OW | Qatar | MXP - MEL vanaf €1.950 | Qsuites all the way

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Ambtenaruh, 21 aug 2020.

  1. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Vanaf MXP naar MEL met overstap in Doha. Kan ook 2x gratis een overstap inplannen in Doha. Ben erg aan het twijfelen.... deal tot juli volgend jaar...

    Voorbeeld: MXPMEL.JPG
     
    Thijsk, FlyingFonz, beuse242 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Dat ligt aan de maatschappij en aan de overheid.
    Hier in Polen zei LOT niet te vliegen tot datum x (weet de precieze datum niet meer), dus dacht ik dat de vliegvelden wel tot die datum dicht zouden blijven aangezien LOT grotendeels van de Poolse staat is.
    Maar de Poolse staat besliste anders en opende de vliegvelden al een week eerder.

    En ja, je kan Polen natuurlijk niet vergelijken met Australie ;)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Nee je kan Polen en Australie niet met elkaar vergelijken. Je ziet hoe het daar gaat en het zou mij niets verbazen als tot die tijd gewoon de grenzen dicht blijven in Australie. Australie heeft het uberhaupt nog nooit gehad over grenzen openen, hooguit een luchtbrug met NZ.
     
  5. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Australische overheid wilt zich volledig isoleren als eiland en Nieuw-Zeeland nadoen als het gaat om het corona virus. Hoe graag ik ook terug wil, en hoe goed deze deal ook is, ben ik bang dat je echt niet het land in komt in de deal-periode. En vanaf Mei/Juni wordt het ook zo koud in Melbourne dat ik er zelf liever niet zit :p

    Zit wel te twijfel als je hem boekt en t.z.t dus blijkt dat je niet binnenkomt, je zonder tariefverschil hem mag omboeken... Dan denk ik er nog wel een keer extra over na.
     

Deel Deze Pagina