Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Laat ons zeker weten of het lukt :)
     
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb een hotel gevonden voor rond de €55 per nacht op vrijdag en zaterdag.

    @Lionell: heb je uiteindelijk bevestiging gehad dat de 2-4-1 en het aanbod van 20.000 punten werkt?
    En zo ja, als je alles bij elkaar optelt, zijn de ca. 22.000 punten €55 waard?
     
  3. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Welk hotel is dat LVO?
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Volgens hun terms & conditions en customer service bevestigde dit via telefoon vanmorgen (+ 44 207 949 0378), dat je geen promos kunt combineren. Maar als je een hotel kunt boeken aan 55 euro wat op de lijst van deelnemende hotels staat van de Carlson Weekend Promo (http://www.clubcarlson.com/offers/8030681), dan is het een mooie investering.

    Ik had dit weekend een verblijf in een Park Plaza hotel voor 44000 punten voor 1 nacht, dit zou me normaal een goeie 160 euro hebben gekost als ik gewoon betaald zou hebben. Dus ja, ik vind die 22000 punten zeker 55 euro waard.
     
  5. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Iemand enig idee of het mogelijk is om promo codes te combineren bij Carlson? Wil graag 2-4-1 en FLYBLUE in 1 boeking, maar dat lukt vast niet ;)
     
  6. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Bij Schiphol
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zoals ik vanochtend schreef na contact met de Carlson customer service, kun je het beste de terms & conditions van elke promo erop nalezen. Bij twijfel, contacteer dan de mensen van Carlson via foon, vriendelijke mensen daar allemaal. Zij kunnen je gelijk uitsluitsel geven over de promoties en eventuele combinatie ervan.
     
  8. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Dank!
    Dank net even gebeld. Helpdesk gaf aan de 2-4-1- met geen enkele andere actie te combineren is.
     
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Zullen ze altijd zeggen denk ik :)
    Ik vraag me wel af of er in het backend van het systeem onderscheid wordt gemaakt tussen een promo-code die je opgeeft bij het boeken en een promotie waarvoor je je moet registreren...
     
  10. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Yes, daar twijfel ik ook aan. Het ging mij nu echter om het combineren van 2 promo codes ;)
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als hun systeem net zo lek is als het systeem van de IHG promo codes, dan maak je kans. Tenzij ze net als IHG ook weer accounts beginnen te auditen, maar volgens mij is die kans klein omdat de promos niet zo wijd verspreid zijn en niet zo misbruikt worden...
     
  12. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Het probleem is dat je er simpelweg geen twee kunt invoeren. Er is maar 1 promocodeveld helaas...
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    de enige loophole die ik zie is dus een promo (zoals die 20k promo) waarvoor je je online moet registreren, en dan daarna online een boeking doet, waarbij je een promocode kunt invoeren. Als je voldoet aan de voorwaarden van de geregistreerde promo (zoals bij de 20k twee nachten betaald verblijf) dan zou die moeten uitkeren?
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    let wel, ik heb dit niet zelf getest. Maar ik meen me wel te herinneren dat ik gelezen heb dat sommigen hier succes mee hadden.
     
  15. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Dit jaar heb ik het niet geprobeerd (geen vrije weekenden meer over), maar ik heb even mijn account erop nageslagen en ik heb in ieder geval de volgende promo's kunnen combineren met de 2-4-1:
    2013: 2 nights, 10000 bonus points (Park Inn)
    2013: 2 nights, 10000 bonus points (Radisson Blu)
    2013: 2 nights, 10000 bonus points (Radisson Blu)
    2014: stay 3 nights, get 1 free (38000 bonus points) (Park Plaza)
    En daarnaast (zo ver kon ik niet in mijn account terugkijken) heb ik ook 2x (Radisson Blu en Park Inn) de 2 nachten voor 50000 bonus points kunnen claimen met een 2-4-1 overnachting, dat was volgens mij in 2011 of 2012.
     
    SVDH en Lionell vinden dit leuk.
  16. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Valentijn vindt dit leuk.
  17. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Meer en meer berichten op FT dat de 2-4-1 werkt icm de 20k... Ik doe mijn poging het weekend van 13 september.
     
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    makes sense. Je hebt immers wel gewoon twee betaalde nachten bij de 2-4-1 promo.
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nog steeds geen reactie van Park Plaza Vondelpark betreffende m'n klacht over de zogenaamde "suite" en de staat van die kamer. Ondertussen een week geleden dat er contact is geweest. De 2 verblijven en daarbij horende ervaringen die ik dit jaar bij Carlson heb gehad, maken me niet blij... Tot 2 keer toe dat een klacht niet naar behoren wordt afgewerkt. Ik heb nog iets meer dan 20K aan punten staan, maar niet veel zin om die te gebruiken, zat net te kijken om ze te converteren naar miles maar met een ratio van 10:1 levert dat ook niet veel op.
     
  20. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik ga een hotel boeken van Raddison Blu en ben nog geen club carlson lid. Ik vroeg me af of er nog promo's zijn?
     

Deel Deze Pagina