Pas op met Air Europa

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Perksflyer, 17 aug 2019.

  1. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Uit je artikel: "Alhoewel aanvankelijk een Dreamliner zou worden ingezet, was ik toch redelijk tevreden over deze vlucht. Ik was erg onder indruk van de Crown Lounge 25 op Schiphol en het hard product van Air Europa was zeker een meevaller."

    Wat is het nu? Was je teleurgesteld of redelijk tevreden en was het een meevaller?
     
  2. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    De Crown lounge op Schiphol had ik erger verwacht, het hard product op een Europese route was een meevaller, omdat business class normaal gesproken in Europa niet veel voorstelt met de economy stoel. Daarom vond ik het een meevaller. Maar als je het vergelijkt met andere hard producten op wide body's is het een teleurstelling.

    Het eten en drinken vond ik echt een tegenvaller, aangezien sommige maatschappijen een veel betere service aanbieden in business class op Europese vluchten. Dat is dan wel met een economy stoel in business, maar het gaat hier om het soft product.
     
  3. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb vorige week AMS-MAD-GRU geboekt met Air Europa maar gek genoeg ontving ik wel een reserverings- en betalingsbevestiging maar niet een e-ticket. In de reserveringsbevestiging staat wel het ticketnummer vermeld. Weet iemand hoe ik het e-ticket kan bemachtigen (zodat ik ook kan zien welke boekingsklasse van toepassing is en hoeveel XPs ik verzamel) ? Via de Air Europa website kon ik het nl. niet vinden.
     
  4. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Op de Saudia site bij manage my booking.
     
  5. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Als je het ticketnummer hebt zou ik de site van Saudi proberen
     
  6. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Toch wel, hoor. Is geen vetpot maar toch; Gewoon 100% SkyMiles en MQM's plus Medallion mileage bonus.

    https://www.delta.com/content/www/en_US/skymiles/how-to-earn-miles/airline-partners.html
     
    Godenzoon14, Goffe de Boer en MVA20 vinden dit leuk.
  7. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Amazing ! Het werkt ! Bizar dat het niet op de UX website kan maar wel via een ST partner airline website. Boekingsklasse is Z, 15% mileage... beter dan niks...
     
  8. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Het kan ook via de KLM website met de boekingscode. Via Saudia website kun je boekingscode en tarief/prijsopbouw van het ticket zien maar bijv. niet de terminals van de luchthavens. Dat laatste zie je wel weer op de KLM website. Het blijft verbazingwekkend dat dit soort informatie niet op uniforme wijze wordt verstrekt aan passagiers.
     

Deel Deze Pagina