Netwerken - Kennis & Passie

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Urbanjazz, 10 nov 2018.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Hi allemaal,

    thinking out loud; veel van ons leveren een bijdrage aan insideflyer.nl vanuit een passie. Misschien is je passie ooit ontstaan vanuit je werk (veel reizen) of juist privé (veel reizen :)). Gecombineerd met leuke feitjes en weetjes etc. etc. volg je insideflyer en lever je wellicht bijdragen.

    Veel van ons hebben wellicht ook een interessante baan, misschien wel zelfstandig ondernemer of een combi daarvan. Een werkgebied waar je misschien wel eens met iemand van gedachten over wilt wisselen. Nu mis ik in de profiel-opties om je LinkedIn profiel toe te voegen. Juist omdat het misschien ook interessant is om passie en werk te combineren.

    Vraag 1 is natuurlijk; zijn er al members die met elkaar samen zakelijk (net)werken? En 2; is hier misschien interesse voor? Opties kunnen zijn dat we hier onze zakelijke / expertises / ervaringen delen, of dat we op LinkedIn een besloten groep maken, waardoor je daar juist makkelijk met elkaar kunt kennis maken.

    Werk moet ook leuk zijn, dus combineren met je passie en kennis maken met anderen is wellicht een verruiming van ons blikveld.

    Mocht dit al bestaan binnen de leden van het forum.. Dan hoor ik graag waar ik me kan aanmelden ;)
     
    SvnKngs en Thijsk vinden dit leuk.
  2. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Klinkt goed, een netwerk bijeenkomst
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina