Plaats hier je hotelervaring (alle ketens)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door jongesander, 29 aug 2017.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Wow, voor Den Haag is dat top. Dus ongeacht de duur van je verblijf?
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Bij Hilton Den Haag weet ik dat het 30€ is. Ik check het heel even voor je na of het inderdaad per verblijf is.

    Trouwens, de parkeergarage van Movenpick test wel je inparkeer- en uitrijskills.:eek:
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  3. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Dat is toch met die lift voor je auto?
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Ibis Utrecht

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold

    + drankje
    + late check-out

    Goede & slechte punten:
    + gratis parkeren
    + vriendelijk personeel
    + dichtbij de A2

    - Er was nog geen ontbijtbuffet. Bij de check-in werd verteld dat het vanwege de hotelcapaciteit was, wat ik helemaal snap. Ik kon kiezen tussen twee ontbijtjes (had de 'hungry' gekozen) en dat werd aan tafel in het restaurant bij mij gebracht.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja. Prijs-kwaliteit is goed en ik weet altijd wat ik kan verwachten van een Ibis.
     
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat Movenpick in Den Haag is inderdaad een erg fijn hotel, het spreekt mij meer aan dan die van Amsterdam. Ook verbazingwekkend stil daar in het hotel, nèt om de hoek van de reuring van het centrum. Alleen had ik juist mindere ervaringen met het personeel. De uitcheck moest ik eerst 10 minuten wachten tot er iemand kwam om af te rekenen, want die was wat aan het schilderen in de parkeergarage en de barvrouw had geen receptie autorisatie. Vervolgens had ie over het hoofd gezien dat ik 120€ aan punten had ingezet en dus dubbel betaald. Dat werd wel teruggestort, maar alleen omdat ik zelf alert genoeg was en onderweg naar huis meteen belde.

    Hotel Indigo ligt om de hoek op een drukkere plek, en ik vroeg me af of iemand daar al eens is geweest? En of dat een beetje rustig is in de kamer?
     
    lloydje33 en Carel1 vinden dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb even gecheckt, op de rekening stond 'over-night'. Excuus voor de verwarring.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  7. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Jammer, anders was het zeker een hele mooie voor meerdere nachten. Dank voor het checken!
     
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Naam hotel: Ibis Styles Delft

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold

    + drankje
    + upgrade naar een superior room

    Goede & slechte punten:
    + dichtbij de mogelijkheid om te parkeren
    + vriendelijk personeel
    + mijn bed en kussens waren heerlijk. Plus de tijd werd geprojecteerd op het plafond, dus ik hoefde niet elke keer te kijken op de klok zelf
    + de TV had een Netflix knop, dus ik kon in mijn eigen account en verder Friends kijken

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja. Prijs-kwaliteit is prima
    ----
    Terwijl ik stond te wachten bij de check-in, was Nina een klacht telefonisch aan het afhandelen. Dit deed ze supergoed en ik heb nog redelijk lang met haar gepraat terwijl ik genoot van mijn Delftse IPA. Ze heeft ook een tijd gewerkt bij de Ibis in Utrecht en bij Scheveningen, die nu een Ibis Styles is. Voor loyalty members zal in de toekomst een Delfts presentje worden gegeven, net zoals in Den Haag Haagse hopjes worden gegeven.

    Parkeren deed ik voor een tientje via Parkbee. Wederom was het parkeren krap, maar goed om te oefenen.

    Hier is ook nog een andere recensie te lezen.
     
    Amsterdam, Daan3, FlyingDuck en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ik was er vlak na dat ze open waren. AMEX werkte toen niet, inmiddels wel?
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Jazeker! Voor credit cards hebben ze een andere PIN machine.
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Nee, helaas niet. Ik denk dat je deze autolift bedoelt?
     
  12. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    63
    Naam hotel: Mercure Porto Centro Aliados

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen: Gold

    + upgrade van classic kamer met garden view naar privilege kamer met garden view
    + drankvoucher: uiteraard voor port gegaan!
    + handgeschreven kaartje en muffins op de kamer bij aankomst en uitnodiging voor Sao Joao feestavond
    + 4x punten (new hotel promo)

    Goede & slechte punten:
    + hotel-en kamerdesign, heeft meer weg van een MGallery dan van een Mercure, een echt boutiquehotel
    + vriendelijk personeel
    + tuin is een rustige oase in een drukke stad, kamer met balkon is heel relaxed (dit hebben alleen de privilege kamers)
    + locatie in stadscentrum, op loopafstand van gaia
    + ivm de feestdag Sao Joao werden ALL-elite leden uitgenodigd voor een feestavond met gratis drankjes en hapjes!
    + goed ontbijt met verse pastel de nata

    - duurder dan 4-sterren hotels in omgeving, als je geen gebruik maakt van het zwembad is het dit wellicht niet waard
    - aantal ligbedjes bij zwembad

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Ja. Aanrader, echt boutiquehotel midden in Porto voor betaalbare prijs!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2021
    Joost82, VinceG, ErwinLansing en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Naam hotel:
    Holiday Inn Algarve (Armacoa de Pera)

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold Elite, upgrade naar kamer op hogere verdieping met zeezicht en balkon (we hadden een goedkopere kamer met landzicht geboekt. De upgrade was eigenlijk best bijzonder, want we hadden eigenlijk geen recht op een upgrade en het hotel zat al aardig vol).

    Anderhalve week eerder boekten we een kamer op de benedenverdieping "met privétoegang naar strand" maar dat bleek gewoon een terras, waarbij je nog steeds via een pad naar het strand moest lopen. Voegde voor ons niet zoveel toe omdat je tegen een heg aankeek. We vonden de kamer met balkon op de hogere verdieping prettiger, omdat je mooi over zee kunt uitkijken. Ook bieden die kamers erg veel privacy en zijn wat netter dan de 'strandkamers'.

    Goede en zwakke punten:
    + eigen strand en zwembad -- voor strand wel betalen voor bed+parasol
    + je loopt zo de boulevard op met allerlei restaurantjes en winkels, leuke badplaats
    + prima kamers, prima bedden
    + eigen airco per kamer (werkte goed)

    - parkeren rondom het hotel is gratis, maar het is racen voor de beste plekken (en vooral niet meer weggaan)
    - personeel wist niet dat we terugkerende gast waren en voerde het hele riedeltje (paspoort scannen, hotelinfo geven) weer opnieuw uit
    - smal balkon, maar biedt wel veel privacy
    - restaurant is wat triest, maar er zit genoeg in de buurt

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Dit is een van de weinige 'ketenhotels' aan de Algarve. Ik zou er zeker weer terugkeren. De ligging is goed tussen Albufeira (10m) en Portimoa (20m) en ook 's avonds is er in het plaatsje nog genoeg te doen (mocht je niet met de auto weg willen omdat je dan je parkeerplek kwijt bent). Goede voorzieningen, relaxte sfeer, geen feestende menigten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    VinceG, lloydje33, ErwinLansing en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Naam hotel:
    Holiday Inn Lisboa

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Gold. Tweemaal verbleven in juni 2021. Eerste keer in een 'gewone' kamer, de tweede keer upgrade gekregen naar Executive Suite met zitbank op een hogere verdieping (bijzonder, want gezien status geen recht op kamerupgrade). Executive Suite bleek een erg saaie en zakelijke kamer.

    Goede en zwakke punten:
    + gratis parking (officieel moet je ervoor betalen, maar de bewaker liet ons beide keren gratis uitrijden )
    + zwembad met rooftopbar op het dak (niet gebruikt)
    + tussen twee metrohaltes (verschillende lijnen); beide ongeveer 10 minuten lopen
    + ruime kamers

    - ligt iets uit het centrum
    - weinig restaurantjes in de buurt
    - parkeergarage heeft zeer krappe ingang, vereist stuurmanskunst (eenmaal binnen was het goed te doen)
    - karige voorzieningen in de kamers: geen strijkbout, geen koffie- en theevoorzieningen (waterkoker vind ik wel het minimum, maar zelfs die was er niet)

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Goede rate, prima bed. Maar de buurt heb ik nu wel gezien; er valt niet zoveel te beleven en de wandeling naar de metro begint ook wel te vervelen. De andere Holiday Inn Lissabon (Continental) schijnt onder de vliegroute te liggen, daar hadden we bij dit hotel totaal geen last van. Zou waarschijnlijk eerder voor een andere keten kiezen, maar nu voor IHG gekozen vanwege bonuspuntenactie ;-)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2021
    lloydje33 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De andere HI, de HI Continental vind ik veel beter. Ik ben daar veel geweest, de kamers zijn daar beter, de medewerkers vriendelijker en de locatie is ook beter vlakbij metrostation Campo Pequeno. Als Spire heb ik daar geregeld een upgrade gekregen naar een Executive room en dat is eigenlijk een ruime suite.
     
    VinceG en jphorn vinden dit leuk.
  16. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Goed om te weten. We hadden deze vooral gekozen vanwege de locatie tussen beide metrostations (met verbinding naar airport én centrum) en de lagere parkeerkosten. Achteraf was die keuze toch nergens voor nodig en hadden we misschien toch beter voor Continental kunnen kiezen. Wellicht in de toekomst :)
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  17. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Leden ervaring met hotels in Verona / Venetië? Zit beetje te kijken, maar alle ervaringen van jullie zijn welkom!
     
  18. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ja ligt er een beetje aan wat je wilt en hoe lang.
    Ik heb vorig jaar oktober 2 nachten in Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano gezeten. Dit is niet in Venetie zelf, maar de bus stopt voor de deur en binnen 10 minuten sta je op het canal Grande met deze bus. Het hotel en de kamers zijn netjes. Eten goed en fijn zwembad. En je kan er prima parkeren!
    Daarnaast ook prima betaalbaar.
     
    FlyingDuck, jphorn en Carel1 vinden dit leuk.
  19. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Precies dit, 2 nachten in Venetië en 2 nachten in Verona. Goede tip! Ga het eens onderzoeken. Handig z'n bus voor de deur.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  20. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Naam hotel:
    Hilton Garden Inn Munich Messe

    Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
    Geen status (enkel Member). Wel 2 flesjes water en zoete broodjes op de kamer en gratis ontbijt.

    Goede en zwakke punten:
    + Nieuw hotel (november 2020)
    + Ruime kamer (king), mooie inrichting, fijne douche, goed bed.
    + Door de "huidige situatie en lage bezetting" gratis parkeren voor alle bezoekers in de - toch wat vreemd ogende - parkeergarage direct naast het hotel.
    + Topontbijt, a la carte.
    + Weids uitzicht vanuit mijn kamer, door heldere weer zelfs de Alpen te zien.
    ++ Prijs/kwaliteit verhouding
    + Personeel zeer vriendelijk

    Als ik echt iets moet zoeken om te klagen: De omgeving van (de entree van) het hotel is weinig inspirerend, typische combinatie van bedrijventerrein + hotels gericht op de zakelijke beursbezoeker. Daarnaast deed de 'chromecast mogelijkheid' op de tv het niet.

    Er werd bij check-in overigens gevraagd naar een vaccinatiebewijs. Volgens de A4'tjes bij de balie moet je anders een recente antigen test-uitslag bij je hebben.

    Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
    Absoluut. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Wellicht niet voor een bezoek aan de stad, maar voor wie op doorreis is of aan de oostkant van München moet zijn, is dit echt een perfecte uitvalsbasis.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 15 jul 2021
    ErwinLansing, lloydje33, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina