Sanity check wintertrip Johannesburg

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Brangeri, 30 aug 2022.

  1. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Zoals ieder jaar vliegen wij voor een paar weken naar Zuid-Afrika voor familliebezoek tijdens de kerstvakantie.

    Voorheen lukte het altijd om EC te boeken en dan met airmiles naar WBC up te graden. Vorig jaar voor het eerst met een kind gevlogen, gelukkig was ie nog klein genoeg dat ie makkelijk op schoot mee kon en min of meer de de hele vlucht kon pitten. Nu is ie op de leeftijd dat het een gangpadterroristje is maar ook nog net te klein om lang aan het in flight entertainment vastgelijmd te zijn, en we willen het liefste een eigen stoel voor hem. Heel concreet, voor onze data verschillen de prijzen niet super veel, direct heeft de voorkeur(zie een 7 urige overstap niet zo zitten met een dreumes) maar qua prijs maakt het ook niet zo heel veel uit. Vorige jaren was het relatief goedkoop vliegen tijdens corona maar nu zijn de prijzen aardig pittig, we wachten nog even september af om te kijken of er een leuke promo reward voorbij komt maar anders wordt het toch de €3600 aftikken vrees ik, of weet iemand nog iets?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. r0gerthis

    r0gerthis Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Etihad heeft een sale vanuit Amsterdam, incl JNB als bestemming. Is volgens mij niet tijds de kerst, maar je moet ff kijken. Direct boeken op de Etihad website.
     
    coenvh vindt dit leuk.
  3. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Helaas gaan ook wij rond kerst mee met de massa. De enige periode dat de schoonfamilie daar vrij heeft.
     
  4. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Kleine update, tickets zijn ondertussen geboekt, stervensduur maar je hebt vrij weinig keuze met deze bestemming.

    Aparte stoel voor de kleine was nog wel een uitdaging. Probeerde hem eerst als kind te boeken maar dat lukte niet omdat ie daar te jong voor was bij het invullen van de personalia. Daarna als baby geboekt, maar nergens op de site kun je een aparte stoel voor hem bijboeken.

    De klantenservice via de chat was zoals gewoonlijk waardeloos, het was blijkbaar mijn schuld want ik had blijkbaar moeten liegen op het personaliaformulier en dan via de klantenservice z'n echte datum laten invoeren. Je weet wel, dat formulier waaronder de vakjes nog extra staat dat je alles exact zoals in het paspoort moet neerzetten o_O

    Gelukkig kon het telefonisch worden opgelost, hun advies was om de volgende keer de hele boeking telefonisch te doen.
     
    Vliegende_Keep en Daan3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina