Weet iemand van jullie een makkelijke manier om een award ticket van finnair te zoeken? na contact met de helpdesk begreep ik dat het echt datum voor datum moet. Er is geen overzicht van week of maand met tarieven (zoals bv bij klm). Klopt dit?
Je kunt wel zoeken bij andere frequent flyer programma's, zoals Alaska en American Airlines. Ook kun je zoeken met Expertflyer bij Finnair.
Ok bedankt. Ik zocht alleen bij finnair omdat ik bij andere maatschappijen veel meer punten nodig heb. Expert flyer ga ik proberen.
Probeer voor oneworld ook die van BA. Hier vind je meestal de beste beschikbaarheid. Deze kun je vervolgens vergelijken met expertflyer.
Ben niet tevreden over dit programma. Zit rond de 80k nu dus silver of gold. Probleem is dat bijna all niet Finnair vluchten niet automatisch crediteren, zelfs met het FP nummer in doe boeking en op de boarding pas. Ik heb nog steeds diverse claims uitstaan van oa LA en UL. Zit nu nog te wachten op de miles van een paar December vluchten. Allemaal erg onprofessioneel.