Nieuwe catering Crown lounge.

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Carel1, 7 jun 2018.

  1. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Nu kan je ook beter niet op vrijdagmiddag of avond vanaf de UK vliegen. Wat je zelf al zei; (half)dronken Engelsen in overvloed die zich schofterig gedragen, veelal op weg naar een of ander stag weekend.
    Pax op Amsterdam-Iraklion, Ibiza enzovoort kunnen er ook wat van.
    Ook daarom Privium lounge ftw ;)
     
    VinceG en lloydje33 vinden dit leuk.
  2. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    hela die vlek ken ik nog niet..dit is niet de Tarom lounge maar die andere mastercarddinges denk ik?
     
  3. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Kan dat ook nog gebeuren? business vliegen en: helaas geen toegang we zijn vol? Ik heb dat gelukkig zelf nog niet meegemaakt..
     
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Heb dit zelf alleen meegemaakt in de Aspire lounge in Birmingham. Daar werden mensen met vouchers (of toegang wilde kopen) niet binnen gelaten. Elites/Business van Airlines wel. Zal ongetwijfeld contractueel geregeld zijn.
     
  5. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Ja op Schiphol vaak gehad dat mensen met een priority pass niet naar binnen werden gelaten en business class reizigers wel. Dan was er ook haast geen enkele plek vrij in de lounge.
     
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Haha nee, maar jah als mijn werk doorloopt tot vrijdagochtend en daarna pas weg kan. Morgen helaas weer dezelfde tijd. Kan me nu er in ieder geval op voorbereiden. Of misschien ga ik wel later naar het vliegveld.
     
  7. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Yep de masterclass.
    Nog gevraagd of de TAROM lounge net zo zunig etc was.
    Ja dus.
    Huib
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Inderdaad net zo. Eind van de maand ga ik weer naar OTP, verheug mij nu al op het bezoek aan de lounge.
     
    Huib en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Vorige week rond etenstijd in 25 geweest en het was schandalig. Eten was grotendeels op en kwaliteit was ver te zoeken.
    Mensen moesten de wijn in champagne glazen schenken en er stonden meer borden op tafels dan dat er mensen aan zaten.
    Was laatst in de CSA lounge op Guangzhou en dat was beter geregeld..
    Ik had gedacht dat met de switch naar Vermaat het beter zou worden, maar helaas.
    Ben ook erg benieuwd naar 52 als t eerste gedeelte opengaat dit jaar.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  10. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Los van dit op het forum te delen wil ik ook iedereen adviseren hier bij KLM over te klagen met het juiste beeld materiaal.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Uit een persbericht van de KLM uit september 2017 over de verbouwing van lounge 52:
    "In de toekomst wordt het ook mogelijk om aanvullend en tegen betaling exclusieve premiumproducten te bestellen."

    Dan moet het reguliere aanbod natuurlijk niet al te goed zijn:).
     
    lloydje33 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  12. Arold

    Arold Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    13
    Ik ben denk ik een newbie. Ben nu 2 keer in 25 geweest. Laatste keer was op 4 juni en het is vooral de sfeer en rust wat me er bevalt. De gedachte dat ik er wat eten kan vind ik al fijn en het aparte is dat ik beide keren enkel een glas wijn gedronken heb. Het aparte is dat ik bij andere lounges wel eten pak en op Schiphol steevast geen honger heb:S Anyway ik zie het vooral als een aanvullende service en mede daarom leg ik de lat ook niet zo hoog als wanneer ik er voor betalen moet. Scheelt mij in ieder geval gekromde tenen en het bezorgt me elke keer een tevreden gevoel;)
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  13. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    KLM kennende wel ECHTER hebben ze eenzelfde concept in de SU lounges waarbij kaviaar en vodka voor betaling niet ten koste zijn gegaan van het reguliere assortiment, wat zeker niet onder doet voor de KL lounges.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Zo erg heb ik het (gelukkig) nog niet gezien in 25..ik zou het aangeven bij de receptie als dit zich voordoet. Het zou direct geregeld moeten worden…
    Het zou immers allemaal nog beter worden met de nieuwe cateraar, Ik weet echter niet of die ook verantwoordelijk is voor het afruimen enz..
     
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Vorige week zaterdagmiddag door dit verhaal met knikkende knietjes met groep van 10 naar Aspire 26..we konden gelukkig toch allemaal binnen…
    Rustig zitten was er echter niet bij..er werd massaal bij de enige tv voetbal gekeken..wat een kabaal!
    Voordeel was wel dat er in de rest van de lounge veel plekken vrij waren..de helft van de mensen stonden bij de TV te joelen!
     
    Arold vindt dit leuk.
  16. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Jawel, maar neem aan dat KLM hier ook wel doorheen bladert.
     
  17. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Update over de verbouwing van KLM lounge 52. Zat v/d week met iemand van Delta te eten en ze wist me te vertellen dat de verbouwing helaas uitloopt en pas gedeelte in september opengaat (i.p.v. geplande deze maand/begin juli).
    Iemand toevallig de afgelopen weken in 52 geweest en iets gezien van de verbouwing?
     
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik was er vanmorgen. Het zag er nog net zo uit als een maand geleden. Rond 8 uur stond er een lange rij passagiers te wachten om de lounge in te mogen.
     
  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik denk dat ik dan maar in ieder geval tm maart 2019 via CDG naar OTP reis..(als het bevalt) . Ik weet niet in welke lounge van 2E ik moet gaan als ik CDG-OTP doe...
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  20. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    A26134E8-2FFC-4617-B6D8-244DCACAAB7B.jpeg Goed nieuws uit lounge 25. De omeletjes zijn er weer:)
     
    Flying doc, lloydje33, Rem76 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina