NH Rewards ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Friso89, 30 jan 2015.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  2. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Een aantal jaar geleden vaan bij NH hotels verbleven in NL, Duitsland, Madrid en Mexico City. Met name NHOW en collection vond ik fijn.

    En naarmate een hogere status kon je xx% punten sparen dat je als korting kan gebruiken (idd alleen met een flexibel tarief aangezien de korting met uitchecken wordt verrekend, maar ook om rekeningen van de bar te verrekenen).

    tevens regelmatig een upgrade gekregen en later uitchecken.
     
  3. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Had ook bij NH geen status na aankoop 1000 aandelen de Platinum status ontvangen.
     
  4. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ervaring met NH is eigenlijk best wel goed.
    Met 400 hotels zijn ze goed vertegenwoordigd.
    Regelmatig een upgrade gehad als Platinum member. Vooral de Nhow hotels vindt ik prettig en erg goed.
     
  5. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Geldt dit nog steeds denk je?
     
  6. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Ja zeker dit geldt nog steeds,

    2.4. Aandeelhouders van de NH Group

    Leden van het NH Rewards-programma die ook NH-aandeelhouders zijn, mogen hun categorie als volgt upgraden: (i) naar de categorie NH Rewards Gold als zij een aandelenpakket bezitten met een waarde van maximaal 3.000 euro; of (ii) naar de categorie NH Rewards Platinum als zij een aandelenpakket bezitten met een waarde van 3.000 euro of hoger.

    Om de upgrade naar een categorie mogelijk te maken, moeten leden hun status als aandeelhouder bewijzen door het certificaat van hun effectenrekening per e-mail te sturen naar [email protected]. Als dit niet kan worden geverifieerd, behoudt NH zich het recht voor om de categorie niet te wijzigen. Indien een lid de NH-aandelen verkoopt, moet dit worden medegedeeld, zodat de juiste categorie kan worden toegepast. NH onderzoekt periodiek de status van elke aandeelhouder en behoudt zich het recht van categorisatie voor.
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  7. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Ah top, dank je!
     
  8. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Wait, hold my beer.... Een aandeel staat momenteel op € 3,23, dan kun je dus in theorie 1 aandeel kopen en zolang je die aanhoudt Gold-member blijven?
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  9. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Helemaal correct!

    Bij Meliá is het zelfde geval, als ik het goed had gelezen.
     
    budjepaul vindt dit leuk.
  10. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Moest even googlen, maar je hebt gelijk! Sorry, beetje offtopic, maar:

    Once the information has been verified, you will join the Club as a Silver shareholder if the number of shares that you own is up to 1.000 and as Gold, which will allow you to enjoy even more benefits and advantages, if provided that you own more than 1.000 shares, you have kept them in your portfolio for a period of at least 1 year. Furthermore, if you prove a special loyalty to the Company and the number of shares that you own is more than 10.000, you will be registered as a Platinum shareholder, which will give you access to the most exclusive benefits of the program.

    https://www.meliahotelsinternational.com/en/shareholders-investors/shareholder-club
     
  11. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Sinds deze week is het reward programma aangepast naar discovery. Als gold member NH, gezet naar gold discovery. Het voelt als een achteruitgang, want vele voordelen komen te vervallen en waar je nu platinum voor moet zijn.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
  13. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Klopt. Maar je kan bij Discovery ook kwalificeren o.b.v. het aantal hotelmerken waar je verblijft. 2 merken voor Platinum is niet zo moeilijk. Met drie heb je zelfs Titanium.
     
    Amsterdam en FlyingDuck vinden dit leuk.
  15. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Ik ga dit even onderzoeken! Bedankt voor de tip.

    Edit: Dan even uitzoeken hoe ik vanuit mijn NH account bij andere merken kan boeken. Of zal ik dan weer een algemeen account moeten aanmaken..
     
  16. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Eens, voelt (en is) een achteruitgang. Medewerker in het hotel in Valencia was nog zo coulant om afgelopen weekend wel een kamer upgrade te geven "want daar had u eerder ook recht op".
     
    FlyingDuck vindt dit leuk.
  17. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Aan de balie bij Nunspeet werd mij verteld dat NH hotels breed een check-in gaat hanteren vanaf 17.00 uur. Om zo het personeel extra tijd te geven kamers klaar te maken etc (personeelstekort). Is ook een achteruitgang als dit daadwerkelijk zo is.
     

Deel Deze Pagina