Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Onbegrijpelijk dat de lounge nog altijd dicht is. Voorheen nam dit je grootste bezwaar nu juist weg. Een suite (eventueel met privé zwembad), lounge met zwembad waar geen kinderen mogen komen, rustig (en uitstekend) ontbijt in de lounge.

    De prijzen liggen nu toch wel een stuk hoger dan voor COVID en personeelskosten zijn daar nog altijd heel goed te overzien.

    Wat ik hierin terug zie is iets wat ik (helaas) wel vaker voorbij zie komen: de eigenaar van het hotel wil de schade van COVID nog even inhalen, waardoor de GM een heropening van de lounge er niet doorheen krijgt. Op lange termijn killing voor een hotel met forse concurrentie.
     
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Eens. Al wist ik natuurlijk wel dat de lounge dicht was dus het kwam niet als een verrassing gelukkig.

    Maar vraag me af of er nou zo'n onwijs verschil zit qua kosten met wat ze nu doen (cocktails en high tea) of een gewone lounge hanteren.
     
  3. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Belgrand Tapestry Paris (Hilton)

    Status en erkenning: diamond, upgrade naar iets grotere kamer, macarons op de kamer en glas champagne als ontvangst, gratis ontbijt.

    Goede punten:
    Locatie is centraal bij Arc Triomph
    Vriendelijk personeel
    Diamond erkenning is goed

    Mindere punten:
    Kamers zijn erg klein
    Duur gezien wat je ervoor krijgt
    Keuze ontbijt erg beperkt (kwaliteit was wel goed)

    zou je terug komen: als de prijs goed is wel. Verder klein no nonsense hotel met kleine kamers.
     
    Wogie, charry en lloydje33 vinden dit leuk.
  4. charry

    charry Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Hotel: Hotel Camille Paris Gare de Lyon, Tapestry Collection by Hilton

    Status en erkenning: gold, upgrade van deluxe naar deluxe city view, gratis ontbijt.

    Goede punten:
    Personeel was vriendelijk en behulpzaam (uitchecktijd maximaal oprekt).Klein, wat persoonlijker hotel. Makkelijk bereikbaar met OV, vanwege de nabijheid van de Gare de Lyon. Vanaf CDG met de RER (eerst B en dan bij Chatelet les Halles aan de overzijde van het perron overstappen op A).

    Mindere punten:
    Deluxe kamer was ruim, de andere kamers zijn klein. Zeer kleine lift.
    Hoewel we op de bovenste verdieping zaten veel geluiden van buitenaf (sirenes, muziek van rondhangende jongeren bij de supermarkt aan de overkant). Ook intern erg gehorig (telefoonconversatie midden in de nacht van de Amerikaanse buurman was letterlijk te volgen. Ontbijt is beperkt.

    Zou je terug komen: dit hotel was geboekt vanwege de goede ligging voor start en finish van de Parijse halve marathon. Zou een verblijf hier alleen weer overwegen daarvoor, of bij een vroeg vertrek vanuit de Gare de Lyon of misschien voor de openingsceremonie van de Olympische Spelen volgend jaar (ligt bij de Seine). Anders heeft de Hilton bij de Gare St Lazare (Hilton Opéra) toch de voorkeur.
     
    Wogie en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hotel: Four Points by Sheraton Dornbirn (Vorarlberg, Oostenrijk)
    Status en erkenning: Marriott Bonvoy Titanium. Grotere kamer, geen suite. Welkomstgeschenk op de kamer.

    Goede punten:
    -Dichtbij de snelweg richting de skigebieden;
    -Een fris en voor het gevoel een redelijk nieuw hotel;
    -Heerlijk ontbijt op de 11e verdieping met een prachtig uitzicht over de Alpen;
    -Prettige prijs per nacht;
    -Ruime ondergrondse parking;
    -Winkelcentrum tegenover het hotel;
    -En last but not least een heerlijk binnenzwembad (35c!) met jacuzzi, verwarmd buitenzwembad en diverse sauna's en een stoombad.

    Mindere punten:
    -Eigenlijk geen, alles was perfect.

    Zou je terugkomen: 100%, alweer geboekt voor volgende maand. Het hotel is relatief goedkoop, dagelijks serveren ze een heerlijk ontbijt en het hotel heeft een fantastische Spa. En dat voor een Four points by Sheraton. Wij waren er 7 dagen eind februari en wij gingen met de auto naar de skipistes toe. Was ongeveer 30-40 minuten rijden naar skigebied van Silvretta Montafon.
     
    charry, ErwinLansing en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Maison Astor Curio by Hilton Paris
    Status en erkenning: diamond, kamer upgrade, welkomst chocolade en gratis ontbijt.

    Goede punten:
    -Mooi historisch gebouw
    -Goede locatie
    -In het algemeen vriendelijk personeel
    -Kwalitatief goed ontbijt qua eten
    -Hotel ligt aan rustige straat

    Mindere punten:
    -Chagrijnig personeel bij ontbijt en alleen standaard koffie uit machine (gezien prijs per nacht teleurstellend)
    -Helft van ontbijt stond nog niet klaar toen ontbijt open ging en duurde bijna half uur voor alles aangevuld was
    -Duur

    Zou je terugkomen:
    Als de prijs goed is zeker.
     
    Wogie, charry en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. charry

    charry Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Hotel: TownePlace Suites by Marriott New York Manhattan/Chelsea

    Status en erkenning: geen, want geboekt via Booking.com (BlackFridayDeal). Bij informeren naar late check-out werd nog wel gevraagd of ik ook Marriott Bonvoy member was. Late checkout werd toegekend.


    Goede punten:
    Vrij recent hotel, waardoor alles er nog prima uitziet. Nette badkamer, goed bed. Ontbijt is inbegrepen in de kamerprijs (vanaf 6:30 doordeweeks en vanaf 7 uur in het weekend). Voldoende keuze, wisselende selectie.
    Lag in fijne straat, i.t.t. hotels die in de buurt van de 42th street liggen. Zit aan de 28th Street, tussen 7th en 6th Avenue. Makkelijk bereikbaar met OV vanaf JFK: met de AirTrain naar Jamaica en daar dan met de Long Island Railroad naar Penn Station (en dan verder lopen) of met de E-metrolijn naar 23rd Street (en dan op het perron de uitgang naar de 25th Street nemen). Op loopafstand van bijvoorbeeld de Chelsea Market, Hudson Yards en Madison Square Garden en het Port Authority busstation. Bij de 28th straat zit ook een station van metrolijn 1.
    De kamers beschikken over een kitchenette (koelkast met vriesvakje), vaatwasser, 2-pits keramische kookplaat en een (enorme) magnetron, serviesgoed etc. Er zit een Trader Joe’s supermarkt op de hoek van 23th Street en 6th Avenue voor de boodschappen.
    Geen resort fee.


    Mindere punten: de kamer (een King Studio) was niet super groot, met weinig kastruimte.
    Voor theaterbezoek iets minder goed gelegen. De kamerdeuren knallen met een enorme klap dicht, en dat hoor je dus ook in de kamer. Soms wel even wachten voor de liften.


    Zou je terug komen: zeker. Het hotel ligt in een niet zo toeristische omgeving met wat minder rondhangende dak- en thuislozen, maar alsnog wel centraal genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2023
    Wogie, Amsterdam en lloydje33 vinden dit leuk.
  8. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Hilton Garden Inn Faroe Islands
    Status en erkenning: Diamond, kamer upgrade van twin naar twin met uitzicht, gratis ontbijt, eenmalig gratis gebruik sauna/open lucht jacuzzi en rest van verblijf 50% korting

    Goede punten:
    - Mooi modern gebouw
    - Vriendelijk personeel
    - Zeer goed ontbijt
    - Veel (gratis) parkeergelegenheid
    - Verbazingwekkend goed restaurant met ook goede cocktails
    - De Wellness. Ik had het gevoel dat alleen de Diamond members op de hoogte waren van de sauna/jacuzzi in het hotel, daardoor altijd beschikbaar als je erheen wil. Als Diamond is het de eerste keer gratis, de keren daarna €20 en dat is het meer dan waard na een dag hiken.

    Mindere punten:
    - Het enige wat ik kan bedenken is dat het hotel ongeveer 20 minuten lopen uit het (kleine) centrum ligt en er geen OV is. Als je een hele dag in de natuur hebt besteed aan hiken dan kan dat voor sommige mensen een vrij grote hindernis zijn, zeker met een oprecht goed restaurant in het hotel.

    Zou je terugkomen: Absoluut!
     
    Wogie, Amsterdam, Sandor en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. ASM

    ASM Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    13
    Hotel: Conrad Midtown NYC
    Status en erkenning: Gold. food credit

    Goede punten:
    -180 graden zicht over Manhattan, inclusief deel Central Park
    -Locatie: verschillende metro lijnen binnen 5 minuten lopen van het hotel
    -Goede geluidisolatie
    -mini toiletries van ByRedo


    Mindere punten:
    - Kwaliteit eten in het restaurant/in-room. Smakeloos eten voor een absolute hoofdprijs. Genoeg andere tenten in de buurt waar je een stuk beter kan eten
    - Kan ontzettend druk zijn in de kleine lobby

    Zou je terugkomen: Ja, maar niet voor het eten
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hotel: Conrad Bali
    Status en erkenning: Diamond op Reward stay. Kamer upgrade van base level naar Conrad Suite, fruitschaal, ontbijt, afternoon tea en evening cocktails als vervanging voor lounge, early check-in

    Goede punten:
    - Zeer goede en genereuze status erkenning. Contact van te voren per mail en een automatische upgrade naar een suite 72 uur voor aankomst
    - Mooi, wijds opgezet resort
    - Hard product in Suite was in goede staat
    - A la carte menu bij het ontbijt, naast een ruime keuze aan het buffet
    - Uitstekend ontbijt, met verschillende cuisines, verse sappen en elke dag roterende items
    - 25% korting voor Gold en Diamond op de F&B
    - Supervriendelijke service van vrijwel iedereen in het hele resort. Zeer klantgericht.

    Mindere punten:
    - Dit was mijn tweede verblijf hier. De kwaliteit/kwantiteit van de hapjes tijdens de afternoon tea en evening cocktails zijn wel hard achteruit gegaan. Maar of ik het hotel dat kwalijk kan nemen?
    - Zwembad bij het Suites gebouw is momenteel dicht voor renovatie. Staat nergens vermeld.
    - Afhankelijk van de occupancy kan het wel druk worden bij het hoofdzwembad, en het ontbijtrestaurant in het bijzonder kan druk en rumoerig worden. Voor Diamond/Suites gasten is er voor ontbijt wel een alternatief restaurant

    Zou je terugkomen: Zeer zeker! Dit was alles bij elkaar wellicht wel het meeste aangename verblijf dat ik bij de Hilton keten heb gehad.
    Ik zou wel hoogseizoen/schoolvakanties vermijden.
     
    VinceG, Fripsmaster, ErwinLansing en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hotel: Holiday Inn Singapore Orchard Road
    Status en erkenning: Diamond Ambassador. Welkomst amenity van ontbijt voor twee, late check-out maximaal tot 14u

    Goede punten:
    - Locatie dichtbij de MRT en malls aan Orchard Road

    Mindere punten:
    - Kleine, verouderde, muffe kamers
    - Ontbijt was niet bepaald top

    Zou je terugkomen: Zeer waarschijnlijk niet. Dit was de keuze omdat ik met punten heb geboekt. Singapore is onderhand net New York qua prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke service of een ruimhartige elite erkenning hoef je hier niet te verwachten. Volgende keer toch een moderner hotel uitzoeken, mits binnen de cash/punten range.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Hotel: Marriott Tang Plaza Singapore
    Status en erkenning: Gold Elite. Iets eerdere check-in en de standaard welkomstpunten. Dit is zo'n hotel waar er waarschijnlijk 100 Titaniums en 250 Platinums op een gegeven moment verblijven dus veel verwachtingen had ik niet ;) .

    Goede punten:
    - 10 meter buiten de deur stap je de roltrap op naar het MRT station. ION Orchard en Tang Plaza winkelcentrum zijn ernaast gelegen.
    - Ruime standaard kamer. Mooie, moderne badkamer.

    Mindere punten:
    - Af en toe lang wachten op de lift...

    Zou je terugkomen: Voor de kamer, ja hoor. Rest van de faciliteiten heb ik niet ervaren. Zoals in de eerste post gezegd zijn de hotelprijzen in SIN wel aan de prijs. Met punten was 40k een prima besteding.
     
    Wogie, Fripsmaster en lloydje33 vinden dit leuk.
  13. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Hilton Garden Inn Wiener Neustadt

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond. Ontbijt. Welkomstdrankje en fruit en klein flesje bubbeltjeswijn op de kamer

    Goede & slechte punten:
    ++ Goede kamer.
    ++ Dicht bij het station.
    ++ Ontbijt was prima, koffie is helaas wel uit de automaat.
    +- Personeel kan wat attenter zijn.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, hele fijne HGI.
     
    Wogie en lloydje33 vinden dit leuk.
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Hampton by Hilton Dusseldorf City Center.

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond. Upgrade van de kamer, wat ik bijzonder vond van een Hampton.

    Goede & slechte punten:
    ++ Goede kamer.
    ++ Dicht bij het station.
    ++ I.p.v. snack en een drank mocht ik ook twee drankjes doen. Twee biertjes gedaan.
    + Personeel was fijn.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja. Normaal pak ik het Novotel bij het vliegveld, maar deze was goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2023
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Hampton by Hilton Arnavutkoy

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Diamond

    - Fruitschaal op de kamer (ik ga er vanuit dat dit een elite voordeel is, maar dat weet ik niet zeker);
    - Gratis snacks / alcoholvrije drankjes.

    Goede & slechte punten:

    + Op slechts een kwartiertje van IST;
    + Het hotel is nieuw. Het ruikt zelfs nog helemaal nieuw;
    + Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Nog niet eerder zo uitgebreid gezien bij een Hampton.

    - Warm op de kamers en dit was lastig te regelen.
    - Er is niets te beleven in de directe omgeving.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, echt een heel netjes hotel. Qua locatie echt helemaal prima voor een korte layover. Als ik waar meer tijd zou hebben dan pak ik denk ik toch een hotel in de stad.
     
    ErwinLansing, lloydje33 en Daan3 vinden dit leuk.
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hotel: U14 hotel Helsinki (Marriott Autograph collection)
    Status en erkenning: Marriott Bonvoy Titanium. Kreeg een ruime kamer op de hoek. Ontbijt gratis en 1000 punten als welkomstbonus.

    Goede punten:
    - Locatie was op 5 min loopafstand van centrum Helsinki;
    - Schone en ruime kamer. Voelde nieuw aan.
    -Fijne badkamer.
    -Acceptabele prijs.

    Mindere punten:
    - Ontbijt was niet goed, zelfs een gebakken ei was op bepaalde dagen niet te krijgen. Laat staan een omelet. Alleen in het weekend. Geen idee waarom want door de week was het nooit druk in restaurant.

    Zou je terugkomen: Jawel. Ons kantoor ligt op loopafstand. De kamers waren echt mooi, nette badkamer met douche en bad. En het was stil op de kamer. Sauna en gym ook aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Vriendelijke medewerkers.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ErwinLansing en lloydje33 vinden dit leuk.
  17. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hotel: Edition London (Marriott)
    Status en erkenning: Marriott Bonvoy Titanium. Kreeg een loft kamer en 1000 punten als welkomstbonus. De loft kamer is een upgrade maar nog steeds klein. Standaard kamer is een bezemkast.

    Goede punten:
    - Locatie voor mij was op 2 minuten van kantoor. Dus ideaal.
    - Ook vlakbij Soho/Oxford str.
    - Heerlijke le Labo producten in badkamer.
    - Trendy hotel (but that comes with a price..)

    Mindere punten:
    - Ontbijt bij Edition nooit inbegrepen voor Elite leden van Marriott Bonvoy;
    - Duur hotel! Wij hebben goede discount via bedrijf. Standaard kamers kosten vaak al GBP 600-900 per nacht…
    -Kleine kamers.

    Zou je terugkomen: Tja, ik kom alleen terug vanwege de locatie. Als ik voor werk in London ben heb ik geen zin om een uur te reizen 2x per dag om dan £150 per nacht te besparen. Dus ik kies het hotel enkel voor de locatie.

    Ook is er niet eens gratis ontbijt inbegrepen, gelukkig ontbijt ik op kantoor. Maar privé zou ik dit hotel niet snel kiezen tenzij je geld (of Marriott punten) teveel hebt. Weinig benefits als Bonvoy Titanium lid.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    VinceG, Timo, ErwinLansing en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Hotel: Intercontinental Bordeaux - Le Grand Hotel (IHG)
    Status en erkenning: IHG Ambassador Platininum, geweldige upgrade van King room balcony naar Prestige Suite Opera View (ene duurste suite)

    Goede punten:
    -goede ligging en tegenover opera gebouw waar we voor kwamen
    -genoten van de restaurants in het hotel
    -service was top
    -Spa/zwembad
    -Suite upgrade met 3 balkons en van ochtend tot laat in de zon

    Mindere punten:
    - Ontbijt: kok bij het ei-station was niet al te vrolijk
    - Spa behandelingen waren vol tijdens ons verblijf

    Zou je terugkomen:
    Ja 100%
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 23 apr 2023
    Timo, ErwinLansing en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    469
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Fairmont Century City LA.
    Status: Accor gold.
    Kamer: California Suite.
    Status en erkenning; dag voor aankomst aanbod voor betaalde upgrade ( dacht het toch niet ). Bij aankomst 2 gratis drankvouchers en fruitschaal op kamer.
    Na dit verblinf gelukkig platinum.en later dit jaar diamond, eens kijken of dat wat meer oplevert.
    Hotel is recent geopend en mooi. Grote fitness, klein zwembad.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Hilton Helsinki Kalastajatorppa

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond. Upgrade van de kamer, ontbijt en tasje met chocola, chips en wijn.

    Goede & slechte punten:
    + Uitgebreid ontbijt.
    +- Goede kamer.
    +- Koud ontvangst bij de receptie.
    - Ver uit het centrum.
    - Gedateerd hotel.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2023
    lloydje33 en Wogie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina