Promo Awards

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Ipponmaster, 17 sep 2014.

  1. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Volgens de website van KLM zijn er iedere maand nieuwe Promo Awards. Is er misschien ook een schema met een overzicht van de Promo Awards van de komende maanden?
     
  2. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Dit wordt elke eerste van de maand bekend gemaakt en zie je op de homepage van IVV. Helaas is niet bekend wat de komende maanden komt ;)
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  3. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Mijn vader vliegt heel erg veel voor zijn werk. Aangezien hij nu richting zijn pensioen gaat heeft hij mij zijn resterende flying blue miles gegeven. Deze kan ik gewoon gebruiken via zijn account. Ik wil deze punten zo optimaal mogelijk gebruiken. Hebben jullie misschien tips/tricks? Ik vlieg graag richting Indonesië en wat citytrips in europa ben ik ook niet vies van. Het gaat om 110k aan punten.
     
  4. VRR

    VRR Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ha @Ipponmaster
    Als het om 110k awardmiles gaat dan kan je er 5 citytrips retourtjes mee aanschaffen (natuurlijk komt er ook heffingskosten bij kijken)

    Je kan ook inloggen op de volgende site, dan kan je zien wat het aan Awardmiles kost om een trip te boeken https://www.klm.com/travel/nl_nl/fl...nd_miles/spend_miles/book_an_award_ticket.htm
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    de meeste waarde haal je inderdaad uit de promo-awards. Als je mazzel hebt zit er bij de volgende promo-awards een 50% bestemming bij in de Antillen of een leuke stad in de VS. Die zijn dan maar 25k punten, en als het een 50% off Business is, dan kosten die 62.5k - prima waar voor je geld (eh.. punten).
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  6. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Als het goed is kun je met KLM awardmiles ook 1 stopover boeken: misschien de moeite waard!
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  7. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Dan zal ik gewoon promo-awards in de gaten houden. Wel relaxed dat die iedere maand veranderen. Zat misschien te denken aan business class richting Indonesïe.
    Alleen weet ik niet zeker of alle 777-200/777-300 vliegtuigen al beschikken over de nieuwe WBC stoelen. Ik weet alleen dat die van de 747 hier wel over beschikken.
     
  8. PNF

    PNF Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8

Deel Deze Pagina