Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Het is wellicht een beetje off-topic maar weet iemand of je in het bezit moet zijn van een KL ticket als je met een bluebiz voucher de crown lounge wilt bezoeken?
     
  2. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Ligt het aan mij of zijn de Privium machines weer vaak buiten dienst? Vanmiddag aankomst 4 lag ie er weer uit :(

    Vind de Privium dienst echt geweldig maar ik erger me te vaak dat de machines het niet doen.
     
  3. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    ligt niet aan jou. ik had woensdag hetzelfde, superirritant. Wachtmeester marechaussee vertelde me dat het regelmatig voorkomt
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Deze zomer wel iets vaker dan normaal. Gelukkig maar mag je dan de rest van de wachtrij voorbij, en als ie lang is krijg je gegarandeerd één of meer opmerkingen
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2016
    Ready2Board vindt dit leuk.
  5. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Ik ga de "niet beschikbaarheid" van Privium eens bijhouden.

    Als anderen hier op het forum de "niet beschikbaarheid van Privium" ook willen bijhouden kunnen we dit collectief aankaarten bij Schiphol. Hopelijk zal dit leiden tot een hogere beschikbaarheid.
     
  6. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Zie het wel eens op twitter. Schijnbaar wordt er dan meteen actie ondernomen.
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Die heeft @RickFlyer een paar posts hierboven al gemeld. :)
     
    Kilian vindt dit leuk.
  8. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    4 Oktober: 1 van de 2 Privium machines beschikbaar bij aankomst 1. Niet beschikbare machine had een A4tje erop geplakt, heb niet gekeken wat er op stond.
     
  9. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Emirates viert het 15 jarig jubileum van Privium mee. Via deze link vind je meer informatie over de actie, je kunt Privium Plus 4 maanden uitproberen met 15 euro korting EN krijg je Privium Guest voucher om iemand mee te nemen in de lounge.

    Het lidmaatschap gaat in vanaf het moment dat je je iris laat scannen en je pas ontvangt, als je je maar inschrijft voor 1 januari.

    Ik twijfel om dit aan te schaffen voor onze huwelijksreis volgend jaar, aangezien we allebei (nog) geen status hebben. Weet een van jullie of het een probleem is om van de business class incheck balie gebruik te maken bij Etihad, als alleen een van de twee Privium Plus is?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2016
  10. Als je op dezelfde PNR staat is t geen probleem

     
  11. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Sprak net met iemand van Privium en die vertelde mij dat RTP-NL per april 2017 van start zal gaan. Wel een stukje later dan ik had verwacht.
     
  12. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Als FLUX er per 1 Januari uitgaat en RTP-NL per April 2017 start hoe processen ze de GE aanvragen dan in de tussentijd?
     
  13. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Niet denk ik...
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    RTP zal gefaseerd worden ingevoerd. In Q1 zal het mogelijk worden voor paspoorthouders van bepaalde landen om, na registratie, ook van de automatische paspoortcontrole gebruik te maken.
    De koppeling met Global Entry die het voor Nederlanders mogelijk maakt in het Amerikaanse programma in te schrijven zal pas medio 2017 in werking treden.
    Aanmeldcentra komen in de aankomstfilters en in Vertrek 2.
     
  15. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Het is weer vertraagd. Doel is nu Q3.
     
  16. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Heb het dacht ik eind Maart gevraagd in de Privium club Lounge. Toen was het antwoord: (hopelijk) Juni. Dat gaan ze dus ook niet halen?
     
  17. MichielRP

    MichielRP Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Wat ik twee weken geleden in de lounge begreep was dat de onderhandelingen met de USA voor onbepaalde tijd zijn opgeschort door het inreisverbod.
    Als je dit googled: onderhandelingen over amerikaanse controles op schiphol opgeschort. Kom je het vanzelf tegen. mag nog geen links posten
     
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Dat gaat over Pre-Clearance op Schiphol, niet per se Global Entry integratie.
     
  19. MichielRP

    MichielRP Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Oh ok, maar zonder die pre-clearance kan je geen global entry aanvragen toch?
     
  20. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Pre-clearance is dat het immigratie stuk van de US naar Schiphol gaat (CBP is dan gevestigd op Schiphol). Vervolgens komt je vlucht in de US aan als domestic flight en hoef je daar niet meer door immigration.

    Ik vind het overig wel vreemd dat FLUX per direct is gestopt zonder dat het equivalent is geïmplementeerd.
     

Deel Deze Pagina