Uit je artikel: "Alhoewel aanvankelijk een Dreamliner zou worden ingezet, was ik toch redelijk tevreden over deze vlucht. Ik was erg onder indruk van de Crown Lounge 25 op Schiphol en het hard product van Air Europa was zeker een meevaller." Wat is het nu? Was je teleurgesteld of redelijk tevreden en was het een meevaller?
De Crown lounge op Schiphol had ik erger verwacht, het hard product op een Europese route was een meevaller, omdat business class normaal gesproken in Europa niet veel voorstelt met de economy stoel. Daarom vond ik het een meevaller. Maar als je het vergelijkt met andere hard producten op wide body's is het een teleurstelling. Het eten en drinken vond ik echt een tegenvaller, aangezien sommige maatschappijen een veel betere service aanbieden in business class op Europese vluchten. Dat is dan wel met een economy stoel in business, maar het gaat hier om het soft product.
Ik heb vorige week AMS-MAD-GRU geboekt met Air Europa maar gek genoeg ontving ik wel een reserverings- en betalingsbevestiging maar niet een e-ticket. In de reserveringsbevestiging staat wel het ticketnummer vermeld. Weet iemand hoe ik het e-ticket kan bemachtigen (zodat ik ook kan zien welke boekingsklasse van toepassing is en hoeveel XPs ik verzamel) ? Via de Air Europa website kon ik het nl. niet vinden.
Toch wel, hoor. Is geen vetpot maar toch; Gewoon 100% SkyMiles en MQM's plus Medallion mileage bonus. https://www.delta.com/content/www/en_US/skymiles/how-to-earn-miles/airline-partners.html
Amazing ! Het werkt ! Bizar dat het niet op de UX website kan maar wel via een ST partner airline website. Boekingsklasse is Z, 15% mileage... beter dan niks...
Het kan ook via de KLM website met de boekingscode. Via Saudia website kun je boekingscode en tarief/prijsopbouw van het ticket zien maar bijv. niet de terminals van de luchthavens. Dat laatste zie je wel weer op de KLM website. Het blijft verbazingwekkend dat dit soort informatie niet op uniforme wijze wordt verstrekt aan passagiers.