PAX hardhandig verwijderd van de vlucht

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Denzi, 10 apr 2017.

  1. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Erg trieste gang van zaken. Als ze wat meer geld hadden geboden dan $ 800,00 was er vast wel iemand vrijwillig opgestaan.
     
  3. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Uit een officieel statement van United bleek dat de passagier zich niet normaal had gedragen, geen idee in hoeverre dat waar is maar als dat het geval is snap ik de verwijdering (manier waarop snap ik niet)
     
  4. Estevan

    Estevan Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    18
    Aan de ene kant denk ik dat het ook anders opgelost had kunnen worden, inderdaad door een hogere vergoed o.i.d.

    Maar wanneer jij verplicht wordt het vliegtuig te verlaten om wat voor reden dan ook heb je gewoon te luisteren. Doe je dat niet neem je het risico dat dit hardhandig gaat en al helemaal wanneer je dan ook nog eens gaat tegenstribbelen.
     
  5. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Al met al is het raar dat ze pas NA boarding erachterkomen dat er nog 4 crewmembers bij moeten. Dit is eigenlijk het probleem al.

    Daarnaast neem ik de meeste statements van United niet erg serieus onder het idee dat ze niet iets negatiefs overzichzelf zullen aangeven, waar of niet. Ik zou het ook raar vinden om na boarding nog uit het vliegtuig te worden gezet alleen omdat er geen 'ruimte' is. Daarnaast hadden ze inderdaad dan maar een hogere vergoeding moeten aanbieden en/of een goed alternatief.

    Ik ben benieuwd voor hoeveel United met deze persoon gaat 'settlen'.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Het klopt natuurlijk van geen kant, zowel legal als rationeel, maar als de (Amerikaanse) politie komt zou ik maar luisteren. Je trekt toch aan het kortste eind.
     
  7. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
  8. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
  9. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Hoe het ook zij...ik vind absurd.
    Overboek is nooit aan passagier te wijten.
    Vind ik ook niets anders dan terecht dat de koers flink gezakt is.
    Zo ga je niet met passagiers om.
    Als ik de chinees arts was, zou ik een rechtszaak maken en tot Aller uiterste gaat.
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Precies wat hij gaat doen lees is;
    https://www.medischcontact.nl/nieuw...&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=20170413
     
  11. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Las overigens dat er vandaag weer mensen werden "gedwongen" de United vlucht te verlaten wegens overboeking maar dat mensen weigerden. Las daarna iets over een vergoeding bij United van max. 1400$ (wat ze aanboden was 300$) en dat dit bij Delta tot 10K$ is? Kan iemand mij hier meer over vertellen? (puur even uit interesse)
     

Deel Deze Pagina