Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

  1. noppie

    noppie Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Met AMEX platinum nu naar premium?
     
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk het
     
    noppie vindt dit leuk.
  3. noppie

    noppie Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Ik kan het bevestigen. Zie in de app dat ik nu premium obv amex platinum ben.
     
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Overigens zijn de 'aanpassingen' van het programma gewoon een pure verslechtering. De cash waarde van een punt is nu 0,2 cent als je gebruik wilt maken van de points & cash mogelijkheid. Wat mij betreft was dit toch al matige programma nu helemaal waardeloos geworden.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Radisson Americas is nu onderdeel van Choice Hotels en dat betekent dat de loyaltyprogramma’s nu samengevoegd gaan worden. Ik ontving deze e-mail:
    “Radisson Rewards Americas is integrating with Choice Privileges. This means you will soon have access to over 7,100 hotels where you can earn and redeem awards.

    Because you’re already a Choice Privileges member, no action is required to transition your membership. Rest assured, we’ll transfer any points and Elite Night Credits you may have in your Radisson Rewards Americas account as well as your tier status to your Choice Privileges account when the integration happens later this year. For every two Radisson Rewards Americas points in your account, you’ll receive one Choice Privileges point. We’ll also honor any Award Nights already booked—there is no need to reconfirm your reservations.

    We'll keep you updated throughout this transition with key dates and important news. In the meantime, you can continue to earn and redeem points at Radisson Hotels Americas. “
     
  6. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Trofeepunten:
    203
    Ik heb nog punten op mijn radisson rewards account waar ik niks mee doe en wil deze punten daarom omzetten naar FB Miles. Als ik dit via de site van radisson wil verwerken dan krijg ik de foutmelding dat mijn ingevulde frequent flyer nummer niet aan de vormvereisten voldoet.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik wellicht KL of FB voor mijn FB-nummer invullen?
     
  7. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Misschien een paar nullen ervoor zetten?
     
  8. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Die nieuwe promotie van Radisson lijkt mooi, maar 7000 punten is maar 14 dollar waard als je met cash&points betaalt!
     
  9. B_in_T

    B_in_T Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    18
    Lang weekend in het Radisson Blu in Gdańsk verbleven. Bij aankomst geen vermelding dat ik premium lid ben, maar werd wel als premium behandeld. Kreeg zelfs een dubbele kamer upgrade (standaard geboekt, had gehoopt op upgrade naar superior maar kreeg zelfs een premium kamer die heel erg ruim is). Welkomstdrankjes of geschenken doet Radisson niet aan zag ik in hun programma en dus ook niet gekregen. Weet niet of het vanwege de status is of dat ze het altijd doen, maar we kregen wel dagelijks 2 half liter flesjes water (1x met en 1x zonder prik). Wel leuk vond ik dat bij het ontbijt de mooiste plekjes (aan het raam) gereserveerd waren voor de Radisson Rewards leden, al werd daar volgens mij niet op gecontroleerd. Ontbijt vond ik erg goed, een buffet met additioneel ook nog a-la-carte gerechten wat niets extra kost (zoals bijv. de wafel of avocado toast).
    Gereserveerd met de deal of the day wat best wat van de prijs af haalde, plus wat punten ingewisseld om de prijs nog wat verder te drukken.
    Statusnachten en rewards punten waren na het uitchecken meteen bijgeschreven, zo snel als Radisson dat doet heb ik bij geen enkele andere keten meegemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Ook al mopper ik vaak op het Radisson Rewards programma, het ontbijt bij deze keten is bijna altijd zeer goed. De flesjes water (1x plat, 1x bruis) is standaard, officieel alleen voor leden, maar ik denk dat het altijd op de kamers staat. Leuk dat gedeelte voor de leden met de beste plek - heb ik nog nooit meegemaakt,
     
    B_in_T vindt dit leuk.
  11. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    In december heb ik er ook een paar nachten verbleven, zelfde type kamer.
    Ontbijtbuffet inderdaad een van de beste ooit met de inclusieve a la carte opties.
     
    B_in_T vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina