Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Volgens mij mag het personeel jou sowieso niet het recht ontnemen gebruik te maken van Privium toch? Daarom betaal jij elk jaar een bedrag wat andere reizigers niet betalen.
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Schengen vooral als je aankomt omdat daar geen controle plaatsvind dus je loopt gewoon door. Kom je uit niet-Schengen dan staan er nog wel eens lange rijen en kan Privium toch wel chill zijn. Zo kwam ik afgelopen vrijdag aan uit UK en stond er 30-60min rij. Niet zo chill om 11u s'avonds. Scheelde me lang wachten en was stuk eerder thuis.
     
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Wel interesant, vandaag geprobeerd gast voucher te kopen maar men doet dat op het moment niet / neemt ze niet aan omdat de vraag naar Privium enorm is toegenomen en er op tijden nouwelijks plaats is in de lounge...
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Er is een wachttijd van enkele weken voor aanmelding van nieuwe leden.
     
  5. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Niks van gemerkt, afgelopen vrijdag binnen 30 minuten mn vriendin ook lid gemaakt o_O
     
  6. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Kan mij persoonlijk wel ergeren aan het feit dat Privium steeds meer Plus Members binnen blijft slepen. Veel daarvan zijn trial members die eigenlijk alleen maar in de zomer maandjes de rijen te slim af denken te zijn. Ze mogen er wat mij betreft wel even een wachtlijst van gaan maken of by invitation.
     
  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb mijzelf en mijn echtgenote aangemeld voor Privium Basic resp Privium Partner. Er was een wachttijd van bijna 2 weken. Ik heb nu een afspraak op 9 juni, dan ben ik toch weer op Schiphol.
     
  8. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van privium, wat ongelooflijk relaxt.

    bij de security controle was ik meteen aan de beurt.
    de vrouw die de rijen regelt blokkeerde meteen de rij zodat ik meteen door kon lopen.

    helaas werd mijn koffer eruit gehaald en moest ik 2 koffer wachten. Maar er was niks aan de hand.

    Daarna door de paspoort. Stond grote rij wachttijd meer dan 15 min denk ik. maar met privium kon ik natuurlijk meteen doorlopen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Kwam eerder vandaag terug van een trip en vond een flyer onder mijn ruitenwisser:

    "Mind your plek"

    Parkeren op Schiphol verandert vanaf 1 oktober

    Garage P2 verdwijnt

    Schiphol is volop in ontwikkeling. We bouwen een nieuwe pier en terminal, daar is vel ruimte voor nodig. Parkeergarage P2 maakt daarvoor plaats en verdwijnt per 1 oktober. Daarom verandert parkeren op Schiphol. Er komen nieuwe parkeeroplossingen zodat u zorgeloos kunt blijven parkeren.

    Exclusief voor Privium Plus leden

    We kunnen u alvast vertellen dat u als Privium lid vanaf 1 oktober exclusief de luxe Excellence garage kunt gebruiken, als aanvulling op Privium in garage P1.

    We houden u op de hoogte

    Na de zomer brengen we u persoonlijk op de hoogte hoe Privium Plus parkeren op Schiphol er per 1 oktober precies uitziet.

    TLDR: Dat p2 verdijnt was al bekend. Privium plus leden kunnen anaf 1 oktober deExcellence garage gebruiken.
     
    Daeni vindt dit leuk.
  10. Hoe werkt t eigenlijk als je met een baby reist...
     
  11. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Binnen Schengen mag je de baby (0-4) meenemen door de priority boarding. Als je buiten Schengen reist mag dat ook maar je moet wel echt in de rij staan voor paspoort controle.
     
  12. Ik reis 9 van 10x naar Azië,, dus heeft t bijna geen toegevoegde waarde als ik met mn dochter reis
     
  13. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Klopt, misschien als je het lief vraagt mag je voorin de rij.
     
  14. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Is er voor Star Alliance Gold ook een priority lane voor de security en paspoortcontrole in T3? Dit is mij nog niet opgevallen maar volgens de site zouden er wel Star Alliance Gold Fast lanes zijn op Schiphol.
     
  15. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Je kunt gewoon gebruik maken van de algemene priority lane.
     
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Er is geen priority line voor de paspoortcontrole. De enige optie hiervoor is Privium.
     
  17. joke_name

    joke_name Newbie

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Gisteravond terug gekomen van 2 dagen London, met 4 man door de Privium gate :).
     
  18. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Geldt dit voor vertrek 1(A), 2 en 3?
     
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Bij vertrek van 1 en 1A is er geen paspoortcontrole (Schengen). Bij vertrek van 2 en 3 is er geen priority line voor de paspoortcontrole. De enige optie is Privium.
     
    Denzi vindt dit leuk.
  20. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Persoonlijk vind ik het een slechte zaak dat er geen priority lane meer is bij de paspoortcontrole voor BC en elite reizigers. Wil je verzekerd zijn van een snelle doorgang dan ben je genoodzaakt om een Privium abonnement te nemen. Zou het een met het ander te maken hebben? (Commerciële overweging van Schiphol)
     

Deel Deze Pagina