Platinumlijn flying blue nummer invoeren?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Dr_Ernie, 31 jul 2022.

Tags:
  1. Dr_Ernie

    Dr_Ernie Newbie

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Ik moet sinds kort mijn FB nummer invoeren als ik de platinumlijn bel. Voorheen werd mijn telefoonnummer herkend. Bij navraag krijg ik steeds een ander antwoord, de één zei dat dit uit veiligheidsoverwegingen is aangepast, een ander gaf aan dat dit niet zou moeten en dat het doorgegeven werd aan de betreffende afdeling. Is dit sinds kort inderdaad aangepast?
     
    TimKL_90 vindt dit leuk.
  2. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Vrijdag en vandaag gebeld… nummer was beide keren herkend….
     
  3. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    373
    Trofeepunten:
    63
    Zou het kunnen dat je recentelijk op je telefoon een instelling hebt aangepast? Als je anoniem belt / caller ID verbergt, dan weet de lijn niet wie je bent.
     
  4. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Tegen mij werd vorige week verteld dat ze regelmatig een storing hebben waardoor de koppeling niet werkt.
     
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb de laatste 3 weken 2x gebeld en beide keren werd het nummer niet herkend. Niets aan mijn instellingen gedaan, volgens de medewerker is het een storing.
     
  6. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb regelmatig met ze aan de lijn gehangen afgelopen week, als platinum belde ik een keer de reguliere lijn, en toen kreeg ik toch de platinum lijn aan de telefoon #koppelingwerkt
     
  7. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Dat had ik laatst ook. Stond al even in de wacht en verbak de verbininding omdat ik iets anders moest doen.

    Belde toen terug op de normale lijn en er werd direct opgenomen met platinum servicelijn...
     

Deel Deze Pagina