Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Voor de Europese markt is Club Carlson (Radisson, Radisson Blu, Park Plaza, etc.) een goed programma om deel aan te nemen. Veel hotels, goeie promoties en ze doen ook niet heel moeilijk met matchen. www.clubcarlson.com

    Tip: een van de betere voordelen als je Club Carlson Gold Elite bent, is het 2-4-1 weekend extend tarief (alleen in Europa, Midden Oosten en Afrika properties), waarbij je (zoals de naam al suggereert) 2 nachten voor de prijs van 1 krijgt. Deze is er ook in een 4-4-2 variant. Om hiervan gebruik te maken moet je boeken via de Club Carslon website en de promotional code RSGP1P1 (voor de 2-4-1) of RSGP2P2 (voor de 4-4-2) invoeren.

    Meer info volgt in deze post, maar begin gerust met het posten van ervaringen en/of informatie over nieuwe promoties.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2014
    Thea vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Momenteel loopt er nog een promotie die "Weekend Special" heet. Je moet je als Club Carlson lid registreren voor 31 augustus 2014 voor deze promotie. Als je in de periode van 3 juni t/m 15 september 2014 in één van de deelnemende hotels verblijft voor minimum 2 nachten tijdens het weekend (inchecken tussen donderdag tot zondag), kan je 20000 Gold punten verdienen. Afhankelijk van het hotel waar je verblijft kan je een goede deal vinden.
    Meer details over deze promotie zijn te vinden op de volgende link: https://www.clubcarlson.com/secure/offers/8275603

    Ik heb tijdens de zomermaanden een weekend geboekt bij één van de deelnemende hotels, verslag volgt :)
     
    LVH vindt dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Matchen naar CC Gold is een eitje en dan krijg je toegang tot de acties waarbij je X nachten verblijft en maar Y betaalt. Win-win!
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ja die 2-4-1 en 4-4-2 weekend breaks zijn fijn, al moet je soms wel even zoeken naar een weekend waar die rates beschikbaar zijn. In de hotels waar ik veel kom is dat niet altijd een gegeven namelijk. Maar als ze wel beschikbaar zijn, kun je al snel een relatief goedkoop citytripje doen. Kijken of je ook een goedkoop ticket bij KLM kunt scoren (= 2 segmenten ;-)) en gaan! :cool:

    Het is wel jammer dat Club Carlson een paar maanden terug een devaluatie heeft gedaan, waarbij je als Gold nog maar 35% bonus krijgt (ipv 50%) en ook geen online booking bonus meer krijgt (was toch 2k Gold points)...
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb ook een weekendje i.h.k.v. de promotie geboekt. Ik was dit jaar nog niet in London geweest, dus dit was een mooi excuus ;-) Ook weer gelijk een hotel review (een van de Park Plaza's) en lounge review (ST lounge op LHR).

    Wat is jouw bestemming Lionell?
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Wij zitten volgend weekend in de Park Inn in Leuven, zal ook een review van komen voor de launch :)
     
  7. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Afgelopen week een verblijf gehad in Radisson Plaza Tahiti, goedkoopste kamer geboekt (triple points asia/pacific promotion :)!) en upgrade gekregen naar duplex suite als gold member, was erg tevreden!

    Hotel was aan de oude kant en locatie was niet super, maar waarschijnlijk beste gold-behandeling gehad bij ieder Carlson hotel dat ik heb gezien. Mooie upgrade, welkomstpakket op de kamer, gratis spabehandeling en elke dag een briefje en telefoontje van de manager on duty. Al met al dus ontzettend tevreden!

    Uiteraard ga ik even werken aan een uitgebreide review :)
     
    Jan van Putten en Mike vinden dit leuk.
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Wat een contrast met erkenning als Gold member in de VS. Azië is vaak veel beter en genereuzer.
     
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Welkomstpakket is ook leuk, die zit officieel niet meer in de benefits voor een Gold bij CC.
    Erg jammer want een van m'n favoriete hotels in London heeft als welkomstpresentje een bordje macarons, en die zijn erg goed.
    Moet ik nu zelf maar kopen dan ;)
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Sinds wanneer hebben ze dat geaxed? Niet dat ik ooit iets heb gekregen...
     
  11. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ergens in maart of april ofzo, toen ze de voorwaarden hebben aangepast. Silver krijgt nu ook ipv 25, 15% bonus en Gold ipv 50, 35% bonus.
     
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    oh, en de online booking bonus van 2000 punten is ook weg, die is nu 'on promotional basis only'...
     
  13. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Zo dat is een flinke devaluatie.

    Maar een bonus voor online booking is in deze tijd ook wel onzinnig. Vraag me af wie nog belt voor een reservering.
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    was volgens mij ook meer een bonus voor boeken via clubcarlson.com direct. Ik vind 't wel jammer, die bonus was soms wel een kwart van m'n earnings per stay.
     
  15. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ik ken Club Carlson niet goed, maar wat zijn 20.000 punten waard?
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Free awards nights beginnen bij 9000 punten, points & cash boekingen kan je al maken vanaf 5000 punten. Ik heb door de flash sale en de weekend promotie 55000 punten kunnen scoren voor 200 euro, daarbij moeten nog de elite bonus punten komen van het verblijf (zit momenteel in dat hotel).
     
    SVDH vindt dit leuk.
  17. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Een award stay in de leukere hotels van Carlson kosten 40 à 50k, dus met de regular en bonus points erbij ben je met de special 50 à 60% op weg naar een gratis nacht.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De Weekend Special heeft me dus blijkbaar flink wat punten opgeleverd :D
    Voor 2 nachten was ik net over de 100 euro kwijt en dit bracht me 28924 punten op!
    Screen Shot 2014-07-24 at 18.38.32.png
     
  19. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Welk hotel zat je Lionell?
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Park Inn Leuven, vlakbij het station. Ligging is goed, kamer is ok, maar ga er absoluut niet 's avonds eten! Review volgt ;-)
    Oh en let op, de Weekend Special kan je maar 1 keer per account boeken... minimum 2 overnachtingen.
     

Deel Deze Pagina