Platinum for Life Event 2025 - 4 September @ Katwijk

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door vliegkloon, 18 aug 2025.

1. vliegkloon

vliegkloon Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Kreeg onderstaande uitnodiging binnen in het kader van de P4L status.

Helaas kan ik niet aanwezig zijn. Nu is de vraag: Het beloofde 'Delfts blauwe replica van het Paleis op de Dam', zou die ook worden toegezonden aan de P4L leden die er niet bij kunnen zijn, of krijg je die alleen als je ook fysiek daar aanwezig kan zijn?

Hebben andere P4L in voorgaande jaren hier ervaring mee?

Van harte gefeliciteerd! U heeft onlangs de Platinum for Life-status bereikt.
    In het jaar dat Flying Blue haar 20ste verjaardag viert, nodigen wij u van harte uit voor het Platinum for Life Event 2025, op *** september in de *** in Katwijk. Tijdens deze feestelijke en exclusieve avond willen wij u persoonlijk feliciteren en gezamenlijk het glas heffen op uw Platinum for Life-status én op het 20-jarig jubileum van Flying Blue. Ook overhandigen wij u graag, als blijk van onze waardering, een speciaal voor deze gelegenheid vervaardigd cadeau.

Programma
    17.00 uur
    Ontvangst met een hapje en een drankje.

17.30 uur
    Welkomstwoord door Bas Gerressen, directeur KLM Nederland.
    Ben Lipsey, Senior Vice President Customer Loyalty - president Flying Blue, over het 20-jarig jubileum van Flying Blue.

17.50 uur
    Walking dinner – diverse voorgerechten.

18.30 uur
    Start van een informatief en afwisselend programma in de theaterzaal.
    Welkomstwoord door Marjan Rintel, president-directeur en CEO KLM.
    Carlo van de Weijer, internationaal erkend expert op het gebied van de mobiliteit van de toekomst, doorgrondt feiten en fabels binnen het huidige mobiliteitsdebat en biedt een scherp perspectief op hoe we ons in de toekomst zullen verplaatsen én verbonden blijven.
    Het informatieve deel van het programma wordt afgewisseld met een spetterende show.

19.45 uur
    Walking dinner – verschillende hoofdgerechten en desserts.
    Gelegenheid om in gesprek te gaan met het management van KLM en/of Flying Blue.

21.00 uur
    Overhandiging van uw persoonlijke en exclusieve Platinum for Life- geschenk een Delfts blauwe replica van het Paleis op de Dam. Einde van het programma.

Kunt u voor 7 augustus laten weten of wij wel of niet op uw komst mogen rekenen?

Laatst bewerkt: 20 aug 2025
    Enzo en theflyingrobman vinden dit leuk.
  2. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.483
    Trofeepunten:
    558
    Misschien even de specifieke gegevens eruit halen? Locatie/datum. Gezien alle demonstraties voor de deur de afgelopen jaren? @Christian of andere admins?

3. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.568
    Trofeepunten:
    253
    Mag toch wel hopen dat ze het huisje toesturen als je niet aanwezig kunt zijn. Anders moet ik in elk geval het eerste weekend van september vrij houden volgend jaar :)

4. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.231
    Trofeepunten:
    223
    Of is het alleen voor de P4L-leden die "onlangs" deze status behaald hebben?

5. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.568
    Trofeepunten:
    253
    Ik word per 1 oktober P4L, zou logisch zijn dat ze bij een jaarlijks evenement iedereen uitnodigen die in het afgelopen jaar P4L is geworden. Anders moet je naast xp management ook nog managen per welke datum je het beste platinum kunt worden.

6. Daandeluxe

Daandeluxe Blue Tier

Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb gebeld met de ultimate TA aangezien ik die dag in het buitenland zit.
    Het huisje wordt na het event naar iedereen opgestuurd die er niet fysiek bij kon zijn.

rickbeerendonk, Enzo, Menno en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. chawa

chawa Silver Member

Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    288
    Ha dat is fijn dat ze dat zo geregeld hebben.
    Zelfs ga ik er special voor terug naar NL voor dit uitnodiging, ik dacht het zo…kan maar 1x in je leven platinum for live zijn he, dan wil ik zo’n event niet missen. In combinatie met het strandfeest op scheveningen blijf ik gezellig 3 weken in NL.

Ruut, TimH en Daandeluxe vinden dit leuk.
  8. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    310
    Trofeepunten:
    63
    Ik ga er zelf niet naar toe, je mag namelijk geen partner meenemen en om nu op een event te staan met honderden vreemden, daar heb ik geen zin.

Miya vindt dit leuk.
  9. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.277
    Trofeepunten:
    408
    Kan wel goed zijn om te netwerken, al snap ik het probleem wel, dat is ook niet mijn sterkste kant, aan de andere kant ik loop ook in het buitenland onbekende meetings in…

10. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.010
    Trofeepunten:
    313
    Dit is voor mij ook de hoofdreden niet te gaan, en ben ook van mening dat ze hier echt de plan mis slaan. Als luchtvaartmaatschappij breng je mensen samen. Dan heb je zo'n speciaal moment - dat je maar een keer in je leven mee maakt - en dan maken ze het niet mogelijk dat te delen met je partner of persoon die speciaal is in je leven.

Laatst bewerkt: 29 aug 2025
    Speksnijder, Boudewijn, Ruut en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.620
    Trofeepunten:
    383
    Eens dat het een stuk minder leuk is zonder partner naar zo’n evenement. Indien je er wel bent en mij herkennen dan mag je hoi zeggen :)

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    266
    Trofeepunten:
    63
    Veel plezier voor iedereen die gaat! Laat ons weten hoe het evenement was en hoe prachtig het Paleis op de Dam 'huisje' is. Ben benieuw

13. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.231
    Trofeepunten:
    223
    Ze kondigen alweer een verstoring aan...
    :)

Bijgevoegde bestanden:

14. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    163
    Trofeepunten:
    43
    Ofwel, ze hebben de info uit dit forum. ;)

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  15. TheFlyingMarco

TheFlyingMarco Newbie

Leuk Bevonden:
    74
    Trofeepunten:
    18
    Bij aankomst meerdere ME busjes zien rijden dus ik maakte me al zorgen.
    Geen demonstranten gezien , wel een presentatie van Carlo van de Weijer dat de trein geen alternatief is voor het vliegtuig sloeg de spijker op ze kop.

Op het walking dinner na ( ben onhandig:( ) leuke avond gehad.

petercs en rickbeerendonk vinden dit leuk.
  16. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.957
    Trofeepunten:
    428
    "De beste reclame voor de luchtvaart is de trein"

17. TheFlyingMarco

TheFlyingMarco Newbie

Leuk Bevonden:
    74
    Trofeepunten:
    18
    De NS is mijn grootste sponsor voor de vakanties met alle claims die ik indien voor de vertragingen

Morris, FlyingBlob en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  18. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    350
    Trofeepunten:
    63
    worden vertragingen door treinen vergoed? onder welke noemer wordt dat gedaan? dank

19. TheFlyingMarco

TheFlyingMarco Newbie

Leuk Bevonden:
    74
    Trofeepunten:
    18
    Dit zijn treinreizen los van het vliegen ter verduidelijking.
    Zie : Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS

20. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.231
    Trofeepunten:
    223
    De trein neem ik alleen als ik naar Schiphol moet en dat gaat heel vaak mis.
    Regelmatig boek ik een hotel bij Schiphol om te voorkomen dat ik door de NS een vlucht mis...

TheFlyingMarco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina