Nieuwe catering Crown lounge.

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Carel1, 7 jun 2018.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    De keus en kwaliteit in lounge 25 viel tegen. Even nagevraagd en ja hoor een nieuwe cateraar. Geen gebakken eitjes meer, alleen wat natte scrambled ergs. Ik vond de gebakken eitjes juist lekker.
    Voor wie dacht dat het niet slechter kon, wel dus!
     
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Naam topic, cartering moet natuurlijk catering zijn.
     
  3. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Kan je ervaring helaas delen. Kom zelf alleen nog in KLM lounge voor kopje koffie of ander drankje voor vlucht.

    Week geleden hoorde ik twee medewerkers nog in lounge 25 tegen elkaar zeggen "deed de maaltijd bak open en werd helemaal misselijk van de lucht"

    Over algemeen vind ik de KLM lounge best prettig om half uurtje te wachten maar kom er niet voor het eten.
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ik had nog hoop met Vermaat. Schijnbaar tegen beter weten in.
     
    lloydje33, Carel1 en Sandor vinden dit leuk.
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ik ook, maar die is als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen.:(

    Kijk, ik snap dat als je echt lekker wil eten je dat beter in een restaurant kunt doen, maar een smakelijke versnapering mag je toch wel verwachten lijkt me.
     
  6. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Vind het eten in de Privium lounge eerlijk gezegd van betere kwaliteit. Enkel koude gerechten, broodjes en soep, maar in ieder geval fatsoenlijk
     
  7. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Hoe is het aanbod van warme versnaperingen in de middag? Als de gehaktballen er niet meer zijn dan dien ik een klacht in :(.
     
    MichaelNight en Flying doc vinden dit leuk.
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dan ga ik een klacht indienen als de saté verdwijnt.
     
    MichaelNight, Flying doc en MVA20 vinden dit leuk.
  9. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Verder nog dingen die zijn opgevallen behalve de gebakken ei? Als de donuts en croissants maar blijven vind ik het over het algemeen prima :D
     
  10. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Waarom wachten tot de saté verdwijnt? Als je vindt dat de keuze en kwaliteit tegen valt kan je ze toch meteen feedback geven. Als genoeg mensen dat doen dan komt het iig op een agenda.

    Dat is ook niet zo moeilijk ;). Vond het eten in het verleden al meeeh & nu met de airside Privium lounge kom ik eigenlijk bijna niet meer in de KLM lounges. Ben nu toch wel wat nieuwsgierig geworden, trend is over het algemeen toch dat over de jaren de ST lounges wel wat beter zijn geworden, zeker de flag lounges. Plus Vermaat is zover ik weet ook de cateraar v/d Privium lounge.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2018
    lloydje33, thomassmit en MVA20 vinden dit leuk.
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    De croissants waren er nog. Geen idee wat betreft donuts, ik wist niet eens dat die er in het verleden waren.
     
  12. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Haha, ik ben de lounge in Boekarest gewend.
    Smerige, versleten, bankjes en vloerbedekking.
    Bakkie joggert en wat pinda's en losse chips. Verder niets.
    O ja en van die goedkope koekjes.
    In dat kader ben ik wel tevreden met ASD, zowel binnen als buiten Schengen.
    Huib
     
  13. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Boekarest is zover ik weet de slechtste lounge in Europa. Inderdaad veel yoghurt. Mijn favoriete AF/KLM lounge in Europa is Heathrow.
     
    beuse242 en Flying doc vinden dit leuk.
  14. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Wellicht een aardig nieuw topic: de slechtste lounge ter wereld. Wel graag met onsmakelijke foto's.

    Of lelijkste/smerigste tapijt op luchthaven. Mijn keuze: LGW en Concourse F van MIA.
     
    beuse242 en Flying doc vinden dit leuk.
  15. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Vorige week nog in lounge 25 geweest. Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. Nette omeletjes, verse broodjes, gekookte eieren en gebakken spek. Ik had zelfs het idee dat het iets verbeterd was. Misschien speelde het tijdstip mee, was er om 05.30 uur.
     
    sebas_ly vindt dit leuk.
  16. sebas_ly

    sebas_ly Newbie

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Dat is goed nieuws, ik ben er al lang niet in de ochtend geweest, maar vond de omeletjes altijd prima

    Helaas had ik vrijdag 1 juni in de avond wel een slechte ervaring. Alle glazen in de 25 waren erg vies, smerig! Men gaf de schuld aan een probleem met de vaatwasser en de drukte. Kan allemaal gebeuren natuurlijk, maar wat mij betreft hadden die glazen nooit neergezet mogen worden, en zou er een mogelijkheid moeten zijn om terug te vallen op plastic bekertjes. Het probleem leek wel dat het het personeel niet echt kon schelen, misschien denkt het klm personeel bij de balie 'het is een probleem van de cateraar', maar het straalt wel af op KLM.
     
  17. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    In de Aspire lounge hebben ze gebakken eitjes. Moeten ze je wel naar binnen laten in ieder geval, wat tijdens piekuren niet zo eenvoudig is!
     
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    1 juni is overgegaan op een nieuw concept.
     
  19. Huib

    Huib Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Hier wat lichtbeelden van OTP lounge
    Als U zojuist gegeten hebt beter niet inzoomen.....


    20180522_132344.jpg 20180522_132339.jpg
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2018
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Voor mij is het hele lounge gebeuren nog aardig nieuw en slechts 1 keer de crown lounge mogen bezoeken. Maar ik zit nu om 07:00 op een maandagochtend in de privium airside lounge en vind dit helemaal niet zo slecht. Verse broodjes, zowel zoet als hartig beleg. Wat gekookte eitjes en voor verse Jus d'orange! En helemaal nog niet druk. Maar dat zal het tijdstip wel zijn.
    Wel 3 man personeel dat erg pro actief gebruikte borden en glaswerk weg neemt.

    Afgelopen vrijdag namiddag op Birmingham airport de aspire lounge bezocht, maar dat kan je daar beter niet doen. Pasta was wel ok, maar de lounge (en de rest van het vliegveld) zat vol met halfdronken en uitgelaten britten die op weg waren naar een weekendje weg in een van de europese steden. Witte wijn was op en vrijwel alle andere dranken ook.
     

Deel Deze Pagina