Uit betrouwbare bron: Het KLM huisje dat binnenkort wordt onthuld is bioscoop Tuchinski in de Reguliersbreestraat in Amsterdam. Tuchinski bestaat dit jaar 100 jaar en is volgens Time Out de mooiste bioscoop ter wereld.
Altijd extra leuk als je er zelf bent geweest. Ik heb een vlucht gepland staan, dus hopelijk lukt het om 'm te krijgen.
Ik vlieg pas op 28 oktober weer, ben bang dat het net te laat is... Volgens mij hebben ze de eerste 2 weken na introductie alleen het nieuwe huisje aan boord, dus als je in die periode vliegt dan moet het lukken.
Nummer 100 in november 2019 kunnen krijgen, dus hopelijk heb je geluk. Ik hoorde vorige week van de purser dat KLM niet erg ruim in de huisjes zit op dit moment. Misschien geldt dat niet voor een nieuw huisje.
Cool daar kwam ik vroeger zo vaak echt een leuk huisje! Ik vlieg donderdag dus dan krijg ik hem vast en zeker!
Wat leuk Tuschinski! En goeie scoop ;-) Ben je ook bij de onthulling in Amsterdam op 7 oktober? Ik ga er wel naartoe!
Ligt eraan, als het een terugweg is niet. Heenweg weet ik niet zeker, maar als je vroeg vliegt zou ik er niet op rekenen, kan het alleen maar meevallen. Ik heb ook een keer mis gegrepen op 7 oktober.
Gisteren, Winston Gerschtanowitz aan Halsema: heeft u al meer van deze huisjes? Halsema, een beetje gniffelend: "ja, wel een paar ja.." Benieuwd of GroenLinks haar nog als partijlid accepteert na deze flirt met de luchtvaartindustrie (foto van https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/klm-presenteert-huisje-102-tuschinski)
Ik heb de afgelopen maanden vreemdere dingen in politiek Nederland gezien, dus denk dat dit wel over waait Ik vind het irritanter dat er weer zo'n 2e rangs BN'er mag opdraven voor dit evenement.
Dat dacht ik eerst ook, totdat duidelijk werd dat zijn opa één van de 3 heren was die Tuschinski heeft opgericht..