Review plaatsen.

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Didier13, 17 apr 2016.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Na onze trip afgelopen maand naar Amsterdam-Doha-Bangkok-Manilla-Tokyo-Bangkok-Doha-Amsterdam. Heb ik wel wat stof voor reviews. Is er een handleiding hoe ik die kan plaatsen?
     
    Lionell en high_class vinden dit leuk.
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Leuk idee @Didier13! Er is niet echt een handleiding of bedoel je soms hoe die op de frontpage kan worden gezet? Verder kan je tips over het schrijven inwinnen bij bijv. @Lionell of @Valentijn die dit vaker doen. Verder zou ik als ik jou was gewoon een leuk persoonlijk verhaal schrijven over je bevindingen en aan de hand van fotos. Success met tikken!
     
    Jan van Putten en Lionell vinden dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hi @Didier13 , leuk idee! Ik ben achter de schermen bezig met het opzetten van een procedure voor guest bloggers. Ik heb ondertussen van 2 andere leden ook reviews ontvangen, maar door een gebrek aan tijd is het er nog niet van gekomen om die volledig te verwerken.

    Qua vormgeving en inhoud van de reviews kan je afgaan op bestaande hotel- en vluchtreviews. Als je nog meer informatie wenst te ontvangen, aarzel dan niet om te mailen op [email protected] en dan zorgen we er nadien voor dat de reviews op de frontpage terecht komen.

    Ik probeer met mijn reviews altijd om m'n persoonlijke beleving in woorden om te zetten zodat het geen droog verhaal wordt wat niet lekker leest. Daarnaast zoveel mogelijk goed beeldmateriaal is altijd een plus.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vanaf moment dat ik terug ben van m'n huidige trip (na 14 mei), neem ik contact op met degenen die een review of meerdere reviews willen plaatsen. Ik heb flink wat achterstand in te halen hier en qua emails, een week zo goed als zonder mail geleefd, nu weer terug in de beschaving.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Degenen die mij hebben gecontacteerd betreffende guest blog posts mogen dit weekend meer informatie verwachten :)
     
    Denzi en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    You got mail!
    @Didier13 had jij ook nog interesse om een guest blog post online te laten zetten? Indien ja, mail me dan aub even op [email protected] :)
     
    Denzi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina