Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Wat wellicht nog een optie is: je kunt normaliter ook Privium Lounge toegang kopen. Mocht je nu niet naar binnen kunnen omdat het zo extreem lang duurt voordat de intake is afgerond dan kunnen ze het misschien vergoeden.

    Zou dit dan vooraf wel per email afstemmen.
     
  2. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Gisteren om 2230uur kreeg ik nog dit bericht van Privium;

    Dank voor uw vraag & mijn excuses voor de vertraagde reactie. De Privium grenspassage poorten functioneren momenteel naar behoren & zijn geopend zolang de aankomst- of vertrekhal dat ook is.

    Het zou dus weer moeten werken....
     
  3. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Zou voorzichtig zijn met deze uitspraak. Stond 2 weken geleden samen met een dame te wachten in de rij en die gaf aan dat ze net op tijd haar pasje had want de afspraak voor de irisscan was 1,5 uur uitgelopen. ze vertelde dat een aantal mensen weg waren gegaan anders zouden ze hun vlucht missen. Dus ook bij de intake gaat het niet zo soepeltjes als je normaal op Schiphol zou verwachten :(
     
  4. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Jup dat gaat zeer snel... Alleen de afspraak lees ik in de threads op dit moment. 2 maanden wachten ?!.
     
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Yep, je bent niet de enige die de rijen wil ontlopen dmv Privium ;)
     
    Timo_de_frys vindt dit leuk.
  6. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ja gelukkig heb ik t al jaren, maar nu ik de threads lees en dat men +/- 2 maanden moeten wachten. pff...
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  7. PeterD

    PeterD Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Heb vorige week met Privium gebeld, aangegeven dat ik meer dan 1.5hr van Schiphol af woon en dat even langs gaan op een van de beschikbare tijd slots geen optie was.

    Dame gaf daarop het advies om me in de privium lounge te melden om te kijken of ze me dan ter plekke zouden kunnen helpen.

    Zo gezegd zo gedaan, afgelopen zaterdag was ik er rond kwart over 3, om iets over half 4 stond ik met een pasje weer buiten.

    Wellicht dat het voor anderen ook een optie is op dit moment. Al vermoed ik dat wanneer veel mensen dit gaan doen ze het misschien niet meer zullen honoreren.
     
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Mn vrouw heeft voor 20 juli (!) een afspraak kunnen maken, best frustrerend dit aangezien ze bij Privium zelf vorige keer een fout hebben gemaakt met haar kaart waardoor ie ongeldig was.

    Dan heeft ze dus een partnerkaart die ze 9 van de 12 maanden kan gebruiken...
     
    Ruut vindt dit leuk.
  9. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ja. Ik had die ervaring dus ook. Schaamde me zelfs, want optisch sta je voor te dringen. Dus trok ik mijn pasje en kom meteen mijn koffer op de band leggen.
    Wel eerst kontakt opgenomen met persoon van de security.
    Essentie is dus rechter poortje te nemen want de twee linker brengen je in de rij.
     
    lloydje33 en bernard vinden dit leuk.
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Maar bij het meest rechter poortje is nu een lint zodat je bij ons SP gepeupel moet staan in de rij.
    Maar ook dan is het max 10 minuten voordat de spullen op de band mogen.
     
  11. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    O, dat lint is dus nu juist weg? Want het was, paar dagen geleden nog, aan mijn linkerkant zodat ik niet eens in de SP rij k o n gaan staan. Dus dat !int is weg zodat je gewoon tussen het SP gepeupel (your words...) Komt te staan? He bah.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik moet zeggen dat de communicatie vanuit Privium de laatste tijd te wensen overlaat. Zelf ervaren dat de lounge door personeelstekort soms dicht is, op social media lees ik berichten dat poortjes bij aankomst gesloten zijn en hier dat de voorrang bij de securitycontrole weer anders is ingeregeld.
    Juist met deze rijen is de voorspelbaarheid en betrouwbaarheid van het programma extra van waarde.
    Ik zal eens een mailtje sturen of ze e.e.a. kunnen verduidelijken.
     
    jphorn, lloydje33, Ruut en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Rob_L

    Rob_L Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Vanochtend 5:15 alleen security poortjes aan de schengen kant open en dan nog maar 70% van de aanwezige poorten open. Privium ging gewoon weer in de SP rij weinig voordeel dus.
     
    Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.
  14. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Maar dan toch altijd nog in de SP "te doen" vergeleken met de rest?
    Zit te stressen als een Rhesusaapje. Moet 2 juni weer. En OV Den Haag staakt. Dus lopen naar CS. En daarna komen er nog twee drukke maanden met veel op en neer fladderen. Had ik maar een vak geleerd.
    Vlieg overigens alleen buiten Schengen.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  15. Rob_L

    Rob_L Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ja was te doen, denk 10-15 door security heen. Kon rij bij passport controle niet zien
     
  16. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Dank. Dan slaap ik wellicht wat beter.
    Paspoort gaat met Privium scanners als een speer tegenwoordig. Met die oude kastjes moest je nog weleens op e e n voorganger wachten. Maar de laatste maanden kom ik zelden een "collega" tegen. Mooie apparaten trouwens.
     
  17. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Vraagje, hoe zijn jullie ervaringen qua beschikbaarheid van laadpalen op Excellence parking in het weekend? Parkeer normaal namelijk altijd op P1 en daar is de beschikbaarheid behalve maandag en dinsdag meestal wel oke.
     
  18. Domans

    Domans Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hoorde dat vandaag de ClubLounge West dicht was wegens personeelstekort. Weten jullie of dit de laatste tijd vaker het geval is? Zal voortaan van tevoren wel even vragen bij de ExpressLounge of hij open is..
     
    Ruut vindt dit leuk.
  19. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Eigenlijk zou je dit niet hoeven te doen maar hoort Privium dit vooraf kenbaar te maken op hun site of via een mailing.

    Ik irriteer me de laatste tijd wel vaker hieraan, je verkoopt een product, je kunt het niet nakomen en je hult je in stilzwijgen...
    :oops:
     
    Domans vindt dit leuk.
  20. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    497
    Trofeepunten:
    63
    Stond net ook voor dichte deur. Na kapotte poortjes. Way to go jongens.
     

Deel Deze Pagina