Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Athenee Palace Hilton Bucharest

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond.
    - Upgrade van een Premium king kamer naar een Executive king room, ze hadden nog (oude) Jr suites zag ik echter in het oude deel waar ze waarschijnlijk alle niet Hilton boekingen plaatsen.
    - Flesjes water
    - Schaal fruit met welkom brief
    - Lokaal flesje sterke drank

    Goede & slechte punten:

    + Werd persoonlijk welkom geheten met een e-mail aantal dagen vooraf. Met opties om te doen in de stad en m’n Diamond voordelen.
    + Een dag of twee later welkom geheten per e-mail door de conciërge service. Met opties voor transport. Beiden ritten van/naar luchthaven door een Mercedes e200 class limousine laten ophalen. Prijziger dan Uber. Maar vriendelijk, service gericht, opwachten met bordje in airport en deze jongeman reed heel netjes en wist precies de kuilen te ontwijken.
    + De lounge had een goed ontbijt. Er was altijd drinken beschikbaar. En in avond nog wat warms. Dat laatste niet bekeken. Tevens kon je op het (smal) balkon heerlijk in de zon zitten en uitkijken over de stad.
    + De kamers in het nieuwe deel van het pand waren zeer smaakvol ingericht. Echt fantastisch.
    + Het oude pand heeft ook z’n charme met een prachtige hal en zelfs ballrooms. Echt schitterend.
    + Meerdere restaurants en barretjes. Met ontbijt kon je ook buiten zitten.
    + Spa; sauna en stoombad. Zwembad en bubbelbad met plek om te liggen. Kapper en massage ook aanwezig.
    + Flinke ruimte met veel fitness apparatuur.

    - Management ontbijtrestaurant. Chaos en mismanagement. Personeel doet maar wat en ook weer niets. Een kleine Oostblok patser die personeel afsnauwde en daarna die mensen voor de gek hield bij anderen. Echt vreselijk. Je merkte dat personeel daardoor op eieren liep.

    Zou er nog wel eens terug gaan als ze die manager vervangen hebben ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 28 sep 2021
    MichaelNight, arjen05, MollyMoon en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Hilton Paris Opera
    Status: diamond, executive kamer en gratis ontbijt.
    Goede punten: prachtig historisch pand
    Slechte punten: veel te duur
    lounge was dicht: geen alternatief en een onvriendelijke opmerking dat ik blij moest zijn met gratis ontbijt als diamond
    kamer vertoonde veel slijtage
    onvriendelijk personeel

    zou je terugkomen: nee en zou mensen ook afraden om hier heen te gaan. Potentie is er qua gebouw maar dan zal het hotel wel anders aangestuurd moeten worden dan dat nu het geval is.
     
    MichaelNight, Peter02, MollyMoon en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    "Hello, have you fired the breakfast manager who was working for you on such and such a date? No??? Oké, bye!" :D
     
    MichaelNight, MollyMoon en Carel1 vinden dit leuk.
  4. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Misschien even de conciërge service vragen dat te regelen. “Pleased to help you with anything”. Well… :)
     
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Naam hotel: Conrad Istanbul Bosporus

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond. Geboekt met Impresario tarief.

    - Upgrade naar Park Suite;
    - Gratis ontbijt;
    - Executive Lounge toegang;
    - Fruit, chocolade en water als welkomstgeschenk;
    - Laat uitchecken;
    - Dubbele punten;
    - 100 USD F&B tegoed.

    Goede & slechte punten:

    ++ Bijzonder vriendelijk personeel overal. Bij check in vriendelijk welkom geheten door de front desk manager en alle voordelen van Impresario nog eens uitgelegd. Bij ontbijt ook super vriendelijk allemaal.
    ++ De Summit Bar op de bovenste verdieping is fantastisch. Prachtig uitzicht over de Bosporus. Ik kan hier uren zitten en heb dat dan ook maar weer gedaan. Prima eten en drinken ook.
    + Lounge is de gehele dag geopend tot 23.00 uur.
    + Suite is ruim genoeg en vrij modern. De badkamer is top met goede toilet artikelen (Shanghai Tang).
    + Iedere dag housekeeping (ja dat is tegenwoordig het vermelden waard....).
    - ontbijt kon vrij druk zijn. Zone indeling heeft dan wel voordelen maar dat past men hier niet toe.
    - geen a la carte gerechten bij ontbijt. Staat tegenover dat het zeer uitgebreid is allemaal.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja. Kan dit hotel echt aanbevelen. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Voor vier nachten was ik rond de € 500,00 kwijt. Het dinner in de Summit Bar was er keurig afgehaald (100 USD). Tot mijn verbazing kreeg ik punten over het volle bedrag (dus voor aftrek van de 100 USD credit). Hierdoor bijna 30/K Hilton Honors punten binnengehaald.
     
    MichaelNight, Peter02, MollyMoon en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Naam hotel: Valencia Oceanic by Melia

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je:

    gold status

    - Gratis ontbijt voor 2de gast
    - Water slechts voor één persoon op 2 persoons kamer
    - Laat uitchecken;
    - 3x per jaar 20% korting

    Goede & slechte punten:

    Vriendelijk personeel.
    Huurfiets mag je stallen in de garage.
    De badkamer is normaal met bad en redelijke toilet artikelen.
    Kamer elke dag schoongemaakt.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja. Kan dit hotel aanbevelen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Prijs voor vier nachten € 280,-
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2021
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Naam hotel:
    Alexandra Barcelona Hotel, Curio Collection by Hilton
    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Gold

    - Eerst niet maar later toch upgrade naar King collection room
    - Gratis ontbijt;
    - Gratis water elke dag op de kamer.

    Goede & slechte punten:

    ++ Bijzonder vriendelijk personeel overal van receptie tot ontbijt.
    ++ Locatie is goed. Dichtbij metrostation Diagonal en vele restaurants/bars in de buurt. Om de hoek is de PC hooft van Barcelona
    +/- Kreeg geen upgrade bij inchecken. Pas na klachten over douchen in bad en lawaai van straat kreeg ik hem op dag 2 alsnog. Denk dat het aan de nachtreceptionist lag toen ik aankwam
    + Iedere dag housekeeping
    - dunne wandjes en deuren die slaan. Je hoort iedereen.
    - Heeft geen echt zwembad. Meer een badkuip van 80 cm diep. En maar 4 bedjes om op te zitten.
    - geen a la carte gerechten bij ontbijt. Wel koffie zoals cappucino etc.
    - Standaard kamers hebben douche in het bad... en een lawaaipui
    - geen nespresso machine op de kamer. Is pas vanaf de suites.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja, Denk het wel. Locatie is wel goed als je als toerist komt. Voor zakenreizigers zou ik het andere Hilton willen proberen.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2021
    Urbanjazz, Timo, Tim82 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:

    Hilton Sofia

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond; upgrade naar King Executive, wat chocolaatjes, ontbijt en een meeting room (daar over meer).

    Goede & slechte punten:

    Dit was mijn derde keer bij dit hotel, ik heb er al een keer over geschreven. Nu las ik bij het boeken dat het hotel ging renoveren. Prima, de kamers zijn wel een beetje gedateerd.

    ++De kamer was prima (vorige twee keren geüpgraded naar Park Executive maar aan die kant van het hotel werd gewerkt)
    ++Ontbijt was prima; het welkom was mwah maar de dame die er rondliep was pro-actief (heb ik ook gemeld aan de manager).
    +Het metrostation is op loopafstand en kan je met een overstap zo naar het vliegveld.
    +Het centrum is ook op loopafstand.
    ++In plaats van een lounge, mocht ik nu per dag 4 items uit de minibar pakken en kreeg ik eenmalig 30 lev (15 euro) tegoed om te spenderen aan de bar/restaurant. Dat heb ik gedaan met een lekkere maaltijd en een drankje. Goed opgelost!
    ++Ik had zondagochtend 5:00 uur (lokale tijd) een virtuele show in Los Angeles. Vooraf gemeld dat ik het liefst een kamer wil waarbij er geen gasten verblijven aan beide kanten. Om mij te faciliteren hebben ze mij een gratis meeting room aangeboden met alle faciliteit die daar bij horen (plasmascherm, kabels, etc.). Ontzettend aardig van hen!

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Jazeker! Ik kan niet wachten om weer terug naar Sofia te gaan!
     
    MichaelNight, Peter02, Urbanjazz en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:

    Ibis Styles Paris Roissy-CDG

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Gold; drankje en flesje water op de kamer.

    Goede & slechte punten:

    FYI: Er is een andere Ibis Styles op het vliegveld zelf die je met de CDGVAL kan bereiken.

    +Er is een shuttlebus voor dit hotel. De shuttle vertrekt boven, gewoon de bordjes met hotelshuttles volgen. De rit is 10 minuutjes.
    +-Ontbijt was ok; niet veel keus, maar ik had alleen behoefte aan een koffietje met een croissant.
    +Check-in and -out ging vlot.
    -Kamer was wel erg versleten.

    De shuttlebus terug naar het vliegveld vertrekt om het uur en om het half uur.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Alleen als de prijs goed is, vergeleken met de andere hotels op de CDG.
     
    MichaelNight, Timo, Tim82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel:

    Hilton Paris Charles de Gaulle Airport

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Diamond; upgrade naar King Executive Plus, ontbijt en voucher voor drankje en snack.

    Goede & slechte punten:
    +Het hotel is makkelijk te bereiken via de CDGVAL en dan vervolgens de bordjes Hilton te volgen.
    +-De check-in was ok.
    ++De kamer was een hoekkamer met veel plek en een grote badkamer.
    -+Ik zou een voucher krijgen omdat de lounge dicht was. Dus na mijn spullen te hebben gedropt in de kamer, ging ik alsnog om de voucher vragen. Ik zou een drankje en een snack krijgen. Is de keuken dicht! Als de receptioniste mij direct bij check-in de voucher had gegeven, was ik op tijd geweest. Het biertje was wel lekker!

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Misschien, ik heb te weinig tijd in dit hotel doorgebracht om er value uit te halen.
     
    MichaelNight, Timo, Tim82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Naam hotel: Sofitel The Obelisk (Dubai)
    Geopend in oktober 2020

    Elite status: ALL Diamond, prestige suite geboekt (met Suite nights) ondanks geen upgrades vanaf suites, toch upgrade gekregen naar de 2 bedroom Opera Suite. Enorme kamer van 190 m2 voorzien van alle digitale techniek; gloednieuw en schitterend uitzicht. Één nadeel? Warm water naar de 45e verdieping krijgen duurt exact 2:20 minuten… verder geen nadelen. Club lounge van hoge kwaliteit goed ontbijt inclusief ala carte. Goede high tea (afternoon tea). Dichtbij vliegveld en verder van downtown.
    Gratis shuttle naar the Dubai Mall, en taxi / Uber kost niets in Dubai.

    Al met al top hotel zeker voor de Sofitel liefhebbers, het feit dat het gloednieuw is en het uitzicht richting downtown, maakt hem voor mij stukken beter dan Sofitel Downtown.
    Volgende keer dus weer!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MichaelNight, Peter02, Fripsmaster en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Vooral die badkamer is erg mooi! Dat warme water kan je best wat van zeggen, heb ook wel eens een kraan voor warm water geopend op een 70e etage waar bijna direct warm water uit kwam... Goed om te onthouden als ik een keer naar Dubai ga met de Suite night upgrade, dit hotel. Moest je na een nacht (of 2) weer naar een andere kamer, of heb je zelf de rest bijbetaald of hier maar 1 of 2 nachten verbleven?
     
    Marcob vindt dit leuk.
  13. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    2 nachten verbleven! Waren overigens 3 badkamers….
    Twee bij de master bedroom (his/her) en 1 bij de tweede slaapkamer. Die staat op de foto want in mijn optiek de mooiste.
    Heb het ook aangegeven, en ook op diverse tijden geprobeerd… enige min puntje!
     
  14. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Nog geen ervaring met Shangri-La, wel een vraag:
    Ik kreeg van de week een bericht dat mijn Jade status van Shangri-La automatisch doorloopt tot volgend jaar. Ik heb deze status nog op basis van mijn Amex plat kaart. Valt sinds 2de kwartaal 2021 niet meer onder de voordelen. Anderen deze mail ook gekregen?
     
  15. Peter02

    Peter02 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Ondanks dat deze al eerder voorbij is gekomen, deel ik toch mijn ervaring van DoubleTree Dubai Al Barsha Hotel & Residence, omdat hij niet geheel overeenkomt met de vorige review. Doe er je voordeel mee! :)

    Naam hotel: DoubleTree by Hilton Hotel & Residence, Al Barsha, Dubai.

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold.
    - Gratis ontbijt
    - 2x 0,5l water. Dagelijks bijgevuld, erg prettig.
    - Geen upgrade, hotel leek aardig volgeboekt.

    Goede & slechte punten:
    + Ruime kamer
    + Goed ontbijt, veel keuze en voor DoubleTree erg goed. F&B manager elke dag aanwezig en loopt de longen uit zijn lijf. Vanaf dag 2 al bij naam (Mr. Peter :) ) aangesproken en geen kamernummer meer hoeven noemen. In een vol hotel echt een dikke plus!
    + COVID beleid. Overal werden de regels netjes nageleefd. Al het personeel had handschoenen aan. Ontbijt werd voor je opgeschept voor zo weinig mogelijk aanrakingen door bezoekers.
    + Gym open op reservering.

    - Locatie. Taxi had steeds omweg nodig om van Sheikh Zayed Road aan te komen. Lopen naar de metro kost je een kwartier (1,5km) waarvan de helft in de hitte, andere door Mall of the Emirates.
    - Housekeeping. Ondanks dat ze dagelijks komen, vergaten ze altijd wat. De eerste 4 dagen zijn ze drie keer vergeten om schone handdoeken neer te leggen, terwijl ze de oude wel hadden meegenomen. Hier opnieuw voor moeten vragen. Op dag 4 had housekeeping mijn kamer verlaten en de kamerdeur niet goed dicht gedaan, waardoor iedereen naar binnen had gekund. Niks gestolen, maar toch een behoorlijk potentieel risico, ben namelijk ook aardig laks met kluisjes in hotels.

    - Badkamer. De douche zit in de badkuip (standaard een min voor mij) en totaal geen druk op de kraan. 20 seconden druk, daarna 20 seconden een ***straaltje en zo ging het telkens door. Hier na dag 1 melding van gemaakt, engineer erbij gehad. Hij meende het opgelost te hebben en vond dat ik niet mocht klagen, ik zat namelijk op de 14e etage (top floor) en daar kon ik niet het beste verwachten. Vond ik onzin, vorige keer in Dubai verbleef ik op de 42e in een ander hotel en daar hadden ze het top voor elkaar. Hierna maar gelaten voor wat het was.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Nee. Ondanks topservice bij het gratis ontbijt, weegt het niet op tegen de minpunten. Hotel voornamelijk vanwege gunstige tarief geboekt, maar volgende keer betaal ik met liefde een tientje meer per nacht en ga ik ergens anders zitten.
     
    MichaelNight, VinceG, Timo en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Klopt, Amex stopt deze perk.
    Shangri-la heeft echter je status geprolongeerd tot eind volgend jaar ivm COVID.

    de jade status heeft redelijke waarde binnen de keten.
    Ik heb er ondertussen een aantal gehad, mede door de status:
    Shangri-La The shard in Londen, een van de allerbeste.
    Dubai: Altijd upgrades en gratis ontbijt.
    Mauritius: Resort, upgrade en extra diner credits.
    Toronto: upgrades en extra’s zoals fles champagne en afternoon tea.

    Ik ben dan ook zeker fan!
     
  17. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Dat klinkt goed. Bedankt voor de informatie.
     
    Marcob vindt dit leuk.
  18. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Naam hotel:

    Mövenpick Den Bosch

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    Accor gold. Ik heb geen voordelen gekregen, geen upgrade, geen welkomstdrankje (zonder er zelf om te vragen), of wat dan ook.

    Goede en slechte punten:
    +Goed ontbijt, alles wat je maar kon bedenken was overvloedig aanwezig.
    +Aardig en efficient personeel.
    +Stille kamers met dikke betonnen muren.
    +Gratis stadsbus om de 10 minuten naar het centrum van Den Bosch om de hoek.

    -Helemaal geen aandacht voor Accor status. Toen ik er uiteindelijk om vroeg (welkomstdrankje) moest de receptioniste er iemand anders bijhalen om te vragen wat ik bedoelde. Uiteindelijk een voucher gekregen. Maar geen upgrade, of zoals in Den Haag en Amsterdam een chocolade reep op de kamer.
    - Kamer gedateerd, echt een begin jaren 90 decor met groen marmer in de badkamer en een smalle badkuip met douchekop erin. Alleen oploskoffie, een tv die ik aanvankelijk niet aankreeg, tot ik ontdekte dat er onderop de tv een knop zat om hem aan te zetten. (ben ik al jaren niet meer gewend).

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Als het tarief ok is wel. Misschien ben ik verwend geraakt door upgrades bij Accor, maar ik miste echt dingen als een flaconnetje body lotion, een badjas, nespresso machine enzo. Oploskoffie vind ik eigenlijk niet kunnen in zulke ketens.
     
  19. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel:

    Hilton Amsterdam

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:

    HHonors Gold. Upgrade naar kamer op hogere verdieping met uitzicht op Amstelkanaal en Amsterdam. Twee flesjes water, ontbijt voor 2. Kon verder geen verschillen ontdekken met de geboekte kamer.

    Goede & slechte punten:

    Kamers zijn recent gerenoveerd en zien er netjes uit. Ook het hotel zelf is erg netjes en goed onderhouden.

    + Prima ontbijt met uitstekende service. Ondanks de drukte was het mogelijk om a la carte bij te bestellen zonder extra kosten.
    + Parkeerplaats voor het hotel, € 45 / 24 uur.
    - Ramen kunnen niet open, zijn met slotjes dichtgezet.
    - Douchen in bad :eek:

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?

    Ja. Prima ligging, uitstekende service en redelijk geprijsd wanneer je een status hebt en gratis kunt ontbijten.
     
  20. Peter02

    Peter02 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Naam hotel: Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold.
    - Upgrade van tuin naar zeezicht kamer.
    - Speciale check in tafel voor Gold en Diamond.
    - Gratis a la carte ontbijt. Gold en Diamond members kregen een speciaal blokje beeldje om status weer te geven. F&B manager kwam elke dag even vragen hoe het ging, wat de plannen waren en of alles naar wens is.
    - Gratis water, dagelijks bijgevuld.
    - Dagelijks happy hour van 17:00-18:30. Gratis hapjes en drankje. Goed gevulde plank met 6/7 verschillende hapjes. Bij drankjes alle keuze. Cocktails smaakten goed! Als gold member 1 gratis drankje, diamond onbeperkt. Dit leek wat op lounge toegang, maar om als gold member hier ook gebruik van te mogen maken was voor mij een dikke plus!

    Goede & slechte punten:
    + Erg persoonlijke service en erkenning statushouders was dik in orde.
    + Geweldig mooi en groot resort met een fantastische tuin. Buggyservice om je naar de front gate te brengen, ca 500m lopen.
    + Uitstekende service bij Sandbox programma. Zowel voor aanvang als tijdens verblijf. Transfer was geregeld en op tijd. Persoonlijke brief onder de deur op de dag voor mijn geplande PCR test. Dit zodat ik het niet zou vergeten. Telefoontje van front office om testuitslag te delen.
    + 5 zwembaden, hoewel maar 2 open waren.
    + Heerlijk balkon op kamer met loungebank.
    + te veel om op te noemen.

    - Bediening bij ontbijt ging wat rommelig. Leek geen tafelindeling te zijn voor personeel. Gevolg: overijverige medewerkers en drie/vier keer vertellen dat je al iets besteld hebt.
    - Gym was erg beperkt wegens COVID. Alles was erg ruim opgezet en qua aanbod materialen/apparaten eigenlijk alleen geschikt voor cardio.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Zonder twjifel. Ben wel benieuwd hoe ik het zou ervaren als het bomvol is, omdat er nu gewoon bijna niemand was. In november/december hoop ik hier nog eens terug te komen.
     
    MichaelNight, EvdP, Ambtenaruh en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina