Priority Pass ervaringen

Discussie in 'Overige programma's' gestart door ErikBenjamin, 13 dec 2016.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ik kon hem ook goed gebruiken.. Helaas 2 x afgewezen :( Dat terwijl ik zonder problemen een Platinum kaart bij Amex kreeg. Vermoedelijk omdat ik ook nog een MC Gold kaart heb bij de ABN. Maar ja, die zeg ik niet op voordat ik Black card heb :p Luxeproblemen
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat vinden jullie de beste lounge binnen PP portefeuille?
     
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Heb sinds mei-2017 de PP, sindsdien een stuk of 10 lounges bezocht. Tot nu toe was de Dilmun lounge in Bahrain (vertrekhal) de beste. Heb ook een paar buitenlandse Skyteam lounges bezocht (FRA - DXB) en die waren ook best ok.
     
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Via Mastercard Black heb ik een abo ontvangen op Priority Pass. Aangezien ik momenteel in het buitenland ben en dus de fysieke kaart niet kan ophalen, dacht ik gebruik te maken van de digitale pass.

    Nu zit ik al 10 minuten in hun app rond te kijken, maar waar vind ik die digitale pass? Ik mis die optie in de app :-D
     
  5. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Aah ik mis deze optie dus gewoon in het menu.. Iemand enig idee wat ik moet doen om deze beschikbaar te krijgen?

    Schermafbeelding 2017-12-18 om 18.03.25.png
     
  6. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Stuur me even je login, password + creditcard gegevens. Kijk ik even ;)

    Maar even serieus, bij mij staat er een QR code rechts boven in de App. Als je hier op klikt komt ie naar boven. Zou anders eens proberen opnieuw in te loggen?
     
  7. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Sure :D je hebt een DM

    Gedaan maar dat lost het probleem niet op. Ik lees dat niet iedereen de digitale pas heeft? Via PP zelf wel of via sommige financiele instanties, maar misschien met de Mastercard Blackcard niet? Of heb jij die ook?
     
  8. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Even met PP bellen?
     
  9. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb ook de MC Black en inderdaad hierbij geen digitale PP.
    dat is wel een gemis, ik kwam ook tot de conclusie dat de digitale PP niet bij elke kaart wordt geleverd. Blijf het raar vinden maar heb mij er bij neergelegd.

    Tot nu toe was de No1 lounge in Birmingham voor mij de beste PP lounge. Vaak ga ik toch naar de Skyteam lounges met mijn Platinum van KLM waardoor ik niet zo vaak gebruik maak van mijn PP.
    Maar de keren dat ik het wel deed, viel mij op dat veel lounges niet een bijster goed aanbod hebben.
     
  10. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Mailtje gestuurd en idd, geen digitale pass via Mastercard Black o_O

    Thank you for your email.

    Kindly note that the Priority Pass membership you and your wife are holding does not come with the Digital Card feature, it was designed this way by World Signia (ICS (Prev Paysquare) (4467)), your financial institution through which the membership was obtained. Therefore, should you need any further assistance in this regard, we kindly advise that you refer to them directly as it is in line with their internal procedures.
     
  11. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Als iemand nog toevallig interesse heeft in goedkope Priority Pass, je kan via Heathrow rewards 10 lounge bezoeken krijgen voor £129 (ong €15 per lounge bezoek) of jaar onbeperkt voor £219 (~€250). Kost wel 100 punten maar die krijg direct als je je aanmeld. Stuk goedkoper dan prijs in NL waar je €25 per bezoek betaald.

    https://rewards.heathrow.com/group/lhr/airport-lounges-reward
     
    FlyingFonz, noppie, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Top! dankjewel voor de tip! Gelijk aangeschaft.
    Handig als je nog geen status met loungetoegang hebt, maar wel begint met veel vliegen ;-)
     
    Miya vindt dit leuk.
  13. RoelB

    RoelB Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Maar dan is Amex platinum voor een jaar al snel een betere deal.
    EUR 350 - 80 euro die je in punten (welkomstbonus) krijgt = 270 euro, voor een priority pass met onbeperkte bezoeken _inclusief_ gast. Waarbij de gratis extra kaarthouder ook nog eens zo'n zelfde priority pass kan aanvragen. Als je dan met de extra kaarthouder samen reist (partner oid) dan kun je dus met vier personen naar binnen. En je hebt naast de PP pass lounges ook nog toegang tot de Amex lounges en de Delta Skyclubs als je met DL vliegt.

    Als je de extra voordelen (150 euro travel voucher en verzekeringen) nog weet te benutten dan ben wordt het helemaal interessant.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Nog even hier op terugkomend. Ik heb me aangemeld voor Heathrow rewards en daarna 75 punten ingeruild voor het standard plus pp. Dat zou dus 129 pond moeten zijn. Maar als je doorgelinkt wordt naar prioritypass website moet je aangeven waar je vandaan komt en dat is dus Nederland en dan wordt het toch ineens €199 (20%discount ipv 129 pond = € 147). Nu is die 20% korting ook fijn, maar toch weer €50 meer. Ik denk dat ik het alsnog ga doen.
     
  15. RoelB

    RoelB Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Tja.. Ik vind het toch fors, 150 euro voor alleen 10 lounge visits, zonder gasten.

    Amex platinum geeft nu, tot eind juni, als welkomstbonus 24k punten. Dat is op zijn minst 94 euro cash. Resteert dus 256 euro aan kosten voor de kaart het eerste jaar. Ok, een dikke 100 euro meer dan dit, maar daarvoor krijg je dan 2 priority passes met unlimited visits. Plus unlimited visits tot DL Sky clubs, Amex centurion lounges en Plaza premium lounges voorzover die niet met Priority pass meedoen.

    Daarnaast heb je ook een creditcard met allerlei andere voordelen. Huur je een keer een auto met eigen risico? Hoef je niet af te kopen, is verzekerd. Doorlopende annuleringsverzekering: inclusief. En als je in dat ene jaar zelf nog iets van 26k punten erbij spaart heb je die 100 euro verschil al terugverdiend. Zo moeilijk is dat niet, gewoon kwestie van de kaart gebruiken. En een keer wat reclame maken in je omgeving en een referal bonus innen levert je ook direct 24k punten (=94 euro) op, helemaal makkelijk.
     

Deel Deze Pagina