Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    126
    Trofeepunten:
    33
    Naam hotel: Mercure Dortmund Centrum

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Accor Gold

    Goede & slechte punten:
    + Uitstekende ligging van centrum, en in ons geval kerstmarkt
    + Nette kamers.
    + Mooi hotel, receptie, etc.
    + Vriendelijk personeel bij receptie en bar
    - 1 van de 2 liften was buiten werking, zorgde voor wat oponthoud
    +/- Badkamer iets gedateerd, maar wel netjes en schoon, geen schimmel oid.
    +/- We zaten iets na 9 aan het ontbijt, waren al veel dingen op. Na vragen werd aangevuld, maar medewerkers waren beetje kortaf en heel druk.
    +++ Door m'n Accor gold zou ik vouchers voor drankjes ontvangen. Ik had ze niet bij inchecken ontvangen, maar zou later wel geregeld worden zeiden ze. Bij uitchecken vroeg ik er nog naar. Maar was lastig, maar medewerker zei, ik haal de hele bar rekening er wel af, was bijna 60eu. Zeer netjes! Heb ook niet meer geklaagd over de wat gestresste medewerkers bij ontbijt haha. We kregen ook nog een bierglas mee naar huis van de bartender.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Prima prijs, ik had overigens wel korting voor Accor voyageur plus en flink wat punten ingewisseld. Heb net een nieuwe reservering in dit hotel geboekt.
     
    lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Millenium Hilton Bangkok.

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond. Early check-in, ontbijt, Executive Lounge.

    Goede & slechte punten:
    + Uitstekend ontbijt, zowel qua selectie als kwaliteit
    + Locatie naast IconSiam mall. Ferry recht voor de deur naar Riverside (handig als je de Co van Kessel fietstour doet). Hotel bootshuttle naar BTS.
    + Uitzicht vanuit de lounge op de 31e verdieping
    + Goede Diamond erkenning. Priority rij bij check-in of je kan gelijk naar de lounge. Bij ontbijt een Diamond kaartje op tafel waardoor je een soort amuse bouche krijgt.
    + Vriendelijke service, erg klantgericht personeel
    +/- Afternoon tea/evening cocktails aanbod in de lounge was meh.
    +/- Kamers zijn niet erg groot. Standaard Diamond upgrade is een Executive wat natuurlijk onzin is; de loungetoegang krijg je toch al. Kon bij check-in kiezen tussen gelijk de geboekte kamer of een uur wachten op een Executive. Gelijk voor de originele kamer gekozen. Boven de standaard/premium (zelfde formaat maar modernere) kamers kom je al gelijk in een suite terecht en die upgrades doet het hotel meestal niet.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeker! Ik vond het een goede uitvalsbasis, ondanks dat het aan de linkerkant van de rivier is.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2024
    Fripsmaster, VinceG en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Sofitel Angkor Phokeethra Golf & Spa Resort, Siem Reap

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold en het STEP tarief geboekt. O.b.v. Gold status welkomstdrankje gekregen. Schijnbaar ook een upgrade naar een Luxury kamer, maar het verschil met de standaardkamer is nauwelijks merkbaar.

    Goede & slechte punten:
    + Het hotel terrein is prachtig. Mooie tuinen, vijvers met bruggetjes, echt in de koloniale stijl.
    + Mooi zwembad
    + Erg vriendelijke service
    + F&B is zeer betaalbaar
    + Goede locatie, halverwege tussen Angkor Wat en het stadscentrum
    +/- Kamers zijn klassiek ingericht. Dat past bij het hotel. Over het algemeen goed onderhouden maar je mist wel een moderne airco en stopcontacten naar het bed. Steenhard bed. Geen Nespresso in de Luxury kamer.
    +/- Brood/viennoisserie kwaliteit bij het ontbijt kan veel beter voor een Franse keten.
    +/- Matige check-in ervaring

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ondanks enkele issues is het een zeer goed hotel. Wel aan de prijs dus een volgend bezoek hangt van het tarief af.
     
    Timo en lloydje33 vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    DoubleTree by Hilton Lisbon - Fontana Park

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond, upgrade. Als Diamond mocht je ook gratis parkeren.

    Goede & slechte punten:
    + Met het OV goed te bereiken, ook met een Uber/Bolt.
    + Vriendelijke personeel.
    + Goede locatie.
    + Strakke kamer en mooi gebouw. Was vroeger een metaalfabriek.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Als de prijs goed is, jazeker.
     
    ppt, MilesHunter, Sandor en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    ibis Duesseldorf Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold, drankje.

    Goede & slechte punten:
    + Loopafstand naar het vliegveld.
    +/- Check-in duurde lang.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Normaal slaap ik in de Novotel er naast, maar dit hotel was prima voor de prijs.
     
    ppt, MilesHunter, Timo en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Conrad Bangkok Residences

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond en Impresario tarief geboekt. Pro-actieve upgrade naar een suite (1 categorie), ontbijt, late check-out.

    Goede & slechte punten:
    + Goede Hilton Diamond erkenning
    + Mooi resortgedeelte met zwembad voor een hotel midden in de stad. Je moet er wel op tijd bij zijn voor de ligstoelen en door de hoogbouw is er niet de hele dag zon
    +/- Ontbijt is in een vrij krappe ruimte. Aanbod en kwaliteit OK maar valt in het niet bij Millenium Hilton. Diamond kunnen wel van een klein a la carte menu extra items bestellen.
    +/- Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van het Conrad Bangkok, m.u.v. de Executive Lounge. Dit was van te voren bekend.
    - Suite was totaal vrij ruim maar het slaapgedeelte aan de kleine kant
    - Sterk verouderde kamers. Hotel volgt niet de Conrad brand standard, bijvoorbeeld met de amenities

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    €120 betaald voor Impresario tarief met 100USD tegoed dus kan niet klagen voor één nacht. Als Diamond zou ik echter kiezen voor het 'echte' Conrad door de Executive Lounge.
     
    ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Conrad Bangkok

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond. Na vragen kreeg ik een upgrade naar een Grand room. Welcome amenity.

    Goede & slechte punten:
    +/- Voor het ontbijt en gedeelte faciliteiten met de Residences, zie mijn post hierboven.
    + Ruime, gerenoveerde kamers. Moderne inrichting.
    + Hele mooie, grote en ruime Executive Lounge. Aanbod veel beter dan Millenium Hilton.
    + Shuttle service naar de BTS
    +/- A/C had het lastig om de kamer te koelen met het enkelglas. Te weinig afzuiging in de badkamer
    - Service in de Executive lounge. 45 minuten wachten en 4x opvolgen was nodig voor een drankje

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Afhankelijk van de prijs en waar ik moet zijn in Bangkok. Ondanks de kleine kamers geef ik de voorkeur aan het Millenium Hilton.
     
    ppt en Fripsmaster vinden dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Hilton Vilamoura Ascatas Golf Resort

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar een two bedroom apartment met poolview, ontbijt, toegang tot de spa, flesje port op de kamer en welkomstdrankje.

    Goede & slechte punten:
    ++De kamer was geweldig met twee balkons.
    ++Parkeren was gratis want de slagboom stond continu omhoog.
    ++Drinkvoucher is erg nice.
    ++Iedereen was superaardig.
    ++Ontbijt was super, lekker koffie ook.
    ++Toegang tot de spa is nog steeds erg fijn.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zekers. Hopelijk sneller dan de laatste keer, dat was vier jaar geleden.
     
    ppt, VinceG, Ambtenaruh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    DoubleTree by Hilton Islantilla Beach Golf Resort

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar een villa, bordje fruit en ontbijt.

    Goede & slechte punten:
    ++De villa heeft een eigen parkeerplek.
    + Behulpzaam personeel.
    + Goed ontbijt, koffie was helaas niet echt te drinken.
    +- Dit hotel is wel toe aan renovatie.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Waarschijnlijk niet, ook al had ik de kamer met punten betaald.
     
    ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Hilton Garden Inn Sevilla

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; eerste keer flesje cava, tweede keer niets, ontbijt.

    Goede & slechte punten:
    + Parkeergelegenheid maar slagboom stond ook open, dus gratis geparkeerd.
    + Dichtbij het vliegveld.
    + Goed ontbijt; ook hier was de koffie niet te drinken.
    +- Niet veel te doen in de omgeving.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Alleen als tussenstop of op weg naar het vliegveld.
     
    ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    DoubleTree by Hilton MSquare Dubai

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar een panoramic suite, ontbijt, late check-out, welkomstgeschenk

    Goede & slechte punten:
    + Erg goede Hilton Honors erkenning met ruime upgrade naar een panoramic corner suite.
    + Locatie vlakbij mall en metrostation met zowel de rode als groene lijn.
    +/- Ontbijt was prima, maar niet op 5-sterren-Dubai niveau.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Qua hard product een van de mooiste Doubletrees. Voor een layover of zakelijk verblijf in Dubai een prima uitvalsbasis.
     
    ppt en ErwinLansing vinden dit leuk.
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Hilton Palm Jumeirah

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar sea-view, ontbijt, welkomstgeschenk, loungetoegang

    Goede & slechte punten:
    + De kwaliteit van het hotel is echt prachtig. Alles is luxe afgewerkt en wordt zeer goed bijgehouden.
    + Groot strand
    + Leuke locatie op Palm West Beach. Via de boulevard kan je naar verschillende hotels of strandtenten lopen
    + Goed ontbijt
    + Mooie Executive Lounge. Uitstekend aanbod voor afternoon tea, zo-zo voor evening cocktails. Gelukkig niet heel druk.
    +/- Ligbedden bij zwembad zijn vrij compact
    +/- Late check-out was met pijn en moeite tot 13u mogelijk, maar we konden wel tot 18u in de Executive Lounge blijven.
    +/- Tijdens ontbijt is er een extra à la carte menu voor Diamond/Gold. Helaas duurde het erg lang voordat deze gerechten geserveerd werden
    +/- Weinig variatie in kamergrootte. Voor een grotere oppervlakte (upgrade) zit je gelijk in een suite en ook als Diamond krijg je die upgrade nauwelijks.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ben zeker tevreden. Het is wel een prijzig resort. Als je niet beperkt wil zijn tot je eigen resort (zoals aan de rand van The Palm) is de locatie wel fijn. Ook op loopafstand van de monorail. Al met al een uitstekende Hilton optie.
     
    Jeroen23, ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  13. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Waldorf Astoria Ras al Khaimah

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; upgrade naar sea-view (uiteindelijk), ontbijt, welkomstgeschenk, late check-out

    Goede & slechte punten:
    +++++ Ik blijf erbij: dit hotel heeft kwalitatief het beste ontbijt dat ik ooit heb ervaren. In het bijzonder brood en banket. Uitzonderlijk.
    ++++ De service rondom het zwembad en strand is erg goed en pro-actief. Ze rennen al met handdoeken en water naar je vaste plek als ze je zien aankomen.
    + Na de renovatie van afgelopen jaar is het gebied rondom het strand mooi opgeknapt.
    + Het is zo ruim opgezet dat je bij het strand/zwembad alle ruimte hebt.
    +/- De kamerrenovatie had geen betrekking op de badkamer. Alleen het slaapgedeelte heeft een opfrisser gekregen.
    - Bij de aankomst waren er wel wat issues. Als achtergrond: dit was mijn 4e verblijf hier. Had oorspronkelijk voor november geboekt maar kwam er toen kort voor het verblijf (zelf) achter dat het hotel gesloten zou zijn voor renovatie. Toch gekozen om de reservering te verplaatsen. Dan zou je verwachten dat het hotel dit waardeert en wil goedmaken.
    Bij aankomst bij de receptie zag de medewerker mijn reservering en ging toen bellen dat we waren gearriveerd. Ons werd gevraagd om te wachten op een andere medewerker. Nou dan komt er iets zou je zeggen. Integendeel, het was wachten op de 'personal concierge' die 0 toegevoegde waarde had. Dit was juist het moment om een persoonlijke touch toe te voegen. Tijdens het wachten ook geen welkomstdrankje zoals bij dit kaliber gebruikelijk is.
    Eenmaal in de kamer deed ik de gordijnen open en zag ik dat we uitzicht op een bouwplaats hadden. Bijzondere keuze voor een repeat Diamond gast, dus gelijk om een andere kamer gevraagd. Dit duurde uiteindelijk 2 uur. Ook tijdens het wachten hier geen aanbod voor een drankje o.i.d. Welkomstgeschenk was ook vrij karig met een fruitmand en pot nootjes.
    In de nieuwe kamer kwam ik erachter dat de (fijne Aesop) badproducten niet aan de muur in de douche waren bevestigd. Housekeeping gevraagd en volgens hem was het de bedoeling dat de flessen op de vloer in de douche staan... Naar de receptie gegaan en opnieuw aangekaart. Aan het einde van de dag niet opgelost en toen via de chat aangegeven dat dit toch niet de WA standaard kan zijn. Toen werd er een reparatie ingepland. Maar geen vorm van service recovery.
    Individueel geen grote issues, maar bij elkaar en voor een Waldorf Astoria toch wel een slechte beurt.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Lastig. De kamers, ontbijt en resort zijn allemaal geweldig. Maar ik vraag me af hoe lang dit resort nog heeft. Het was echt ongelooflijk rustig. Door lage bezetting is het all-day dining (buffet) restaurant 's avonds al niet meer open. De hele toren van het hotel is verkocht en toen we vertrokken zagen we dat de helft van de lobby met platen werd afgeschermd. 's avonds is zelfs de verlichting aan de buitenkant uitgeschakeld. Ik vraag me sterk af of dit resort nog in deze vorm, en bij deze keten, doorgaat. Zonde.
     
    Ready2Board en ppt vinden dit leuk.
  14. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.606
    Leuk Bevonden:
    2.443
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel: Renaissance Amsterdam Airport (Aalsmeer)
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold, upgrade naar hoekkamer (Deluxe) en punten

    Goede & slechte punten:
    ++ Dichtbij Schiphol /Aalsmeer/Amstelveen
    + Vrij nieuw allemaal
    + Zelfs de standaardkamers (superior) hebben een Nespresso altijd een plus
    + Ontbijt met verse omeletjes
    + Goede prijs kwaliteit
    + Je kunt je auto opladen
    +- Kwaliteit restaurant was prima wel aan de dure kant voor simple gerechten maar gezien locatie te begrijpen
    - parkeren €17,50 maar als je op de automaat afrekent was het minder

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeker tevreden, hier kom ik graag weer als ik in de buurt moet zijn
     
    Ready2Board, ppt en ErwinLansing vinden dit leuk.
  15. B_in_T

    B_in_T Blue Tier

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    116
    Trofeepunten:
    33
    Naam hotel:
    Mercure Hotel Frankfurt City Messe

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Welkomst drankje. Kamer upgrade van goedkoopste 1 persoonsbed kamer naar een kamer met tweepersoonsbed, die vreemd genoeg wel 2 kussens had, maar een eenpersoonsdekbedovertrek had. Deze kamer was gelegen aan de achterkant, was dus stil en erg fijn, want aan de andere kant van de gang liggen de kamers aan de straatkant met trams. Verders een uurtje latere checkout (had niet om meer gevraagd want niet nodig), hoorde dat er tegen andere gasten zonder status werd gezegd dat zelfs een uurtje later niet gratis was, maar voor gold kaart houders dus wel.

    Goede & slechte punten:
    + Locatie vlakbij Frankfurt hbf, metro en trams.
    +/- Ontbijt zou prima zijn voor een Ibis, maar dit hotel noemt zich een 4* hotel en dat is het echt niet prima. Ontbijtzaal klein en ongezellig.
    - Krappe kamers, zelfs krapper dan een ibis.
    - Zoals helaas vaker bij Accor hotels in Europa geen welkomstgeschenk op de kamer gekregen terwijl dat volgens de gold voordelen wel zou moeten bij een Mercure.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Alleen als ik vlakbij het Frankfurt hbf moet zijn. Hoewel ik naar Mainz moest wat niet ver weg is, had ik geen zin om nog later op de avond door te moeten reizen. Maar misschien dat ik wel een ibis of ibis styles probeer want die zijn er ook in de buurt en zijn iets goedkoper.
     
    lloydje33 en ErwinLansing vinden dit leuk.
  16. B_in_T

    B_in_T Blue Tier

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    116
    Trofeepunten:
    33
    Naam hotel:
    ibis Mainz City

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Welkomst drankje. Late checkout was mogelijk maar ik moest op tijd weg.

    Goede & slechte punten:
    + Locatie vlakbij Mainz Römisches Theater treinstation waar ik in de buurt moest zijn. Vanaf Mainz hbf is het wel een klein half uur lopen, maar als je behendig bent met die elektrische scootertjes die je via verschillende apps kan huren ben je ook heel snel op het hbf.
    + Afhankelijk van waar in het centrum je moet zijn, een korte loopafstand.
    + Nieuwere stijl ibis kamers (niet zoals die hele ouderwetse zoals er ook nog zijn).
    + Voor ibis begrippen een heel ruime slaapkamer.
    + Ontbijt zou voor Mercure goed zijn, voor een ibis dus super. Meerdere soorten harde broodjes, croissants, 8 glazen potten gevuld met verschillende soorten havermout/muesli/noten/zaden, meerdere soorten yoghurt, fruit, gekookte eieren en geklutste, wat warm vlees waarvan ik niet precies wist wat het was. Ook een behoorlijk uitgebreid assortiment kazen en vleeswaren voor op brood. Wafelmachine (lekker). Standaard fabriekssap uit een automaat maar ik heb zeker slechtere gehad.
    + wifi werkte goed, kon streamen en downloaden. Niet zo snel als thuis, maar werkte goed en snel genoeg.
    +/- Krappe badkamers, al is dat eigenlijk standaard bij ibis.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Absoluut. Dit is denk ik een van de beste ibis hotels waar ik ben geweest en kan zich meten (mijn mening) met beter geclassificeerde hotels. Personeel was ook erg vriendelijk.
     
    lloydje33 en ErwinLansing vinden dit leuk.
  17. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.725
    Leuk Bevonden:
    1.953
    Trofeepunten:
    648
    Naam hotel:
    Fairmont Dubai

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold met een STEP tarief. Drankvouchers, welcome amenity, ontbijt en 100 USD krediet.

    Goede & slechte punten:
    + Hotel is een van de eerste internationale ketenhotels in Dubai maar is, gelukkig, recent gerenoveerd.
    + We vertrokken voordat het ontbijtrestaurant opende en op verzoek verzorgde het hotel een keurige to-go box.
    - Eigenlijk straalt dit hotel in niets het Fairmont merk uit. Kamer was aan de kleine kant met lage bedjes. Geen upgrade; zelfs mijn voorkeur voor uitzicht werd niet meegenomen.
    - Zwembad grenst aan de achterkant van de (spoel)keuken en wordt door personeel als pauzeruimte gebruikt. Rare vibe.
    - Vreemde selectie aan restaurants. De Libanees is een dinner show, de bars waren allemaal smoking en het lobby restaurant was net een kantine (ook omdat het gebouw voor de helft kantoor is). We hadden krediet dat op moest dus maar in het internationale restaurant gegeten. Dit was verlaten op 2 andere gasten na. Kwaliteit was so-so.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee ik zou niet terugkomen.
     
    Sandor en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.606
    Leuk Bevonden:
    2.443
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel:
    Intercontinental Abu Dhabi

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Platinum, punten als welkomstgeschenk, late checkout als ambassador

    Goede & slechte punten:

    + Ruim opgezet
    + Ontbijt is prima
    + Goede clublounge (ik had punten gebruikt voor een standaard kamer en de bijbetaling was 400AED)
    + Prijs is goed
    + Staff super vriendelijk
    +/- Veel restaurants, komen ook veel locals eten, wel behoorlijk prijsverschil maar kan het Libanees restaurant aanraden
    - Begint gedateerd te raken
    - Zwembaden niet veel ligbedden, wordt gecompenseerd door groot strand

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Tevreden zeker terugkomen als het gerenoveerd is.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  19. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.606
    Leuk Bevonden:
    2.443
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel:
    Conrad Abu Dhabi Etihad Towers

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond, upgrade naar king premium room, water op de kamer, welkomstgeschenk en flesje wijn en had via @Bijzonderetickets mooi Impressario tarief geboekt met 100 usd credit en late checkout.

    Goede & slechte punten:
    + Mooi nieuw en goede locatie
    + Ontbijt is prima met eigen menu voor Diamond, service was erg langzaam
    + Goed alternatief voor clublounge, ze hebben een happy hour voor Diamond met wat canapes.
    + Zwembaden en strand top
    + Staff super vriendelijk
    + Goed steakhouse waar ik de credit heb besteed. Kreeg ook nog 25% korting door status (gold/diamond)
    - Waterdruk douche was lage kant

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zeer tevreden. Zeker met een impressario tarief kom ik hier graag nog eens
     
    VinceG, Vliegende_Keep en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  20. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.606
    Leuk Bevonden:
    2.443
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel:
    Hilton Palm Jumeirah

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond, upgrade naar corner room. Water op de kamer, welkomstgeschenk en met moeite een late checkout tot 14u.

    Goede & slechte punten:
    + Mooi nieuw en goede locatie aan begin palm aan een boulevard
    + Ontbijt is prima met eigen menu voor Gold/Diamond
    + Okay clublounge, canapes waren mwah, wel ruim opgezet
    + Staff super vriendelijk
    - Het was extreem druk met families
    - Duur, zeker voor een 4* Hillton,

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Niet ontevreden maar terugkomen nee, er zijn betere prijs-kwaliteits opties in Dubai.
     
    Vliegende_Keep en Bijzonderetickets vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina