Quality Observer Programma KLM/AF

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FlyingDutchman87, 19 aug 2014.

  1. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    De survey is inderdaad nu beperkt tot inchecken en eventuele lounge ervaring en vertrektijd van vlucht.
    Van de vlucht zelf en de bagage afhandeling bij aankomst worden nu geen vragen gesteld. Op zich logisch omdat de vluchtervaring op zich minder is.

    Je kunt trouwens bij de onderdelen die nu wel onder de 'survey' vallen bij de laatste stap nog wel wat commentaar toevoegen.

    De waardering voor het invullen is nog wel hetzelfde gebleven, 20% korting in de shop en 500 miles.
     
    Roberto vindt dit leuk.
  2. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Iemand de laatste tijd nog een uitnodiging ontvangen?
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Nee de put lijkt opgedroogd, was wel fijn om 500 miles te ontvangen voor een vlucht van of naar Dusseldorf die zelf maar 32 miles opbrengt.
    Kan natuurlijk zijn dat mijn bestemmingen niet meer in de focus zijn en anderen wel uitnodigingen krijgen, maar van bij elke vlucht minimaal 1 segment een uitnodiging naar nul.
     
  4. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Inderdaad lijkt de put opgedroogd. Alweer enkele vluchten mogen maken, maar helaas... geen uitnodiging tot op heden.
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Vorige week nog AMS-KGL beoordeeld. Gek genoeg was het tot aan boord, daarna werd niet meer gevraagd.
     
    FlyingFonz en Rem76 vinden dit leuk.
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ik krijg vooral achteraf een enquete hoe de vlucht verlopen was. Het opvallende is dat ik die altijd krijg na een vlucht die perfect verliep. Vrijdag bijna 45 minuten op mijn bagage moeten wachten en weer het hele vliegtuig in 1 bus gepropt op Schiphol en dan krijg je geen enquete.......:rolleyes:
     
    MoonJ, ErwinLansing, Thijsk en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Laatste uitnodiging was in juni. Komende tijd weer wat vluchten staan maar nog geen uitnodiging gehad. De laatste keer (in juni) was inderdaad maar voor de helft van het traject. Geen vragen over de vlucht zelf. Van inchecken tot boarden.
     
  8. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Zo'n 2 maanden terug had ik ze gemaild, of ik mee kan doen met het programma.
    Krijg ik dit als reactie...

    Dear Sir, Madam,

    The flight you mentioned is not selected for the programme.

    Best regards,

    QO support team
     
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Ik het ze ook al een tijdje niet meer gezien. Het kan natuurlijk dat mijn bestemmingen er niet meer op staan, want ik vlieg dan wel veel, de bestemmingen zijn dan wel weer een beetje veel van hetzelfde...
     
  10. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    In mei 2x en begin augustus nog een keer. Alle vluchten waren WAW-AMS of AMS-WAW.
     
  11. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist ontving ik weer eens een uitnodiging voor het Quality Obersver Programme voor mijn KLM vlucht van AMS naar KRK aanstaande vrijdag.

    Ik lees alleen nergens er nog steeds 500 FB-miles toegekend worden als dank voor je deelname. Iemand recente ervaringen?
     
  12. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    ja, vorige week nog 500 miles bijgeschreven
     
    MarcoK vindt dit leuk.
  13. Roberto

    Roberto Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Ja inderdaad die 500 miles krijg je gewoon bijgeschreven.

     
  14. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Vandaag weer eens een uitnodiging gehad voor HEL - AMS komend weekend, vorige was meer dan 6 maanden geleden. Was alweer vergeten dat dit nog bestond.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  15. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    De laatste kan ik mijn inderdaad niet meer herinneren.

    Wordt overigens wel tijd, want ik wil mijn gal wel eens spuwen over de 'versnapering' die je krijgt op de korte hopjes van Dusseldorf tot Parijs.
    Goed dat je de kokosmakroon de deur uit hebt gedaan, onbegrijpelijk om een snack met een zo'n specifieke kokos smaak als enige optie te serveren, maar het alternatief een meergranen droge deeghap is zo mogelijk nog slechter.
    Zo zag ik gisteren in de hele EC comfort rij (2 tot en met 6) slechts 1 persoon dit aannemen, en dit was iemand die daar was neergezet omdat hij slecht ter been was en dus niet beter wist...

    Ik zou in het kader van duurzaamheid graag de stroopwafel terug zien, die wordt daadwerkelijk genomen en opgegeten, is langer houdbaar, en neemt veel minder ruimte in. Kan je dit mooi verkopen als lean and grean en passagiers tevreden houden.
     
    Christian vindt dit leuk.
  16. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    829
    Leuk Bevonden:
    380
    Trofeepunten:
    63
    Ik kreeg m’n laatste QO uitnodiging eind 2019. Daarna volgende de pauze van het programma en 11 februari dit jaar kreeg ik melding dat het programma weer hervat was. Maar tot dusver nog geen uitnodiging, alhoewel ik al vest weer wat vluchten hebt gemaakt de afgelopen tijd. Let’s see!
     
  17. Desflyer

    Desflyer Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    13
    Ik kreeg hem vorige week ook weer vanuit AMS naar BCN. En had hem deze zomer vanuit BIO naar AMS ook.
     
  18. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Uitnodiging voor AMS - ATH komende week.
     

Deel Deze Pagina