Even terug gebruik gemaakt van de instant VIP status en sindsdien twee verblijven bij Radisson gehad. Tot nu toe onder de indruk! Elk verblijf was ik proactief geupgraded naar een suite. Toegegeven, het waren verblijven van 1 nacht dus een upgrade is dan makkelijker. Maar als bijv. Hilton Diamond waren suite upgrades zeldzaam. Ontbijt voor twee is ook een mooi voordeel. Als je niet om de punten geeft, kan je in de app de 'discount booster' aanzetten voor extra korting op het tarief. De punten die je spaart, zijn zelfs binnen een paar uur na uitcheck al bijgeschreven.
Ik heb er ook gebruik van gemaakt, maar iets minder uitgebreide upgrades gekregen. Een nacht in Dubai (1 categorie upgrade) en 2 nachten in Hamburg (ook 1 categorie upgrade). Zeker in Hamburg spaarde het gratis ontbijt best veel geld en wat dat betreft vind ik die VIP status zeer de moeite waard. Een Hilton vind ik soms toch te duur en dan is het fijn als er een gunstigere Radisson is.
Wie heeft ervaring gehad met de customer care van Radisson? Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar ik krijg maar geen reactie.
In de app staat hun telefoon nummer. Maar inderdaad het personeel dat ik een paar maanden geleden sprak wist zelf ook niet veel van hun eigen programma dus het was redelijk nutteloos.
Ik weet niet waar je vraag aan Radisson over gaat, maar mijn ervaring is dat je over puntentegoed het beste contact op kan nemen met het hotel zelf. Overigens heeft Radisson Rewards nu een Adventskalender waarbij je punten kan scoren.