Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

1. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.406
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel:
    Mövenpick Hotel Lalëz Durrës

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

Gold; welkomstdrankje

Goede & slechte punten:
    ++ er was niemand in het zwembad, dus lekker kunnen zwemmen
    + Fijne kamer met fijne douche
    + gratis parkeren
    -+ je hebt wel een auto nodig om er te komen, ook als je in de omgeving wat wilt doen.
    -+ het warme ontbijt was koud, ze doen geen deksels op de bakken.
    -- check-in en check-out duurde lang met een incompetente en ongeïnteresseerd receptioniste. Niet pro-actief en behulpzaam.
    -- Gym was een hok met kapotte toestellen

Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee nee en nog eens nee. Ik weet niet of het kwam door het laag-seizoen, maar dit was geen 5-sterren waardig hotel voor wat ik heb betaald (ook al was het deels met punten)

Ik moest actief vragen om een het welkomstdrankje. Toen ik vroeg om het welkomstdrankje, zei de receptionist dat ze dat niet doen. Ik vertelde dat ik Gold member was. "Let me ask my manager" en toen ging een laatje open met een kaartje voor het welkomstdrankje.

Er was ook een probleem met de airco op de kamer, die deed het niet. Eerste keer kreeg ik te horen dat dat op alle kamers zo is en dat ik maar een raampje open moest doen. De dag er op gevraagd om een andere kamer met airco want anders zou ik naar de Mercure in Tirana gaan. En toen deed de airco het opeens wel. Blijkbaar wordt de airco per verdieping gereguleerd en dat de meeste gasten in oktober juist de verwarming aanzetten? Ik vond het maar een raar verhaal.

Had ik al geschreven dat ik dit hotel niet aanbeveel?

2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    Ik heb er ook wel eens naar gekeken, en gelukkig dus niet voor gekozen. Zouden er bijna nooit Accor elite klanten komen? Al heb ik dat ook wel eens in Breda gehad bij het Novotel, op de vraag om uurtje later uit te checken als Platinum lid, dat er meteen een gelamineerd blad te voorschijnkwam met een tabel van 12,50€ per uur extra kosten. En dan moeten benadrukken dat het gratis zou moeten zijn, en de medewerker dan weer een manager moet gaan bellen of dat ook echt zo is.

3. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.406
    Trofeepunten:
    583
    Ik snap het niet, je leidt toch mensen hier voor op? Ik zit blijkbaar er mee met mijn slechte ervaring, zeker na heel erg positieve ervaring bij HGI, dus ik heb het hotel gemaild met teruggave van mijn punten. Ik verwacht geen antwoord, aangezien ik het hotel ook al had gemaild maar geen respons had gekregen...

4. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.826
    Trofeepunten:
    598
    Naam hotel: Intercontinental Bali (Jimbaran)

Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Platinum Ambassador en geboekt met een Destined rate.

- Upgrade naar een Singaraja Lounge kamer, inclusief toegang tot de Singaraja Lounge.
    - 20 USD Ambassador credit
    - 100 USD Destined credit
    - 16.00 checkout (Ambassador benefit)
    - Ontbijt (Destined)
    - 600 welkomstpunten

Goede & slechte punten:

+ Prima upgrade, verrast door de lounge toegang
    + De ligging van dit resort blijft fantastisch. Dichtbij de airport dus je bent er zo maar daarnaast ook prachtig uitzicht op de naderende en vertrekkende vliegtuigen. Jimbaran Beach is èèn van de fraaiste stranden van Bali met een schitterende zonsondergang.
    + Heb diner gehad, een paar drankjes aan de bar en nog lunch maar had nog altijd credit over.
    +- Singaraja Lounge was een mooie toevoeging maar de échte Club Lounge is wel een heel andere ervaring.
    - Geen koffiemachine op de kamer.

Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

Zeker. Ben al jaren tevreden klant bij dit hotel, dit keer kwam het ook nog top uit ivm de gegarandeerde lounge toegang. Aangezien ik het Destined tarief ook voor een enkele nacht kon boeken was het al met al een koopje.

Vliegende_Keep, Fripsmaster en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina