Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. Neanderthaler

    Neanderthaler Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    43
    Trofeepunten:
    18
    Hebben de RFID kaarten een andere design? Hoe weet ik, of ik de oude kaart of de nieuwe RFID kaart heb?

    Wij hebben onze kaarten in april vorig jaar gekregen overigens.
     
  2. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    154
    Trofeepunten:
    43
    Het is dit jaar nieuw geïntroduceerd dus je hebt net als ik nog de oude denk ik. Ik heb niks gehoord van thuisgestuurd, geef privium dan maar eventjes een belletje denk ik
     
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Als er een chip inzit en je de kaart echt in het poortje moet steken is het de oude - als je een kaart hebt die contactloos werkt dan heb je de nieuwe!
     
  4. OllieD

    OllieD Newbie

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    En mag ik vragen wanneer je Privium hebt aangevraagd? Omdat ik veelal met KLM vloog,en platinum ben, vond ik het niet zo interessant. Maar tegenwoordig wat vaker buiten Skyteam, dus heb privium net aangevraagd. Maar kreeg een mail dat ik op de wachtlijst sta.
     
  5. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb toevallig zojuist een afspraak gemaakt voor 1 juni. Ik had me aangemeld voor de wachtlijst in december afgelopen jaar. En paar weken geleden de mail gehad dat ik me kon aanmelden definitief.
     
  6. OllieD

    OllieD Newbie

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb ook een afspraak voor 1 juni. Maar probeer ervoor nog een keer langs te gaan. Want binnenkort nog met TK op pad.
     
  7. MLANG

    MLANG Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Mijzelf 3 weken geleden aangemeld voor de wachtlijst en na mij dinsdagmiddag (25-04) definitief te hebben aanmeld voor Privium de volgende ochtend (26-04) de irisscan gedaan.

    Dinsdagmiddag (om 16:45) was er een optie om 17:15 dezelfde dag en dinsdagavond waren er drie opties zeer vroeg de volgende ochtend.

    Mijn advies is niet direct een afspraak (voor over 5 weken) te maken maar regelmatig te checken of er nieuwe opties zijn; mijn indruk is dat er dagelijks opties beschikbaar komen (die dan ook weer snel weg zijn). Gr. M.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2023
  8. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    154
    Trofeepunten:
    43
    Net gebeld, je moet blijkbaar op afspraak langskomen en dit is niet mogelijk tot iig juli vanwege drukte. Dan houd ik de oude kaart zonder RFID maar gewoon, en als ik een keer tijd heb loop ik langs en kijk ik wel of het terplekke even tussendoor kan :D
     
  9. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Nieuw datapuntje: vrouwlief heeft haar partnerpas op de bonnefooi kunnen laten maken vorige week vrijdag. We gingen samen naar de VS, dus het kwam goed uit met flinke rij bij twee poortjes open
     
  10. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Ben gistermiddag voor een vlucht even binnen gelopen en mijn "oude" kaart a la minute aan de receptie door een RFID variant laten vervangen...

    Voor de mensen met afspraken in de toekomst, loop gewoon even langs als je in de buurt bent, er zijn inmiddels genoeg datapuntjes dat je bijna gelijk geholpen wordt...
     
    LordH vindt dit leuk.
  11. Durk

    Durk Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    18
    Ongeveer 2 weken na aanmelden kon ik terecht, helaas geen tijd meer gehad om eerder dan de afspraak te gaan, dus probeer het volgende week voor de vlucht. Lukt dat niet, dan wordt het op de terugweg.
     
  12. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Gisteren geprobeerd, werd weggestuurd. Mevrouw zei dat de Marechaussee had aangegeven dat er in het weekend geen mensen zonder afspraken langs mochten komen... (dit was overigens voor de irisscan). Tussen maandag en vrijdag kan het wel gaf ze aan.
     
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Oh wat gaar zeg!
     
  14. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    130
    Trofeepunten:
    43
    Vanochtend wel met succes geholpen. Het leek wel uitgestorven..
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  15. OllieD

    OllieD Newbie

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    ^^ oh echt? Ik moet zo richting A'dam. Ik ga dan even een stop maken denk ik.
     
  16. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    369
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag ook direct geholpen zonder afspraak (online was de eerst volgende mogelijkheid over een maand ong.)
     
  17. OllieD

    OllieD Newbie

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    Voor mij gold hetzelfde, stond binnen 25minuten weer bij mijn auto.
     
  18. Durk

    Durk Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    18
    Vanochtend 7:50 bij Privium, 8:15 liep ik weer weg. Er was tijd, het was niet druk dus hebben ze mij gelijk geholpen.
    Bij de security was het fijn dat ik Priority door Privium had. Was best druk, en achter de security bij de paspoortcontrole nog drukker met een beste rij. Ik was binnen 5 minuten alles voorbij.
     
    ErwinLansing en NisshinMaru vinden dit leuk.
  19. Lifeasemiel

    Lifeasemiel Newbie

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb Donderdagmiddag de nieuwe pas opgehaald. Als je de backup pas mee hebt is t nog geen 5 min dat ze hem wisselen voor een nieuwe met draadloos! Heerlijk snel trouwens!
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  20. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Bij mij vroegen ze alleen of ik de pas met de QR code waarop mijn iris-scan gecodeerd staat, nog had, nadat ik bevestigend antwoordde, kreeg ik binnen 1 minuut ook de nieuwe pas mee.
     

Deel Deze Pagina