Op welke site boeken jullie ?

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door UnknownMember4379, 12 sep 2021.

  1. Ik kijk altijd eerst even in ITA Matrix/Google Flight en probeer dan via GF de AF./KLM link aan te klikken. Meestal gaat dat goed, maar bij 2 stoppers vaak niet.

    Vraag: wat is jullie eerste handeling als je een 2 stopper wilt hebben via AF/KLM, maar deze niet bij hun zelf kan boeken online? Is het dan altijd bellen naar ze? Of is er nog een andere site waar je dan heen gaat?
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Meestal is bellen het beste, anders werkt bookwithmatrix.com ook goed.
     
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Ja, maar alleen met fares waarvoor je de airline niet wilt bellen :rolleyes:
     
    Urbanjazz, lloydje33, danfl44 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    (Complexe) tickets waar ik zaken verwacht te wijzigen boek ik gewoon bij de maatschappij zelf. Meeste tweestop-routings zijn via AF te vinden (af.de/it/whatever om 10 euro boekingskosten te vermijden), wil je specifieke tijden kun je gewoon bellen.

    Simpele EU retourtjes met KLM of vluchten die ik zeker wel ga vliegen en waarbij ik geen flexibiliteit nodig heb doe ik wel eens via een gare boekingssite - kan soms veel geld schelen (20% is niet ongehoord). Daarvoor kijk ik altijd even op Momondo.nl/de/se etc.
     
    JustinCase, beuse242, Daan3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina