 1 april vlucht 30 en 31 gedaan. Ik heb o.a. 2 keer de route ams, bru, ams, cdg, ams (thuis slapen) en de volgende dag naar bru en ams totaal 6 segmenten. Verder nog ams, rome, nap, rome, ams op 1 dag 4 segmenten ( was kl vluchtnummer maar Alitalia metal). Verder nog 3 segmenten per dag richting frankrijk. Succes, ticketprijzen zijn wel hoger dan begin 2017 wat ik zo zie.
     
  5. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Waarom zou je FB Silver of Gold willen behalen als je al STE+ hebt met je Delta Platinum?
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Omdat er al een topic voor bestaat en het verkeerd geplaatst is gaat het op slot. Graag verder in het andere topic
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina