Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

1. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    848
    Trofeepunten:
    123
    De kosten voor Privium zijn weliswaar flink gestegen, maar buiten het outbound filtre in Vertrek 3 om nog nergens de nieuwe scanners gespot. Iemand een idee wanneer Schiphol deze vervangt?

2. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    828
    Trofeepunten:
    348
    Volgens Privium zelf:

Nieuwe Privium poorten in 2020
    Alle Privium poorten worden dit jaar vervangen. Eind april zijn vrijwel alle poorten geplaatst, behalve bij de grenspassages in Vertrekhal 2. Deze worden eind 2020 geplaatst. Op drukke locaties zijn de poorten dubbel uitgevoerd. Zo vervolgt u uw reis straks nog sneller.

MVA20 vindt dit leuk.
  3. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    828
    Trofeepunten:
    348
    Vandaag is zo te lezen de Privium ExpressLounge geopend. Later deze maar maar eens proberen:

Beste xxxxx

Vandaag op dinsdag 1 september openen wij voor onze Privium Plus leden een nieuwe lounge op Schiphol: de Privium ExpressLounge. U vindt deze lounge na security op de tweede verdieping van Lounge 1, aan het begin van de D-pier. De lounge is dagelijks geopend van 6:30 tot 13:00 uur. We zijn verheugd u nu ook in een lounge in het Schengen gebied te kunnen verwelkomen!

In de Privium ExpressLounge kunt u nog even werken, ontspannen of genieten van een heerlijke kop koffie! In de lounge zijn geen sanitaire voorzieningen. Het food & beverage assortiment is beperkter dan in de Privium ClubLounge, aangezien het op dit moment niet mogelijk is een volwaardige keuken in deze lounge in te richten.

lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  4. cvr

cvr Newbie

Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Vandaag de factuur voor weer een jaar Privium a 240 Euries mogen ontvangen. Na de statusverlengingen van de KLM en de hotelprogramma's voelt dit toch wat vreemd aan. Ben sinds maart niet meer op Schiphol geweest en verwacht er dit jaar ook niet meer te komen. Ik begrijp dat hun kosten ook gewoon doorgaan maar een gebaar naar hun doelgroep was hier wel op z'n plaats geweest of zien jullie dat anders?

5. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    848
    Trofeepunten:
    123
    Vind ik ook. Ik heb het basic abonnement, maar de privium poortjes bij (Schengen) security zijn al maanden afgesloten.

Had in maart net de rekening betaald. Verwacht eerlijk gezegd ook wel een korting, anders zeg ik het op. Eigenlijk kan ik beter nu al opzeggen.

Erg stil vanuit privium de laatste tijd.

6. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    960
    Trofeepunten:
    123
    De p
    Hangt ervan af waar je het voor gebruikt, voor mij is P+ grootste voordeel echt de lounge, en die is gewoon open. Aan de andere kant wat @MVA20 zegt snap ik ook wel, als je basic hebt tik je eigenlijk gewoon € 140 af voor niets, daarnaast is de Airside (niet Schengen) ook dicht.

Ik denk dat een half jaar verlenging vanuit Privium best netjes zou zijn.

Amsterdam vindt dit leuk.
  7. Morris

Morris Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Mee eens, ik ben sinds twee weken weer begonnen met reizen. Ik boek uitsluitend business class voor de social distancing. Dus heb al fast track, lounge toegang etc. Ook al zou ik economy vliegen, dan heb elite status bij de belangrijkste allianties - die inmiddels allemaal royaal verlengd zijn.

Daarnaast is het super rustig bij de security checks... dus ik zie de meerwaarde niet.

Alleen de paspoort controle bij aankomst is wellicht nog de moeite waard - maar ook daar nog geen rijen meegemaakt die me meer frustratie dan plezier opleveren.

Amsterdam vindt dit leuk.
  8. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.013
    Trofeepunten:
    428
    Grouchy en arjen05 vinden dit leuk.
  9. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Newbie

Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    18
    ik heb mijn Privium Plus tijdelijk gepauzeerd omdat ik toch bijna niet vlieg. . Als je je lidmaatschapskaart bewaart, kan je je weer heel snel lid worden. Ik heb dit gedaan door op te zeggen (dit was hun eigen advies), Gaat heel vlot en duidelijk en de financiële afhandeling gaat heel correct. Helaas geen compensatie of verlengingen maar dan maar even op deze manier. Als ik weer (ver) ga vliegen meld ik mij weer aan

Grouchy, Carel1 en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. MoonJ

MoonJ Blue Tier

Leuk Bevonden:
    268
    Trofeepunten:
    63
    Vind het slecht dat Privium geen tegemoetkoming doet. Ben blij dat ik na mijn laatste ICA vlucht had opgezegd omdat ik dit jaar voornamelijk Europa (Schengen) zou vliegen waarbij Privium overbodig werd - scheelt toch weer 140,- en wilde weer inschrijven als er weer een ICA aankwam. Ben heel blij met mijn keuze geweest.

Deel Deze Pagina