OTA boeken of rechtstreeks vliegtuigmaatschappij

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door FlyingDuck, 23 mei 2021.

  1. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Oe klinkt heftig en wat ongelofelijk arrogant van de maatschappij! Omdraaien van feiten over de rug van klanten. Heb idd met succes veel kunnen terughalen qua refund. Behalve opodo! Bottomline: ze willen niet terugbetalen. En ze nemen de tijd! Bijna een jaar..
     
  2. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Het duurt lang, maar er is hoop...
    Idd ook een ticket bij opodo vorig jaar april geboekt, met gratis annuleren optie.
    Daarna vele telefoontjes, vele beloften later en nog steeds geen geld.

    Noem het toeval of niet. Maar mijn rechtsbijstandverzekeraar heeft 2x een mail gestuurd en ze in gebreken gesteld en... uiteindelijk na 14 MAANDEN! staat het geld weer op de rekening.

    De aanhouder wint, maar dit doen we idd nooit weer....
     
    EBakker vindt dit leuk.
  3. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Uit veel reacties lees ik dat goedkoop, wel eens duurkoop kan zijn als het fout gaat. Vind heel erg zonde dat sommige ticket combinaties niet rechtstreeks te boeken zijn bij de vliegtuigmaatschapijen. Kan rechtstreeks een vlucht naar Las Vegas met Swiss air niet voor 699€ boeken met 1 stuk bagage erbij.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Top! Bij ons had de rechtsbijstand geen succes! Ecc geen succes! Super frustrerend. Maar ook net vandaag terugbetaling! En ik doe dit nooooooit meer.. niks weegt op tegen deze ellende..
     

Deel Deze Pagina