Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. RobertKievits

    RobertKievits Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Naam hotel: Hilton Molino Stucky Venice
    Kamer: King deluxe room, upgrade naar King executive suite
    Status: Diamond
    Voordelen status: Upgrade naar suite, gratis water op de kamer, lounge toegang

    Een van de mooiere, en duurdere hiltons waar ik ben geweest. Het hotel is gevestigd in een oude korenmolen op het eiland Giudecca. Doordat je niet op het hoofdeiland van Venetie zit, zit je hier lekker rustig maar heb je wel een geweldig uitzicht op Venetie, zeker vanuit de rooftop pool. Door de watertaxi van het hotel ben je wel binnen 15 minuten midden in het (toeristische) centrum.

    Alles in Venetie is prijzig en dit hotel ook (10 euro voor een biertje). De service die je ervoor krijgt is wel uitstekend, en zeker de suites zijn mooi ruim opgezet maar hebben helaas geen plek om buiten te zitten.
    Het hotel is wel vrij massaal met o.a. 4 restaurants en was toen wij er waren erg druk. Voor bijvoorbeeld rustig ontbijten moet je dan ook uitwijken naar de lounge, die verder niet heel bijzonder is, gewoon een afgeschermd deel van het restaurant.

    Goede punten:
    + Rooftop pool en bar met geweldig uitzicht
    + Prima status erkenning
    + Mooie ruime suites
    + Rustig gelegen
    + Water shuttle naar centrum

    Slechte punten:
    - Geen balkon / buiten in de kamers
    - Weinig stopcontacten op de kamer
    - Lounge niet bijzonder
    - Prijzig

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Geweldig verblijf gehad. Ondanks de kleine minpunten een geweldig hotel. Er zijn wel heel veel toffe hotels in Venetie waardoor ik uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk eerder geneigd zou zijn een andere te proberen. Als ik niet zo'n hotelhopper zou zijn zou ik hier zeker weer blijven.
     
    Lionell, lloydje33, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Naam hotel: Novotel London Heathrow Airport T1 T2 en T3
    Kamer: Superior room
    Status: Gold
    Voordelen status: Geen

    Verbleven in Novotel London Heathrow Airport T1 T2 en T3 vanwege een kort bezoek aan London. Gekozen voor deze locatie ivm een congress vlakbij. De keuze viel ook op dit hotel omdat het nieuw is (geopend in feb/maa 2018), een goede locatie heeft naast de terminal en over een gym beschikt.

    Helaas bleek het op internet allemaal iets mooier gepresenteerd dan in werkelijkheid. Er was geen gym aanwezig. De dame van de receptie gaf aan dat het een nieuw hotel is en dit er nog niet is. Het kon ook nog wel "enkele maanden kan duren". Jammer, ik had wel behoefte aan wat krachttraining. Daarnaast liep er meer mis in het hotel, iets wat niet zou moeten voor een Novotel wat al 3 maanden open is.

    De ervaring in het restaurant was ronduit schofterig. De cappuccinos die we bestelden waren meer dan slecht (een kop met normale koffie en warme melk). Het terugsturen hiervan werd niet gewaardeerd door het aanwezige personeel. Ik werd vervolgens genegeerd aan de bar en met pijn en moeite werden er 2 nieuwe gebracht. Deze werden op een andere tafel gezet en moesten we hier zelf afpakken. Uiteraard pas nadat er betaald was. Hij had alleen nog maar ook voor de pin-terminal en we werden verder afgesnauwd. Er kon geen bedankje of excuses vanaf. Een compleet verkeerde oplossing van de verkeerde geserveerde cappu door zijn (nieuwe) collega. Achteraf spijt dat ik betaald heb in de situatie. Ook de nieuwe cappuccinos waren namelijk niet goed (1 espresso in een grote kop, een extreem slappe koffie).

    Goede punten:
    + Nieuw hotel. Erg fijn met al die oude/gedateerde meuk rondom Heathrow.
    + Prima locatie. De gratis bus (local) zet je voor de deur af.

    Slechte punten:
    - Ontbreken gym/fitness ondanks vermelding op accorhotels.com.
    - Tot 3 maal toe niet bijvullen koffie/minibar items
    - Slechte cappuccinos in het restaurant.
    - Echt schofterig gedrag van personeel in restaurant.
    - Niet op de hoogte zijn van LeClub punten/acties in restaurant.
    - Niet vragen bij uitchecken hoe verblijf was (you're good to go, bye)
    - Rondrennende en schreeuwende kinderen in restaurant/lobby nav trouwerij, ondanks irritatie van vele gasten.
    - Tickets/taxi verkopen terwijl er een gratis bus rijdt van Bath Rd naar Heathrow terminal en visa versa.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee, ik zou niet terug komen.

    * Iemand ervaring met klachten indienen bij Accor?
     
    Lionell, lloydje33, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ja ik heb wel ervaring met klachten indienen bij Accor, maar echt royaal met oplossingen zijn ze niet. Een keer kreeg ik 3€ via mijn creditcard terug nadat ik het welkomstdrankje bij een gesloten bar dan maar uit de minibar had gepakt, na overleg met de receptie, en dit toch gefactureerd werd. Een andere keer had ik een Mercure in Parijs met het tarief incl een gratis boottocht op de Seine waarvan bij aankomst in het hotel de vouchers op bleken te zijn. Na een hoop moeilijk gedoe aan de receptie daar afgesproken de kaartjes in een ander Accor hotel op te halen, en uiteraard zelf de metro moeten betalen om heen en weer te reizen. Na contact met de klantenservice kreeg ik 1 metrokaartje (retour) vergoed, terwijl ik mijn partner mee had. Men vond dat ik het ook in mijn eentje had kunnen regelen was de insteek bij de klantenservice.

    Nou gaat het me echt niet om die paar euro, maar op een gegeven moment begint de irritatie op te spelen en wordt het een principe kwestie ;)
     
    noppie, Sandor en lloydje33 vinden dit leuk.
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Tijd voor een nieuwe hotelketen hoor ik wel :) Nog aanraders? SPG lijkt wel interessant met hun challenge.
     
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Misschien beter gevraagd in een ander/nieuw topic?
     
  6. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Complimenten in dit geval voor Accor/Novotel. Ze hebben aangeboden om 50% terug te betalen. Dat is +/- € 220,-
     
    Didier13, Daan3, Sandor en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Naam hotel: Intercontinental Montreal

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Platinum Ambassador. 600 welkomstpunten, voucher voor 2 drankjes, wat zoet spul en dagelijks twee flesjes water. Op de voorlaatste dag een zakje merinques.
    Upgrade van Club Corner King bed naar Iconic Tourelle Suite

    Goede & slechte punten:

    + Ruime suite en prima bed;
    + Uitstekende Club Lounge met vriendelijke bediening;
    + Goede ligging in het centrum;
    + Agraria amenities;
    + Vanuit het hotel kun je ondergronds naar metrostation Square Victoria
    + Aardig uitzicht (20e etage)
    - Niet goedkoop € 1.000 voor 4 nachten.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Als ik nog eens naar Montreal zou gaan, zeker!
     
  8. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Naam Hotel: Holiday Inn Atrium Singapore
    Reward booking points break 15000 ptn
    Room King de luxe
    Welke elite status heb je? Gold Ambassador

    Goede en slechte punten:
    - kamer en badkamer basis. Muffe lucht bij entree. Of er een natte hond ergens lag. Elke dag (2) verzoek te sprayen met luchtverfrisser. Laatste dag aanbod andere kamer. Beetje laat maar eerder zaten ze vol was de mededeling.
    - welkom drankje of punten. Dit keer het drankje maar kreeg er maar 1 terwijl we met zijn tweeën waren. Zonde
    + lokatie redelijk centraal
    +-Prijs normaal 30.000 punten is
    - geen ontbijt inbegrepen
    +- Vroege check-in niet mogelijk wel deels late check-out, wel storage.
    + Zwembad, ruim en schoon met voldoende ligbedden.
    +- happy hour 2 bier voor de prijs van 1, was wel ongeveer 9 euro per stuk

    Dit is een groot hotel voor een goede points breakprijs. Indien ik moest betalen of het volledige punten aantal moest betalen zou ik voor de InterContinental Robertson Quai gaan.
    Bij uitchecken 1000 punten aangeboden gekregen voor de overlast. ‘s ochtends vroeg geen zin om hierover in debat te gaan.

    Zou je hier nog eens komen?
    voor de points break prijs wel anders niet.
     
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Naam hotel: Ramada Amsterdam Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: geen elitestatus - geen voordelen;

    Goede & slechte punten:

    + Goed bereikbare locatie;
    + Voor vliegtuigspotters: je kunt relatief makkelijk lopen / rijden naar een startbaan, bij het hotel rechtdoor, vervolgens rechtsaf en je hebt zicht op runway 36C.
    - gehorige kamers;
    - relatief duur parkeren (€ 17,50 per nacht). Alternatief is parkeren buiten het terrein, hier is soms wel plek en is gratis.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Vanwege een actie (twee keer verblijven, krijg een gratis nacht) heb ik dit hotel geboekt voor mijn werk. Deze actie is erg goed (kan NYC hotel boeken voor ongeveer $ 350,00), waardoor ik het allemaal prima vond. Zonder een dergelijke actie zijn er hotels die in mijn ogen een betere prijs/kwaliteit verhouding bieden.
     
    Didier13, lloydje33, Tim82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Ibis Grenoble centre Bastille
    Kamer: Standard room
    Status: N/A
    Voordelen status: N/A

    Goede punten:
    + In het centrum
    + ontbijt is ok
    + internet snel

    Slechte punten:
    - kleine hok
    - oud en versleten
    - uitzicht op blinde muur
    - te duur voor wat je krijgt

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee. Heb ook gelijk de reservering voor de 2e week geannuleerd en het comfort suites geboekt. Iets verder uit het centrum, maar 100 euro goedkoper, maar dan wel voor een condo!
     
    lloydje33 en jongesander vinden dit leuk.
  11. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Naam hotel: Ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong
    Kamer
    : Standard room
    Status: Accor Gold
    Voordelen status: Gratis drankje

    Goede punten:
    + Dichtbij metrohalte
    + Nieuw hotel
    + Goedkoop (39,- euro)
    + Hippe/goede stijl in hotel

    Slechte punten:
    - Vol met Chinezen (6 bussen voor de deur)
    - Ontbijt (direct om 7 uur) té vol met Chinezen. Niet te doen, besloten het gratis ontbijt te skippen en in de airport lounge te ontbijten.
    - Gratis welkomstdrankje is niks waard. Geen goede koffie, geen Spa rood aanwezig gewoon normaal water twv 20 baht o_O
    - Zwembad/gym niet de moeite waard

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee. Hoewel je voor het lage bedrag een nieuw, hip hotel krijgt, zou ik toch voor iets meer luxe gaan en een paar tientjes meer betalen. Een hotel vol met Chinezen was ook wat teveel van het goede. Prima voor 1 nacht maar ik zou zeker niet terugkomen.
     
    Tim82, Carel1, Didier13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    :D En allemaal achter een vlaggetje aan
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  13. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Haha en onder de paraplu :D
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Hmm dan heb ik ook vaak geen zin meer om te ontbijten. Begrijp het cultuurverschil, maar kan echt niet wennen aan de geluiden tijdens het eten.
     
    lloydje33, Carel1, ErikBenjamin en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Ik had het in m’n transfer hotel in Guangzhou, moment dat ik ging zitten kwam het personeel me bestek brengen, terwijl ik prima met stokjes kan eten:) Verder voelde ik me inderdaad wat aangekeken tijdens het eten, als enig Westers persoon.
     
    ErikBenjamin vindt dit leuk.
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Naam hotel: Hampton by Hilton Berlin City West

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond. Gratis drankje aan de bar.

    Goede & slechte punten:

    + Heel vriendelijk personeel, met name de ontvangst was heel hartelijk;
    + Prima ligging, vlakbij Kudamm en Tiergarten Zoo. Bovendien is OV vlabkij. Een parkeergarage ligt op een paar minuten lopen, daar parkeer je voor € 12,00 per dag.
    + Drankjes aan de bar zijn heel betaalbaar in vergelijking met sommige andere hotels (€ 3,20 voor een biertje);
    + Goed ontbijt met warme en koude gerechten.
    - Het was niet echt koel op de kamer.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, prima prijs kwaliteitsverhouding!

    ________________________________________________________________

    Naam hotel: Hilton Berlin

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond. Upgrade van Twin Room naar Twin Room met Dome View. Daarnaast toegang tot de Executive Lounge en gratis ontbijt in het restaurant. Laat uitchecken zonder problemen.

    Goede & slechte punten:

    + Hartelijke ontvangst;
    + Uitstekende ligging op loopafstand van Checkpoint Charlie en een U-Bahn voor de deur;
    + Mooie dome-view.
    - Kamers zijn relatief klein, met name de badkamer. In de badkamer moet je douchen in het bad;
    - Ontbijt is uitgebreid, maar voorheen werd je naar een tafel gebracht en kon je gerechten van de kaart bestellen. Dat is nu niet meer zo (althans, word niet meer actief aangeboden).
    - Executive Lounge is om 18.00 een drukte van belang. Je moet dan op tijd zijn wil je een plekje hebben om te zitten.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, het hotel heeft in het weekend soms betaalbare prijzen. Gewoon een goed hotel.

    ________________________________________________________________

    Naam hotel: Waldorf Astoria Berlin

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond. Upgrade van Twin Deluxe naar Twin Junior Suite. Daarnaast gratis continental ontbijt.

    Goede & slechte punten:

    + Mooie kamers die bovendien lekker ruim zijn. Een televisie in de spiegel van de badkamer was een leuke gadget;
    + Prijs is voor een WA aan de lage kant. Prijzen < € 200,00 zijn geen uitzondering in het weekend;
    + Continentaals ontbijt was goed;
    - Check in was meer zakelijk dan hartelijk. We werden niet naar onze kamer gebracht, wat in een WA toch standaard zou moeten zijn. Van de persoonlijke conciërge heb ik gedurende het verblijf niets vernomen;
    - Kamervoorkeuren werden niet gehonoreerd. Dit is een hoge verdieping en ver van de lift. Kon alsnog een hogere verdieping krijgen maar dan moest ik € 270,00 bijbetalen (voor een tower suite). Ik had vooraf al gelezen dat ze hier een sport van maken. Krijg daar nooit zo'n warm gevoel bij;
    - Personeel was ondermaats. Ik zocht op een gegeven moment naar het toilet in de lobby. Er liepen 3 personeelsleden rond en geen van allen had enig oog voor de gasten. Na drie rondjes heb ik zelf maar gevraagd waar het toilet is.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee. Mooi hotel verder, maar een verblijf bij een Waldorf moet ook een belevenis zijn en niet alleen een mooie kamer. Personeel vond ik eigenlijk gewoon slecht voor zo'n hotel.

    Normaal gesproken is Waldorf een hoger gesegmenteerd merk dan Intercontinental, maar voor een luxer segment hotel zou ik in Berlijn voor IC kiezen.
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Afgelopen week was ik in Intercontinental San Francisco.

    Kamer: Upgrade van Club Queen naar Kingroom op een hoge etage (25ste)

    Goede punten:
    + Aardig personeel, ondanks dat er meer dan 500 kamers zijn herkennen de medewerkers van de Clublounge je van gezicht na 1 nacht.
    + Rustige en centrale ligging in het centrum van de stad.
    + Mooi uitzicht vanuit de kamer over de skyline en de zee richting Oakland met kamerhoge ramen.

    Slechte punten:
    - Hotel wordt verbouwd, de clublounge is tijdelijk gehuisvest in een gewone tijdelijk als lounge ingerichte hotelkamer, daardoor een beetje een rare sfeer.
    - Geen plek om je kleding/schoenen etc droog neer te zetten aan het zwembad; het zwembad is alleen met een buitenom route te bereiken waardoor ik toch in ieder geval in mijn eigen kleren daarheen wilde, maar in het zwembad zelf is nergens een plekje om je kleding kwijt te kunnen. Mensen leggen hun spullen gewoon op de natte vloer rondom het bad. Met plonzende kinderen was dat geen succes.
    -Kamer werd zeer slecht schoongemaakt. Zie foto:

    20180707_095116.jpg

    Toen ik deze foto liet zien aan de receptie, zei men laconiek dat het kwam vanwege de verbouwingswerkzaamheden. Eigenlijk vind ik dat een onzinnige smoes, want dat lijkt me geen reden om zeer stoffige kamers aan te bieden.

    Heeft achteraf een klacht sturen zin?
     
    lloydje33, Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  18. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Thanks Jongesander, weer zeer bruikbare info, wordt weer hoog tijd voor Berlijn. Heb je het WA geïnformeerd over je ervaringen? Laatst op Tripadvisor zeer positieve review gegeven over IC Singapore werd zeer op prijs gesteld door het personeel.
     
    lloydje33 en jongesander vinden dit leuk.
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bij uitchecken aangegeven dat het "just ok" was en waarom. Bedankten ze voor. Heb doorgegeven aan Hilton via "stay feedback". Kreeg 10/K punten, maar verder geen reactie van hotel.

    Nee, want zoals je al hebt aangegeven: het loungepersoneel is tevens vrijwel het enige personeel dat servicegericht is. Zonde voor een hotel met zo'n mooi uitzicht!

    Was het nog steeds Luis die in de lounge werkt? Vond ik een super aardige kerel.
     
    Didier13 en lloydje33 vinden dit leuk.
  20. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    @jongesander, ik ben helaas erg slecht in namen onthouden... Er zaten eigenlijk alleen vrouwen achter de balie bij de lounge, en een man die het buffet aanvulde.

    Hieronder mijn ervaring van 3 nachten in Intercontinental LA downtown.

    Goede punten:

    + Bijna alles, ten eerste is dat natuurlijk het fenomenale uitzicht wat je overal in het hotel hebt. Het hotel is al van verre af zichtbaar, zelfs al tijdens het landen met KLM op LAX zie je vanaf een kilometer of 25 het hotel overal bovenuit toornen. De lobby/check in is op de 70e etage, waardoor je meteen al met een 'wow' gevoel binnenkomt. De liften staan zo afgesteld dat je altijd eerst naar de 70ste etage moet, als je kamer bv op de 50e etage ligt en je wilt naar buiten moet je eerst naar de 70ste omhoog om daar op een andere rechtstreekse lift over te stappen naar beneden.
    +Club lounge op de 70ste etage is heel ruim opgezet, en er waren nooit meer dan 10 à 15 mensen aanwezig terwijl 100 à 125 ook nog zou passen wat betreft stoelen. Vanuit de club heb je uiteraard ook prachtig uitzicht over de stad richting het noorden en kan je oa. de Hollywood letters zien. De hapjes die worden aangeboden zijn vrij divers, ik heb alleen gedurende de dagen dat ik er was 's middags buiten de deur geluncht, verder alles in de lounge gegeten.
    +Toiletten op de 70ste etage zijn ook bijzonder; het doorzichtige urinoir is tegen de glazen buitenwand aan, waardoor je dus ook met een enorm uitzicht op de wc staat.
    +Kamers hebben kamerbrede en hoge ramen, fantastisch uitzicht over de stad. De kamers zijn vrij stil, als er bv een helicopter langs vliegt (wat nogal vaak gebeurt) hoor je alleen wat geruis in de verte. Kamer had een separate regendouche naast het ligbad. Geen glijden/klouteren of nattigheid in de badkamer dus.
    +Flexibiliteit personeel; ik was vergeten het privacy knopje bij de deur uit te zetten dus was mijn kamer niet schoongemaakt toen ik tegen 18u op de kamer terugkwam. Er hing een briefje dat als ik alsnog housekeeping wenste, ik 24u per dag kon bellen. En prompt kwam er binnen een paar minuten iemand nadat ik dat vroeg.
    +Ligging: direct naast een afslag van de snelweg, midden in Downtown en direct tegenover een centraal metrostation (50 meter lopen).

    Minpunten:

    - Ik had een clubroom geboekt en deze worden op de site geadverteerd met "gelegen op etages 59 t/m 67". Bij aankomst werd ik ingecheckt op de 34e etage (hotel begint op de 31e etage) dus bijna onderaan zelfs. Nadat ik zei dat ik dat niet prettig vond, zei de receptionist: Iedere kamer kan een clubkamer zijn, u zult het vast fantastich vinden. En daarmee was het afgedaan. Omdat ik me bekocht voelde, heb ik gezegd dat de reden dat ik dat tarief en kamer hoofdzakelijk voor de 59e t/m 67e etage had geboekt, ging ie kijken of er wat mogelijk was in zijn computer. Dit duurde ruim een kwartier; 54e etage was het beste wat er te regelen viel. Jammer!
    - De minibar werkt met sensors die oppikken als je er wat uithaalt, en dit meteen op de rekening bijschrijven. Ik had het een en ander eruit gehaald om te kijken wat het was, en jahoor, bij navraag waren al die artikelen op mijn rekening bijgeschreven. Gelukkig werden ze er ook weer afgeboekt.
    - Het hotel is vrij prijzig. Ik betaalde 300 tot 375 per nacht; maar 600€ per nacht komt ook vaak voor zag ik op andere data.

    Wat foto's:

    Kamer:

    20180627_163721.jpg 20180627_164240.jpg 20180627_163607.jpg

    Openlucht bar op de 73 etage met dresscode (wel duur, reken op 10$ voor een biertje):

    20180627_171807.jpg 20180627_211944.jpg

    Toilet op de 70ste:

    20180629_150829.jpg

    Club lounge:

    20180627_172915.jpg 20180627_173042.jpg 20180627_173055.jpg 20180627_173247.jpg
     
    Carel1, VinceG, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina