Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Ja tickets en hotels zijn zeker duurder geworden. Iedereen probeert weer wat in te halen. En sommigen doen dat onder het mom van dat het oorlog en crisis is, maar het is gewoon geld binnen harken. (Shell bijvoorbeeld die 7,5 miljard winst maakt in het eerste kwartaal). :mad:
     
  2. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik denk ook dat het weer even wennen is dat we weer pré covid tarieven hebben. Ik denk niet dat ze echt hoger zijn dan 3 jaar terug (met wat inflatie) maar dat we gewoon gewend zijn geraakt aan lage tarieven tijdens corona, een degelijk hotel in Amsterdam voor onder de 100€.

    Neemt niet weg dat het erg duur is, ik was van de week in Düsseldorf en betaalde daar 67€ voor een Novotel last minute. Dan denk ik bijna, is er iets mis met dat hotel? Maar dat was zeker niet het geval.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Tarieven zijn absoluut ook hoger door vraag en aanbod.
    En als mensen in eigen land blijven dan moeten hotels echt scherp de prijs stellen, voor buitenlandse reizigers is er niet veel keus, trip is geboekt dus moet men ook slapen.
     
  4. FindingFlyer

    FindingFlyer Blue Tier

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    43
    Het valt mij op dat Accor minder met de prijzen is gestegen. Ik kon daar voor volgende week gewoon in een 30m2 kamer terecht voor 100 euro per nacht. Mijn gebruikelijke adresjes in Berlijn zijn momenteel onbetaalbaar. (Hilton en Radisson collection)
     
  5. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hilton Dusseldorf
    Status: diamond
    kamer: geboekt standaard en junior suite gekregen
    Voordelen: leuke upgrade, exe lounge, gratis ontbijt en minibar die redelijk goed gevuld was is gratis.

    Positieve punten:
    -Erg vroeg kunnen inchecken en laat kunnen uitchecken
    -vriendelijk personeel
    -exe lounge goed en verrassend erg rustig terwijl hotel vol was.

    negatieve punten:
    -kamers zijn hard toe aan modernisering
    -locatie niet top als je toerist bent

    zou je terugkomen: ja
     
    ppt, Tim82, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Marriott Marina del Rey
    Status: titanium
    Kamer: geboekt standaard King, gekregen Junior Suite King
    Voordelen: Niet verwachte upgrade, M-Lounge

    Positieve punten:
    -Volgens mij de 1e upgrade naar een suite in de USA.
    -Kamers recent ge-update;
    -M-lounge open met prima ontbijt (in weekend tot 11.00 AM);
    -Ligging prima voor Venice beach, leuke restaurants in de omgeving;
    -Relatief dichtbij LAX airport, weinig last van files (binnendoor te bereiken).

    Negatieve punten:
    -Duur (maar dat is bijna alles tegenwoordig in de VS), betaalde bijna USD 400 p/n;
    -Voor als het belangrijk voor je is, zwembad is klein.
    -Behalve wat restaurants zitten er geen andere winkels in de buurt.
    -Parkeren bij hotel is prijzig. Reken op 50 USD p/n. Parkeren aan de straat is veel goedkoper (maar wellicht wat omslachtig).

    Zou je terugkomen: Jawel, fijn hotel. En goede lounge. Geen files vanuit LAX om hotel te bereiken en vlakbij Venice Beach.
     
    ppt, Fripsmaster, Carel1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Hilton Garden Inn Novoli Firenze (Florence, Italië)
    Status: Diamond
    kamer: King Room, gekregen King Room Park View /w Balcony
    Voordelen: Gratis ontbijt (MyWay benefit) en twee flesjes water op hotelkamer.

    Het hotel is compleet volgeboekt met een bus Amerikaanse toeristen, dus kan daarom leven met de 1-cat upgrade. Staf heeft zich ook uitgebreid verontschuldigd dat een betere upgrade echt niet mogelijk was, alhoewel ze dat van mij niet hoefden.

    Ligging hotel is wel buiten het toeristische centrum van Florence in de universiteitswijk, maar hoofdstation Santa Maria Novella is zes tramhaltes rijden (~15 minuten) en FLR Airport is maar 4 haltes. Een tramkaartje (lijn T2) is slechts €1,50 voor 90 minuten. De tramhalte zelf is op korte loopafstand van het hotel, dus prima. Naast het hotel is een winkelcentrum met o.a. een grote COOP supermarkt, Mediaworld (Mediamarkt IT), H&M en andere winkels.

    Positieve punten:
    - Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel
    - Geweldig ontbijt; echt zeer ruim buffet en - uiteraard - heerlijke koffie.
    - Tramhalte op loopafstand

    Negatieve punten:
    - Kamers zijn wat gedateerd
    - Locatie wat verder van de stad (en reuring)
    - Douche in bad :rolleyes:

    Zou je terugkomen: Ja, wel afhankelijk van tarief.

    1845a37d9d3051537182317d740a77f4b36c0c09d4b8cb1754bcc52c96810c16.jpg 087ef409f672c0c2846a84a566bf64c259d3ee1d75dc782fde1f95675f7623b7.jpg 29a7c0878429e4465095559d68a332d04e1f7f7cdda432e0989bf92fadb154b3.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 21 mei 2022
    ppt, Tim82, Fripsmaster en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:
    Novotel Warszawa Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Welkomstdrankje.

    Goede en minder goede punten:
    ++ Hotel goed te bereiken via taxi en metro/trein vanuit het vliegveld en dus ook naar het centrum.
    + Wat lekkers op de kamer.
    + Een aantal kamers waren gethematiseerd en ik had de Digital Room. Ik denk dat als ik een standard kamer had geboekt, dan had ik vast een upgrade gekregen naar een executive.
    + Normaal is er een shuttle service maar nu regelden ze een taxi. Toen ik aankwam op Chopin en het hotel belde of ze een taxi wilde regelen werd er niet opgenomen, dus ik ging uiteindelijk maar met de trein. In het hotel kon ik wel de taxi regelen voor de terugreis.
    -+ Check-in en check-out kan beter, lekker onpersoonlijk.

    Ben je tevreden en zou je nog eens terugkomen?
    Als ik weer een vroege vlucht heb, is dit hotel prima.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2022
    ppt, VinceG, jphorn en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Canopy by Hilton Zagreb City Center
    status: diamond
    Kamer: geboekt standaard, upgrade naar junior suite
    Diamond voordelen: kamerupgrade, gratis ontbijt, welkomst fruitschaaltje en water en lokaal biertje.

    Goede punten:
    hotel is vrij nieuw
    Mooie grote kamer
    Nespresso machine met nespresso koffie
    Locatie is gunstig

    nadelen:
    Geluidsisolatie richting gang is slecht dus vraag een kamer aan het eind van de gang.

    zou je terugkomen? Zeker, goede prijs kwaliteit en goede erkenning van status
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2022
    ppt, Vliegende_Keep, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Hotel: DoubleTree NDSM
    Status: Gold (nu Diamond)
    Kamer: Queen room, upgrade naar een Queen room with view. Ter plaatse werd ook nog een Deluxe kamer aangeboden, maar die lag op de eerste etage met slecht uitzicht, dus niet gedaan.
    Voordelen: Gratis ontbijt, blikje met "famous Dutch strooeeepwafels".

    Goede punten:
    Ligging vind ik prima, pont naar centraal of houthavens is 100 meter lopen
    Mooi uitzicht
    Goed ontbijt

    Nadelen:
    Wat gehorige airco
    Het ligt toch op/naast een festivalterrein dus kan wat gehorig zijn (vind ik overigens niet per se een nadeel)
    Zitten knopjes naast bed voor verlichting maar die geven zelf ook wat licht af, vond ik best storend snachts.
    Badkamer wat onhandig

    Zou je terugkomen?
    Ja, als de prijs goed is wel. Ga hier heen 200 per nacht betalen oid.

    Vraag me overigens wel af wat het verschil tussen Queen room en Queen room with water view is, aangezien alle kamers sowieso al richting het IJ liggen. Iemand die dit weet?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2022
    ppt, jphorn, Bijzonderetickets en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: Waldorf Astoria Amsterdam
    Status: diamond
    Kamer: geboekt standaard, upgrade naar King Grand premier room (ze hebben erg veel kamer soorten maar deze kamer was daadwerkelijk groter dan de standaard).
    Diamond voordelen: kamer upgrade, flessen water, welkomst cadeau op kamer, vroeg inchecken en laat uitchecken en gratis ontbijt.

    goede punten:
    -uitstekend en erg vriendelijk personeel
    -erg goed ontbijt met veel a la carte opties
    -locatie is top
    -alles in het hotel is luxe

    nadelen:
    -Persoonlijk ben ik geen fan van die grote verpakkingen shampoo, douchegel etc (komt over als bezuiniging die ze als ‘groen’ verkopen)
    -prijs

    zou je terugkomen: is een fantastisch hotel dus met punten zeker, cash denk ik niet, vind het geen 600-800 per nacht voor een standaard kamer waard.
     
    VinceG, lloydje33, ppt en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: ibis Styles Lille Aéroport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, standaardkamer gekregen (Hotel kent geen verschillende kamers). Vriendelijk ontvangst en coupon voor welkomstdrink (2 personen zelfs!).

    Goede & slechte punten:

    ++ Centraal aan de snelweg, kan zo weer op doorreis.
    ++ Heeft een bad en een zalige douche (regendouche)
    + Prijs/kwaliteit verhouding goed (80 euro inclusief ontbijt).
    + Kamers zien er modern uit.
    + Gratis parkeren bij het hotel en s ’avonds gaat het hek dicht voor ongewenste gasten.

    Minpunten:

    - Bar van het hotel is niet echt uitnodigend.
    - Uitzicht is niet zo heel bijzonder, kijkt uit op landingsbaan.
    - Geen oplaadpaal voor een elektrische auto.

    Neutraal:

    - Kan last hebben van een eventueel overvliegend vliegtuig, zelf geen last van gehad. Vond het zelf goed geïsoleerd als de ramen dicht waren, maar andere mensen kunnen hier anders over denken.

    =>Hotel genomen puur voor op doorreis te zijn. Kwamen laat in de avond aan en werden snel ingecheckt. Hotel ligt een beetje afgelegen, vond het daarom fijn dat ze een poort hebben die ’s avonds dicht gaat. Kamers zijn ruim, zien er nog goed uit. Alleen toilet lijkt op een ibis budget (vliegtuig idee) toilet. Bad en een douche die goed functioneerde. Ontbijt was ruim en gevarieerd voor ibis begrippen.

    Tip: als je binnenkomt staat links een kar met koffie en thee. Ons werd hierover niks gemeld (jammer), maar dit kan je gewoon gratis pakken.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Tevreden voor een doorreis hotel. Ruime kamer, waar je even kan bijkomen van een dag rijden. Als ik de volgende keer weer in de buurt van Lille ga slapen voor doorreis, staat deze zeker op de lijst.
     
    Daan3, jphorn, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Grenelle

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    All Accor Gold. Standaardkamer geboekt, standaardkamer gekregen (Hotel zat vol). Coupon voor welkomstdrink (1 persoon) en een welkomscadeau.

    Goede & slechte punten:

    ++ Centraal en tegenover een metro station.
    + Kamer ziet er schoon & modern uit.
    + Parkeren onder het hotel (25 euro per nacht).

    Minpunten:

    -- Personeel spreekt zeer slecht Engels en heeft weinig interesse in de gasten.
    - Bar van het hotel is dicht, te weinig animo.
    - Geen oplaadpaal voor een elektrische auto.

    Romantisch weekendje naar Parijs. Hotel geboekt vanwege de ligging. Hotel ligt goed aan te rijden, kan onder het hotel parkeren en metrostation aan de overkant. Het ligt in een rustige buurt, wat erg prettig is. Rondom het hotel zijn genoeg leuke eetzaakjes en supermarkten om eten/drinken te halen. Helaas bij binnenkomst en uitcheck was het personeel weinig geïnteresseerd in de klant. Spraken zeer slecht Engels en deden ook geen moeite voor je. Standaardkamer ziet er netjes en onderhouden uit. Als standaard kamer waren wij wel geplaatst op een hoek van het hotel, waar we goed zicht hadden op de Eiffel toren.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Voor het personeel hoef je het niet te doen. De ligging van het hotel is top. Prijs/kwaliteit is goed voor een hotel in Parijs. Zou hier nog wel een keer terugkomen, maar zou ook zeker nog eens rondkijken wat voor andere hotels Parijs nog te bieden heeft.
     
    Daan3, jphorn, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Fairmont Mara Safari Club

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    ALL Diamond. Early check-in, late check-out, welcome drink voucher voor 2 (ook geldig voor cocktails), upgrade naar presidential tent, welkomstplateau van fruit, gratis sun-downer safari met wijn en bier, elke dag pre-dinner hapjes.

    Goede & slechte punten:

    ++ Prachtig onderhouden lodge met geweldig uitzicht op de Mara-rivier en haar hippo's vanuit de terrassen van de tenten, heel uniek
    ++ Alles voelt heel privé: je eigen safari guide zonder andere mensen in de truck, elke keer je eigen ober tijdens alle maaltijden (ook tijdens bush breakfast) die alleen jouw tafel bedient, idem voor house keeping.
    ++ Personeel is geweldig pro-actief, je hoeft maar ergens naar te kijken en men heeft je al door
    ++ Bush breakfast zeker aanrader
    ++ Heerlijke badproducten van Le Labo
    + Goed (alleen a la carte) eten voor een hotel dat enkel volpension aanbiedt
    + Elke avond een warme kelk in bed en elke ochtend word je gewekt op een tijdstip naar keuze met koffie/thee/chocomel en cake
    + Prijzen van drank (deze zijn niet inbegrepen) vallen erg mee

    Minpunten:

    - Zwembad wellicht wat weinig bedjes. Wij hadden er geen last van, maar als het hotel vol is zou ik me dit wel kunnen voorstellen.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Absoluut! Beste Accor hotel waar ik tot nu toe in heb geslapen. Geweldige Diamond-treatment, persoonlijke benadering en de accommodatie is gewoon idyllisch. Geweldige locatie midden in de Masaai Mara.
     
    Daan3, Sandor, Ready2Board en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Fairmont The Norfolk, Nairobi
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    ALL Diamond. Late check-out tot 20:00 kosteloos was geen probleem, heel genereus. Welcome drink 'waardevoucher' voor 2 personen (€8 p.p.), Suite Night Upgrade gebruikt, mooi welkomstplateau met gebakjes en bonbons, gratis ontbijt in het weekend

    Goede & slechte punten:

    ++ Mooie koloniale sfeer in een hotel en suite met veel historie en bekende gasten uit het verleden, erg goed onderhouden
    ++ Prijs valt erg mee voor een hotel van deze klasse
    + Erg leuke turndownservice met een blijvende herinnering aan het hotel voor thuis de laatste nacht

    Minpunten:

    - Prins Bernhard had in onze suite geslapen (zonder Juliana) :mad:;)
    - Welcome drink policy: bij een Fairmont hotel zou het beleid standaard ruimhartiger mogen zijn; bijbetalen voor een gin tonic heb ik in andere Fairmont hotels nog nooit meegemaakt

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Voor wat betreft het hotel: jawel, maar... het blijft Nairobi. Het hoogtepunt was het hotel. Verder een verschrikkelijke stad waar je het hotel niet uit wilt.
     
    Daan3, Sandor, Ready2Board en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Novotel Leuven Centrum
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    ALL Diamond. Welcome drink voor 2 en upgrade naar Privilege kamer. Flesje water en boterkoekjes op de kamer als welkomstgeschenk. Premium wifi werd niet verstrekt ondanks dat dit een Diamond-voordeel is.

    Goede & slechte punten:

    Goede punten:

    + Ligging t.o.v. station, vanaf daar 10 minuten naar Zaventem.

    Minpunten:

    - Kamer is bloedheet door het synthetische beddengoed en de zeer slecht werkende airco
    - Slechte kussens
    - Geen waterkoker op de kamer

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee, het is een standaard Novotel dus je weet in principe wat je krijgt. Maar vanwege de bloedhete kamers en de nacht met weinig slaap zou ik niet graag terugkomen. Verder is Leuven wel echt een leuke stad die een bezoekje waard is, zeker voorafgaand aan een vlucht vanuit Zaventem vind ik het leuker om in Leuven te verblijven t.o.v. een airport hotel.
     
    Daan3, Sandor, Carel1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Naam hotel: Hilton Garden Inn Montreal Midtown

    Welke status heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold, upgrade naar King with drinks/snacks op bovenste etage. Laat uitchecken ondanks volgeboekt hotel. Gratis continentaal ontbijt.

    Goede punten:
    ++ nieuw hotel met prettig personeel
    ++ door locatie midtown vriendelijk geprijsd, paar minuten lopen vanaf metro
    + goed bed
    + aardige gym
    +/- continentaal ontbijt is voor een zoetekauw uitstekend te noemen (etagère met diverse croissants, muffin, yoghurt) hou je van hartig kan je niet switchen ondanks dezelfde prijs op de menukaart.

    Ben je tevreden en zou je terugkomen:
    Ja, prijs-kwaliteit was prima. Metroverbinding naar centrum of Old Town is goed, ook een Uber nemen is voordeliger dan in centrum een vergelijkbaar hotel te nemen. In de omgeving zijn meer ketens een nieuw hotel aan het bouwen, gebied is in ontwikkeling.
     
    Fripsmaster, MichaelNight, jphorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Hotel: DoubleTree NDSM
    Status: Gold
    Kamer: Queen room, upgrade naar een Queen room with view.
    Voordelen: Gratis ontbijt, 2x chocolade koekjes maar geen blikje met "famous Dutch stroopwafels".

    Goede punten:
    Prima ligging, nog geen 10min. fietsen van mijn huis. Maar voor de toerist is het goed te doen met de pont naar CS en Pontsteiger

    Nadelen:
    Verlichting naast je bed die aan blijft. Niet heel prettig. Badkamer is niet meest logische.

    Zou je terugkomen? Ja, als de prijs goed is wel. Was nu een nachtje om Diamond te halen.


    Hotel: Hilton Antwerp old town
    Status: Gold (nu Diamond)
    Kamer: King Quest Room, upgrade naar een King Executive Room.
    Voordelen: Gratis ontbijt, biertjes en chocolade

    Goede punten:
    Ligt lekker centraal en parkeren kan makkelijk met de diverse parkeer garages in de omgeving. Basic-Fit is de straat oversteken, handig voor wie er lid van is. Ontbijt is netjes en uitgebreid.

    Nadelen:
    Oud interieur, versleten vloerbedekking in de hal.

    Opmerkingen:
    Zondags was er geen toezicht in de lounge. Leek wel een McDonalds. Geen tafel meer schoon en alles op. De covid hygiënische maatregelen zoals doekjes etc. bij de lift waren op, dispensers leeg etc. Haal het dan gewoon weg denk ik dan.

    Zou je terugkomen? Ja, als de prijs goed is wel. Maar wordt wel tijd voor een opfrisbeurt.
     
    MichaelNight, Daan3, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Hotel: Canopy by Hilton Dubai Al Seef
    Status: Diamond
    Kamer en upgrade: King Room > King One Bedroom Suite with Creek View
    Voordelen: Upgrade, gratis ontbijt, vroege check in, 100USD credit (via Amex Hotel Collection)

    Positieve punten:
    -Ik had van te voren gevraagd om een zeer vroege check in (6uur in de ochtend, dat was geen probleem) helaas door vertraging kwam ik pas om 12uur aan.
    -Royale upgrade, laagste categorie kamer naar de hoogste categorie
    -Geboekt via Amex, via Twitter m'n boeking kunnen koppelen met Hilton Honors en hiermee alle voordelen gehad.
    -Lekker zwembad op het dak met pool/skybar.
    -Omdat het geboekt was via Amex zat er geen ontbijt bij, maar door de koppeling heb ik toch gratis ontbijt gehad. Ontbijt was zeer uitgebreid van midden oosters tot westers eten.

    Negatieve punten:
    -Hier en daar mag de afwerking wel wat netter op de kamer.
    -Water van de wc bleef lopen na doortrekken, dus midden in de nacht lopen klooien om die knop los te krijgen die bleef haken.
    -Geen metro in de buurt, is op zich wel te wandelen maar dan mag je wel een extra droog shirt meenemen.


    Al met al kan ik dit hotel prima aanraden. Vooral als je via Amex boekt, je krijgt dan 100 USD hotelcredit. Ik betaalde 160 euro voor twee nachten, dat komt dus neer op 65 euro voor twee nachten, niet verkeerd toch.

    Al denk ik dat ik niet snel nog eens naar Dubai ga, niet mijn soort stad.
     
    michiel1, Bijzonderetickets, VinceG en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Royal Orchid Sheraton Hotel & Towers

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Titanium. Upgrade naar een 1 bedroom suite via SNA.
    20% korting op F&B

    Goede & slechte punten:
    ++Gelegen aan de rivier; Ik geloof dat alle kamers eropuit kijken
    +Gratis shuttle boot naar de maal IconSiam
    +Lounge met cocktails en diverse maaltijden
    +Veel rates met 500THB credit per nacht; ideaal voor dat drankje bij het zwembad. (Ik had wat meer besteed, maar ze hadden alles van de rekening gehaald)
    +2 zwembaden, waarbij eentje tussen het groen

    Minpunten:
    -Verouderd interieur (ik heb me er niet aan gerergerd)
    -Niet bij een metro (maar Grab is makkelijk te gebruiken)

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja, ter afwisseling van de marriotts/Athenee waarbij je weer een andere view heb.
     

Deel Deze Pagina