Als mede-50-plusser heb ik er ook wel eens naar gekeken, maar de meeste kortingen zijn gelijk aan het senior tarief bij de US ketens.
Wat ben je actief zeg! Heb het geprobeerd, ben lid geworden. Maar eigenlijk nooit een killer deal tegengekomen. Ik heb tijdens mijn verblijven in de VS vaak gekeken naar AARP-kortingen, bijvoorbeeld bij restaurants, maar dat was dan vaak het soort restaurants waar ik niet naar op zoek was.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn die BA-kortingen alleen geldig op tickets úit de VS. Er zit dan vaak wel daadwerkelijk fikse korting op.
Net gekeken bij Hilton. AARP geeft niet echt een betere korting in Europa. Maar misschien in de VS wel een stuk beter.
Bij Hilton: De AARP rate is meestal dezelfde als de Senior rate; en meestal ook dezelfde als de AAA automobielclub rate - ik ben nooit een lagere AARP rate tegengekomen dan de HH prepaid rate. Vroeger had je overigens ook de couponboeken van Entertainment met daarin flinke kortingen bij een paar hotelketens. Nu is er alleen nog maar de Entertainment app, maar die is alleen beschikbaar in de US. Weet dus niet of je daarmee nu ook nog kortingen bij hotels krijgt.