San Diego

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Valentijn, 11 okt 2014.

  1. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Gisteravond heb ik redelijk impulsief een tripje naar San Diego geboekt! Ik heb er veel goede verhalen over gehoord, maar ik ben er nog nooit geweest. Wie heeft er leuke tips voor bezienswaardigheden/restaurants/hotels? Ik sta overal voor open ;)!
     
  2. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ik vond Andaz en Manchester Grand Hyatt top hotels, en aangezien ik van de pretparken ben natuurlijk SeaWorld ;)
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb geslapen in US The Grand (SPG) en iets buiten San Diego (50 km), The Grand Del Mar. The Grand Del Mar is meer geschikt als je een huurauto hebt en je wilt de omgeving van San Diego verkennen.

    Torrey Pines State Reserve is prachtig. SeaWorld en de dierentuin zijn ook aanraders. Ik ben er zelf niet geweest, maar vrienden van mij zijn op de USS Midway geweest en vonden het geweldig.

    Als je van Mexicaans eten houdt, breng dan gerust een bezoekje aan Old Town.
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Zelf nog niet geweest maar de San Diego zoo schijnt een van de mooiste ter wereld te zijn.
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  5. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43

    Coronado Island schijnt heel mooi te zijn, is een soort schiereiland wat veel op toerisme leeft maar met mooi uitzicht. @Valentijn vergeet je je studieboeken niet mee te nemen in het vliegtuig ;) Happy travels!
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  6. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Thanks voor alle tips! Duurt nog even tot ik ga, maar zo kan ik zeker al wat leuke plannen maken! En @Innersoul : uiteraard gaan de studieboeken mee ;)
     
  7. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Weten je docenten wel dat je college skipt? Blijkbaar geen presentielijsten op de RU ;) Maar hele fijne reis en soak up the sun :)
     
  8. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Helaas wel presentielijsten, dus ik kan alleen in het weekend of op vrije dagen/feestdagen ;)! Gelukkig over een paar weken 'collegevrije week' (herfstvakantie), dus dan lekker een weekje naar Chili :cool:!
     
    Basjep en Innersoul vinden dit leuk.
  9. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Ik vond SD een van de aangenaamste steden tijdens mijn US Road trip vorig jaar. Viel zelfs beter mee dan San Francisco vond ik. Ons hotel (cheap best Western, niets speciaals) lag vlakbij de wijk Hillcrest, een trendy buurt met een cool uitgaansleven 's avonds. Bilbao park is zeker de moeite om te bezoeken. Verder moet je een cocktail drinken in het prestigieuze del coronado hotel. Even buiten de stad is er het San Diego Zoo safari park, leuk om eens te doen.
     
    Valentijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina