Oneworld naar Zuid-Amerika

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door MartijnZ, 18 sep 2018.

  1. MartijnZ

    MartijnZ Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hoi,

    Iemand die ervaring heeft met oneworld (ben AAdvantage deelnemer) richting Patagonie (PUQ,PNT,USH). Zoek tickets daarheen tussen 8 en 26 oktober, liefst met tussendoor een tussenstop.
    Heb zelf ervaring met andere gebieden, dus iemand die tips heeft/kan helpen?

    Bedankt!
     
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Latam is je partij als je eenmaal in Zuid Amerika bent. Hebben een zeer uitgebreid netwerk. Ze vliegen ook vanaf FRA of MAD naar SCL. Voor de rest geen ervaringen
     
  3. MartijnZ

    MartijnZ Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Thanks, had hen inderdaad al op het oog. Iemand nog ervaring met tussenstops inbouwen met latam/tussenstops waar je een paar uur een stad in kan?
     
  4. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Probeer hem eens te routen via Frankfurt. Op dit forum al vaak genoeg voorbij zien komen voor enkele deals Frankfurt-Madrid en misschien dat je daar een stop over in kan plannen, heb je er alvast 1.
     
  5. DeMennooos

    DeMennooos Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou ook Latam zeggen. Twee jaar geleden ben ik zelf met LATAM naar GRU gevlogen via LHR. Dit was toen uitzichzelf al een verbinding met wat tijd tussen de vluchten en de AMS-LHR vlucht was met BA. De terugvlucht ging via FRA en het laatste stuk naar AMS ging met Lufthansa.
    Latam was een prettige ervaring.
     
  6. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Op FT staat en deal gemeld enkele reis GIG-GRU/FRA voor 550,-misschien heb je daar nog wat aan. In bizz.
     
  7. MartijnZ

    MartijnZ Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Kijk, die had ik gemist, ga ik ff bekijken. Ben zelf ook al BA premium economy tegengekomen voor redelijke prijzen.
    Bedankt!
     

Deel Deze Pagina