Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: V Hotel, Hilton Curio Collection, Dubai Al Habtoor

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    HHonors Diamond. Early checkin, kamer was nog niet klaar. Drankje tijdens het wachten. Super upgrade van standaard kamer naar gigantische 'V Suite' met rond bed. Welkomstgeschenk werd na enkele uren gebracht, er werd groots uitgepakt met verse dadels, chocola en fruit. Toegang tot de executive lounge welke gedeeld wordt met Hilton Al Habtoor.

    Goede & slechte punten:

    + Futuristische inrichting van hotel en kamers
    + In zelfde gebouw als Hilton Al Habtoor en Habtoor Palace (LXR Hotels). Hotel hopping wordt zo wel erg makkelijk
    + Early checkin om 11:00 uur zonder problemen
    + Enorme suite upgrade van 8 categorieën
    + Fantastisch uitzicht over de Dubai Creek

    - Prijsniveau
    - Tijdens ons bezoek was de eigen V Hotel pool gesloten vanwege onderhoud. Waarschijnlijker is het dat dit door de te lage bezetting in het hotel was.
    - Paar keer in de lift lastig gevallen door Hilton Grand Vacations lui, die wimpel ik altijd af met een vriendelijk gesprekje en drie keer 'nee bedankt'.
    - Geen eigen lounge gedeelte
    - Al Habtoor ligt wat veraf van de metrostations, Uber is daarbij een uitkomst

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Jazeker.
     
    Grouchy, VinceG, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ah dat is goed om te weten. Ik had er wel van gehoord maar wist niet dat het dicht bij een station lag. De BW schiphol ben ik zat aan het worden, Citizen wordt ook steeds duurder enz.
     
  3. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Conrad Dubai

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    HHonors Diamond. Persoonlijke ontvangst, met uitstekende uitleg over de mogelijkheden van het hotel en de omgeving. Kamer was nog niet klaar maar werd snel geregeld. Tot die tijd een glaasje champagne voor het wachten. Standaard kamer geboekt, executive kamer met zeezicht gekregen op hoge vloer. Executive lounge toegang, met gedurende de dag drinken en wat snacks, 's middags afternoon tea en 's avonds happy hour met hapjes en drankjes. Erg lekker en meestal niet druk. Op kamer een welkomstbrief en wat fruit en water.

    Goede & slechte punten:

    + Fraaie kamer met echt bureau zodat werken ook nog kan
    + Meer dan uitstekend ontbijt, buiten zitten ook mogelijk (schaduwzijde)
    + Prachtige pool
    + Metrostation voor de deur, reistijd naar DXB half uurtje
    + Persoonlijke concierge service
    + Koreaans restaurant (toegang via de lobby) is een aanrader

    - Tijd gaat te snel
    - Geluidsoverlast van de nachtclub tot 02:00 am

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Zeer zeker.
     
    Grouchy, michiel1, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.312
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Intercontinental Bali Resort (Jimbaran)

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond Ambassador

    - Upgrade van een Club Duplex Suite naar..... De Imperial Villa. De meest indrukwekkende upgrade die ik ooit heb gehad;
    - Laat uitchecken (16.00 uur);
    - Tweede nacht was gratis (free weekend night voucher);
    - Vers fruit en chocolade op de kamer. Fruit werd dagelijks bijgevuld;
    - 180.000 IDR F&B credit.

    Goede & slechte punten:

    Tsja, waar te beginnen. Heb al eens eerder opgemerkt dat dit één van mijn favoriete hotels op Bali is. Maar van deze upgrade was ik echt even stil. De villa was net gerenoveerd en het hotel zat op 100% bezettingsgraad. Vanwege de goede relatie met het hotel hadden ze ons uitgekozen om de Imperial Villa te ervaren. Deze villa kost normaliter zo'n € 3/K per nacht en is dus met recht een geschenk van het hotel te noemen. Onder andere de huidige president verbleef er al eens, maar ook andere hoogwaardigheidsbekleders.
    Vanwege de enorme ruimte, het privé zwembad, de twee slaapkamers, etc. stapten we even uit de echte wereld.

    + Vriendelijke ontvangst in de Club Lounge. Na een welkomstdrankje, een praatje en de formaliteiten per buggy naar de Villa.
    + Gehele dag gratis non-alcoholische dranken bij de Club Pool;
    + In de avond canapés en alcoholische dranken aan het zwembad of in de lounge;
    + Lounge blijft de mooiste waar ik geweest ben;
    + Personeel in de lounge kent je bij naam en spreekt je zo ook steeds aan. Allemaal top en vriendelijk.
    + De renovatie is bijna klaar. Het hotel loopt daardoor echt voorop op andere hotels, die meestal geen middelen hadden om überhaupt het onderhoud bij te houden.
    + Veel lokale of westerse gerechten bij het ontbijt. Ieder denkbaar sapje (nou ja, non alcoholisch sapje dan) wordt op verzoek gemaakt.
    + Locatie is top. Jimbaran is gewoon een mooie locatie. Strand, restaurants en planes.

    - Geen minpunten.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja. Het was al één van mijn favoriete hotels, maar dit was een once in a lifetime ervaring. Dit hotel kan niet meer stuk natuurlijk. Wat een exceptionele waarde uit de free weekend night voucher gehaald.
     
    Grouchy, michiel1, Vliegende_Keep en 13 anderen vinden dit leuk.
  5. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Bangkok Marriott hotel the Surawongse

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Marriott Bonvoy Titanium
    -Upgrade naar 1 bedroom suite
    -20% Korting op F&B
    -1600hr late check out
    -Lounge toegang

    Goede en slechte punten:

    +1 bedroom suite incl. Keukentje en wasmachine
    +Goede lounge - kleinschaliger dan de meeste andere hotels
    +prima rooftop bar
    -relatief weinig kamers, dus ook minder keuze qua restaurants in het hotel zelf

    Ben je tevreden en zou je nog eens terugkomen?
    Ja
    9E5762D5-B06E-41EB-AE00-FF4F8E5FAEB8.jpeg
     
    Grouchy, MichaelNight, jphorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Hotel: Hilton Budapest
    Status: HH Diamond
    Kamer en upgrade: King Superior Room > King Executive Room with Danube River View
    Voordelen: Upgrade, gratis ontbijt, late check out

    Positieve punten:
    -Upgrade naar river view kamer, was een erg mooi uitzicht op de rivier en parlement
    -Happy hour in de lounge was top, met wederom een mooi uitzicht, fijn personeel en het aanbod van drank en hapjes vond ik perfect.

    Negatieve punten:
    -Ontbijt niet in de lounge maar in een afgezet stukje van het restaurant, maar was 2 van de 3 x vol toen ik aankwam en moest vervolgens in het normale gedeelte plaatsnemen.
    -Vond het personeel erg passief bij het ontbijt, het andere gedeelte van het personeel was erg gefixeerd op de velen Amerikanen die er waren. Een kopje koffie aanbieden was al teveel moeite.
    -Tijdens mijn late check out is er twee keer aangeklopt door de schoonmaakster, erg irritant.

    +/-
    De locatie vond ik persoonlijk niet zo handig, het ligt op een berg en je moet eigenlijk altijd een stuk de berg op/af voor de metro om naar het centrum te gaan, zelf ga ik graag naar wat barretjes dus was ik altijd op het OV of taxi aangewezen.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Eigenlijk ben ik best negatief over dit hotel, op Google krijgt dit hotel uitstekende reviews, misschien ging ik er met een iets te positief gevoel in door de reviews die ik had gelezen. Ik zal hier iig niet meer terugkomen, niet per se vanwege mijn negatieve gevoel maar voornamelijk om de locatie welke ik niet praktisch vind.
     
    Grouchy, VinceG, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Ibis Paris CDG Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold; welkomstdrankje.

    Goede & slechte punten:
    ++ Makkelijk te bereiken via de shuttle trein.
    + Kamer was typisch Ibis.
    + Check-in en check-out was soepel.
    +- Prijzig maar dat kwam omdat ik laat had geboekt.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, als ik een vroege vlucht heb. De kamer heeft alle basics die ik nodig heb.
     
    Grouchy, MichaelNight, Tim82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Hilton Garden Inn Krakow

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond; welkomstdrankje, ontbijt en flesje wijn op de kamer.

    Goede & slechte punten:
    ++ Makkelijk te bereiken via de bus.
    ++ Ontbijt was prima, met een omelet station. Er waren zelfs tafels speciaal voor Diamond leden.
    + Kamer was prima.
    + Check-in en check-out was soepel.
    + 20 minuten lopen naar het centrum.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Alleen als ik in het zuiden van het oude centrum moet zijn. Ik probeer volgende keer de nieuwe Curio in het centrum.
     
    Grouchy, Tim82, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Dan1

    Dan1 Blue Tier

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    395
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel:
    Hotel Indigo Vienna Am Naschmarkt, an IHG Hotel

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Club lid, gratis upgrade naar kamer met balkon (al denk ik eerder dat dit kwam, omdat het hotel vrij rustig was. Ik mocht zelf mijn favoriete kamernummer kiezen en koos blijkbaar meteen goed).

    Goede & slechte punten:
    + Nieuw hotel, erg modern en licht ingericht.
    + Mooi terras/goede bar. Tijdens het ontbijt stonden de terrasdeuren open en waaide het heerlijk door.
    + Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel
    + Mooie, ruime kamer. Goed bed. Mooie badkamer.
    + Leuke buurt, tegenover metro (al heb ik alleen maar Uber gebruikt).

    - Het restaurant was dicht op maandagavond. Heeft het personeel wel op kunnen lossen door met een hele goede restaurantaanbeveling te komen.
    - Het balkon is in feite een soort gallerij die binnen langsloopt, alle balkonkamers kijken erop uit, waardoor je geen privacy hebt als je op het balkon zit.
    - De website van IHG.com is verschrikkelijk (kan het hotel niets aan doen, maar wel het vermelden waard).

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Absoluut, normaliter verbleef ik altijd in het InterContinental als ik voor werk in Wenen ben. Mooi, chique hotel. Maar wel wat oudere en gehorige kamers. Dit hotel is zo goed bevallen, dat ik voor de volgende trip alweer bij dit hotel gereserveerd heb.
     
    Grouchy, MichaelNight, Tim82 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.312
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Crowne Plaza Utrecht

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond.

    - Gratis ontbijt;
    - Upgrade naar een King Premium kamer;
    - Keuze uit een drankje of punten.

    Goede & slechte punten:

    + Prima locatie in Hoog Catharijne;
    + Hotel is vrij nieuw en dan kun je wel terugzien aan het interieur;
    + Voldoende oplaadpunten;
    + Goede douche met een krachtige waterstraal en een moderne mengkraan. Bad en douche gelukkig separaat.

    - De King Premium kamer is een hoekkamer en tevens de grootste van het hotel. Dezelfde hoekkamers van Hampton Inn zijn aanzienlijk groter;
    - Check in was lekker efficiënt, maar wel erg weinig enthousiasme.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja hoor prima hotel. Zou het - als de prijs ok is - wel weer eens boeken.
     
    Grouchy, Tim82, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Dan1

    Dan1 Blue Tier

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    395
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Novotel Luxembourg Kirchberg

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Classic.

    Goede & slechte punten:

    + Online inchecken, kamer was al om 11:00 uur gereed. Vriendelijk personeel.
    + Grote kamer
    + Raam kon open, dus airco meteen uitgezet en lekker frisse lucht naar binnen
    + Prima OV in de buurt, tram T1 op minder dan 5 minuten lopen. Bus naar het vliegveld op 10 minuten.

    - Kamer rook een beetje muf
    - Er wordt volop gebouwd in de omgeving van het hotel en ze waren er al vroeg bij (rond 0:;00 uur).
    - Een Franse dame van de receptie was tegen mij erg bits en onvriendelijk, tegen andere gasten niet (tijd in de lobby zitten werken en haar aan het werk gezien bij andere gasten).

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, absoluut.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2022
    Grouchy, Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: Canopy By Hilton London City

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond.
    • Vroege incheck om 09:00
    • Late check out om 15:00
    • Ontbijt voor 2 personen
    • Upgrade naar premium room op 12e verdieping
    • Gratis drankje en mogelijkheid om vanaf menu tijdens ontbijt te bestellen (dit kreeg ik alleen toen ik later in de week hier wederom verbleef ivm werk)

    Goede & slechte punten:

    + Nieuw en fris hotel. Erg hip (Ben ik niet, maar toch was het leuk :p )
    + Jong, maar zeer vriendelijk personeel
    + pro actief alle voordelen aanbieden en herkennen van status
    + Fijne kamer en goede bedden.
    + perfecte locatie om de hoek van tower hill en diverse metro stations op minder dan 500 mtr zodat je alle uithoeken van London kunt bereiken. Vanaf London city airport ongeveer 25 pond voor een taxi.
    + goed ontbijtbuffet
    + zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

    - Dakterras nog niet open
    - Zou verder weinig negatiefs kunnen verzinnen. Heb mijn nieuwe favoriete hotel gevonden.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Jazeker! We waren hier afgelopen weekend voor citytrip en door de treinstaking moest ik later in de week eerder terugkomen naar London en gelijk besloten om weer hier te boeken. Ook 2e keer stelde niet teleur en juist nog meer voordeel ontvangen.
    Mijn opmerking over Jon, maar zeer vriendelijk komt vanwege het volgende:
    Ik merk toch wel veel op in de hospitality business dat jongere medewerkers vaak toch wat minder vriendelijk zijn en zich meer laten leiden hoe zij zich voelen op dat moment. Maar in dit hotel absoluut niet. Enorme mix van nationaliteiten. Erg verfrissend.
    Hun bar op de 8e verdieping is nog in aanbouw, dat is wel jammer. Ik denk dat dit een enorme aanwinst zal zijn aangezien het hotel op hogere verdiepingen een mooi uitzicht heeft op de city.
    Dus jah ik heb mijn nieuwe favoriete hotel in London wel gevonden. Gelijk voor het shopping weekend in December ook geboekt. PXL_20220722_150237700.jpg PXL_20220722_150337661.jpg PXL_20220722_150400833.jpg PXL_20220722_150409483.jpg PXL_20220722_150607854.jpg PXL_20220722_210445320.jpg
     
    Grouchy, Carel1, Amsterdam en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.663
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Klinkt goed. Ik vind Canopy sowieso een heel fijn brand van Hilton.
     
    lloydje33, VinceG en HarmDommisse vinden dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Naam hotel: The westminster, Curio collection by Hilton

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond.
    • Late check out om 14:00
    • Ontbijt
    • Upgrade naar premium king room op 12e verdieping
    Goede & slechte punten:

    + Fijne kamer en goede bedden. Mooi uitzicht op MI5 en de thames als je aan de juiste zijde zit. (achterzijde geen uitzicht!)
    + goed ontbijtbuffet
    + zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

    +/- Locatie is in principe wel mooi voor westminster. Buurt is rustig en genoeg restaurants.

    - Niet veel transport mogelijkheden in de buurt. (Pimlico of Victoria op redelijke wandelafstand)
    - Restaurant onsite (STK) redelijk donker.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja vooral de kamer was wel apart en zeer comfortabel. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was erg goed.
    PXL_20220726_155455716.jpg PXL_20220726_155502692.jpg PXL_20220726_155510822.jpg PXL_20220726_155519837.jpg PXL_20220726_170657071.jpg
     
    Grouchy, Carel1, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel: Motel One Paris Porte Dorée.

    Ik heb geen elitestatus, weet ook niet of dat bestaat bij deze Duitse keten.

    Goede en slechte punten:

    + Goede prijs-kwaliteit verhouding. 102€ inclusief een redelijk goed ontbijt in Parijs vind ik niet duur
    + Ik hou van het Motel One design. Ondanks dat het qua hotel vergelijkbaar is met bv Ibis of Holiday inn express oogt het wat luxer door kleur en materiaal gebruik.
    +De ligging naast een metrostation en aan de ringweg is handig.
    +De kamer is geluidsdicht.

    - Zoals bijna overal in Parijs ook hier iemand die at-random bij deuren aanklopt om 9u 's ochtends: "housekeeping" en zo de halve gang wakker maakt.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Jazeker, vooral voor een kort verblijf in mijn eentje is het zeker ok. Voor een romantisch weekendje weg zou ik echter wat kiezen met ruimere kamers in een gezelligere omgeving. Maar het is zeker een veilige budget keuze zonder dat het goedkoop aanvoelt voor Parijs.
    Ik was wel behalve het personeel zo ongeveer de enige niet Duitser in het hotel :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2022
    Grouchy, Carel1, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Grappig! Dit is altijd een van mijn goto hotels in Paris als ik niets anders kan vinden aangezien het een prima solide keuze is. Vooral het feit dat je onder het hotel kunt parkeren (wel reserveren!) is fijn. En de buurt is ook gezellig! Paar leuke restaurants en niet duur!
    Vorige week nog in Hotel de la Porte Dóree verbleven welke aan de andere kant van de kruising zit en ook aan te bevelen is! (Motel One was vol).

    Ik hou ook van Motel One als budget optie. Maar de kamers zijn vaak wel heel klein. Vorige week 1 nachtje verbleven in Motel One London city (naast het Canopy hierboven gereviewed) en voor citytrip als je alleen hoeft te slapen prima. Maar met 2 personen wordt het al snel een krap hok!
     
    Grouchy, Carel1, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. NGX

    NGX Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Naam hotel:
    DoubleTree by Hilton Sittard

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold; upgrade naar junior suite, ontbijt

    Goede & slechte punten:
    + Vriendelijk personeel
    + Gratis parkeren
    + Mooi pand

    - Vaat van de vorige gasten stond nog voor de deur
    - Geen signature koekje bij het inchecken

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Waarschijnlijk. Het weghalen van de vaat is in dit hotel wel een probleem. Ook bij voorgaande verblijven was dit aan de orde.
     
    Grouchy en Carel1 vinden dit leuk.
  18. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Het is zeker niet gratis parkeren bij de DT, maar wordt vaak vergeten bij de receptie. En het koekje kan je toch vragen? Doe ik ook als het niet wordt aangeboden.

    Dat van de vaat voor de deur heb ik nog niet meegemaakt en ik ben er al vaak geweest. Wat is je ervaring met ontbijt? Ik vind het ontbijt nog steeds mwah; de ruimte is te klein voor een volledige bezetting waardoor een cappuccino en een omelet (moeten beiden door iemand bereid worden) veel te lang op zich laat wachten.
     
    NGX vindt dit leuk.
  19. NGX

    NGX Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik weet dat er op de website staat dat het betaald is, maar elke keer krijg ik "nee" te horen als ik vraag of ik nog moet betalen voor het parkeren.

    Vorige keer ging het vlot. Minuut of 5 voor een omelet bij een redelijke bezetting in het restaurant.
     
  20. Qcharted

    Qcharted Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Naam hotel:
    Canopy by Hilton Madrid Castellana

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Diamond
    • Late check out om 14:00uur
    • Ontbijt
    • Presentje op de kamer (doosje met snoepjes)
    • Upgrade naar king corner room met city view
    Goede & slechte punten:
    + Hotel is vrij nieuw met een frisse uitstraling en prima inrichting
    + Uitgebreid ontbijt
    + verkoelend (niet te groot) zwembad op het dak met cabana’s waar je goed in slaap kan vallen ;)
    + Hotel ligt bij Bernabeu, met de metro is alles prima te bereiken

    +/- geen flesjes water, maar je kan met een karaf water tappen op iedere verdieping

    - Eten en drinken bij het zwembad is vrij prijzig en er wordt enkel koud geserveerd

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Voor een weekendtrip zeker.
     
    lloydje33, Daan3 en Carel1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina