Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb helaas niet via de app geboekt... Ik ben benieuwd welke promo er bij mij wel werkt. Gelukkig was de boeking niet heel duur.
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Voor zover ik gelezen heb gaat er dus geen enkele promo werken als je geen mail hebt gehad.....
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Geen mail hebt gehad over de promo of geen bevestigingsmail dat je geregistreerd bent? Ik heb voor 3 promo's bevestiging ontvangen van registratie.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Jep, ik heb die ook ontvangen. Maar een aantal mensen op FT hebben deze ook gewoon gehad, maar kregen de punten niet. Navraag bij CC leverde op dat ze alleen in aanmerking kwamen als ze een mail hadden gehad. Dit staat inderdaad in de T&C's.
     
    lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gelukkig is m'n stay hier in de stad, dus kan binnen lopen om in te checken en 's morgens weer gaan uitchecken :)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Kijk dat scheelt. Ik heb als troost maar een upgrade request voor een Executive kamer gedaan ;-).
     
    FlyingFonz, lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  7. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik denk dat jij alles wat niet een promotie is niet leuk vind :p
     
    Lionell en Flying doc vinden dit leuk.
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nou die upgrade naar een executive kamer was wel de miskoop van het jaar. Alleen een "happy hour" tussen 17.00 en 19.00 (kwam om 19.10 aan). Verder een koffiemachine en wat water.

    Maar het belangrijkste: ze serveren geen ontbijt in de lounge. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

    Nah ja, de kamer is in ieder geval prima verder.
     
    Fly_Girl en Lionell vinden dit leuk.
  9. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Welk hotel zit je? Ik heb ook een paar keer gehad in Johannesburg in Sandton waar de lounge om 19:00 al dicht is :-(.
     
  10. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Amsterdam Airport.
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heb zojuist een mail gestuurd naar de klantenservice van Club Carlson. Aangegeven dat ik de promotie nogal slordig vind.

    Ik heb er geen problemen mee dat je een keer achter het net vist, maar als je een bevestiging krijgt van een promotie dan hoor je daar niet achteraf op terug te komen. Uiteindelijk zorgen dergelijke promoties wel voor extra stays (ik zou normaal niet bij cc hebben geboekt).

    Ben benieuwd of ik er een reactie op krijg, laat het wel weten.
     
    FlyingFonz, Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb afgelopen weekend een nacht gehad maar zit nog te wachten tot de punten worden gepost.
     
  13. Pedro1989

    Pedro1989 Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    119
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb mijn stay ook laatst gehad (11 dagen geleden) en de punten zijn bij mij ook nog niet gepost. Hierover al contact gehad met Customer Service, waarvan ik het volgende antwoord krijg, wat er op duidt dat de punten alleen voor uitgenodigde leden zijn ...

    'We show you registered for the "Your Bonus". This was a targeted promotion based on previous engagement with Club Carlson. Emails were sent to invited members directly from Club Carlson. To be eligible for the Promotion, invited members must register for the Promotion by using the unique URL sent via email. Registration by other means would not qualify for any of the “Your Bonus” promotions. I do apologize for any confusion this may have caused.'

    Ik vrees dus dat we naar de punten / instant silver status kunnen fluiten ... Alleen als je echt zelf deze mail met een link hebt gehad, is het 'eligible'.
     
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Thank you for your e-mail.
    The system automatically sends an e-mail stating that you have registered for the promotion, regardless of whether you used the unique registration link or not.
    We do apologize for the unpleasant experience you have had while registering for this promotion, however we will not be able to issue any compensation in this case. We appreciate your feedback and we will pass it on to ensure our future promotions will be better communicated and more user-friendly.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben nog steeds aan het wachten op de "gewone" punten van mijn stay. In de app staat dat m'n laatste stay in mei was... Gaat lekker vlot daar. In het verleden had ik al een haat/liefde verhouding met ze, had m'n les toen moeten leren. Maar meneer, dat punten verzamelen is zo verslavend :D
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij mij zijn de 15.000 punten binnen, maar dit was overigens de enige promo waar ik een e-mail voor had ontvangen om te registreren.
     
  17. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Lionell, keurig :p.

    Zonder gekheid, mooi, anders is het toch zonde.
     
  18. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Via de mail is deze actie aangekondigd. Vanaf morgen beschikbaar:
    upload_2018-2-12_18-52-40.png
     
    Flying doc, lloydje33, jongesander en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    stiekem vandaag gecontroleerd of mijn verblijf volgende maand in Ljubljana goedkoper kan... Helaas verblijf is nu zo'n € 50,- duurder. :confused:
    Hopelijk vinden jullie wel een leuke aanbieding.
     
    Daan3 en Lionell vinden dit leuk.
  20. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Het programma is veranderd van naam en heet nu Radisson Reward. Het is nu makkelijker om Silver status te halen ( 9 nachten ipv 15 dagen) Verder zijn de status voordelen niet verbeterd. (alhoewel iedereen krijgt nu twee flesjes water per stay :p)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina