Open Jaw Canada

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door rezag, 3 jan 2018.

  1. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Dag, ik kon op mijn vraag het antwoord niet vinden in het forum en ik wacht nog steeds op de KLM voor het antwoord, zij zijn vast nu een beetje te druk.

    Ik wilde een ticket AMS-YYZ en dan terug vanuit YUL naar AMS vliegen in augustus. Nu zag ik dat, al kost het ticket in ECO ruim E800 er geen bagage bij zit? Wie weet waarom dit is? En hoe ik dit kan omzeilen?
     
  2. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Wat zijn je exacte data?
     
  3. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    15/8 en terug op 29/8
     
  4. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    Beste Rezag,
    Dit komt door het feit dat KLM een nieuwe tarief structuur heeft ingevoerd voor vluchten naar Noord-Amerika. Zo kan je zelf uit meerdere mogelijkheden kiezen. De prijs gaat hoger worden zodra je bijvoorbeeld extra flexibiliteit zou willen of een ruimbagage koffer mee zou willen nemen. Je hebt natuurlijk ook de keuze om het goedkoopste tarief te kiezen en dan apart een koffer bij te boeken.
    Helaas kan ik nog geen link delen of iets dergelijks omdat ik nog geen 10 berichten heb geplaatst. Google het maar met de volgende zoekopdracht: 'Nieuwe tariefstructuur KLM Noord-Amerika'. Dan zie je vanzelf wel een link met extra informatie. Ik zou zelf geen idee hebben hoe je dit kan omzeilen, volgens mij is dit namelijk niet mogelijk. Als er nog iets onduidelijk is, laat het weten!

    Met vriendelijke groet,

    PieterMaurits
     
    JustinCase en Tim82 vinden dit leuk.
  5. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt! Ik heb het getest met een retour naar Toronto en dan krijg je dus die opties. Maar niet als je een 'meerdere bestemmingen' kiest. Suf!
     
  6. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Het klopt dat het inderdaad 80€ duurder wordt met KLM om vanaf de goedkoopste optie te boeken met ruimbagage. Als je een dag eerder zou vertrekken en je boekt AMS-YYZ-AMS dan kan je met Air Transat vliegen zonder overstap voor 621€. Je zou dan alleen nog een vlucht moeten bijboeken op je laatste dag vanuit Montréal naar Toronto; dat kan ook met Air Transit à 59€ op jouw datum en dat geeft een overstap van 1u10 minuten in YYZ. Kom je op 680€ uit. Bij Air Transat is 1 stuk à 23 kg inbegrepen.
     
  7. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    YUL.jpg
    Als je de KLM vluchten AMS YYZ- YUL AMS boekt met Delta krijg je wel de keuze.
     
    FlyingFonz en rezag vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina