Nederlandse Miles en More Visa kaart (samengevoegd)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door RobertFB, 4 okt 2018.

  1. bartkramer

    bartkramer Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik vraag me af of jij er wel doorheenkomt.. Heb na mijn eerste poging nog een keer een aanvraag gedaan voor de blue card maar die was ook afgekeurd. Als jij er wel doorheenkomt zou dat fijn zijn!
     
  2. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Zal ik doen, gaat vandaag op de post! Ben ik blind of kan ik nergens het kaartlimiet terugvinden? Ga uit van de standaard 2500 euro, maar vind ik toch wel lastig terug te vinden
     
  3. Joost82

    Joost82 Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    275
    Trofeepunten:
    63
    Wat ik mij kan herinneren, wordt dat bepaald aan de hand van de door jou aangeleverde gegevens. Ik ben benieuwd welke reactie je gaat krijgen!
     
  4. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Ah net zoals bij Amex dus, maar dan waarschijnlijk geen flex limiet. We zullen zien. Snap het webID gebeuren nog niet, want ze vragen om een referentieId die ik nergens heb gekregen, dus heb nog weer ff gemaild. Doe het liever online dan per post :-D.
     
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Mijn Gold card heeft een limiet van EUR4.000.
     
  6. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Ik krijg wel redelijk snelle reacties van de klantenservice. Had het net op de post gestuurd (incl kopie paspoort en bkr printjes, dacht laat ik ze wat extra helpen) en zeggen ze nu dat ze alleen online requests kunnen verwerken. Aangegeven dat online je niet in het id check gedeelte komt en je dus een formulier krijgt die je per post moet sturen. Voor wie dit leest, dit accepteren ze dus niet dus voor anderen raad ik aan toch echt ff te wachten. Ze gaan onderzoeken waarom het er niet doorkomt. Ik hou jullie op de hoogte.
     
    Joost82, Thijsk en Sandor vinden dit leuk.
  7. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Dank voor al je onderzoek!
     
  8. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    "You can of course print out your application. However, this is for your records only, so that you can keep a copy of your application.

    We will be happy to contact you again as soon as we have information as to why you cannot submit your application online. Please be patient for a little longer."

    Lekker snugger weer, want je krijgt gewoon een compleet leeg formulier. Maar goed story continues... en ik heb dus voor nop gister mn gegevens op de post gedaan.
     
  9. Joost82

    Joost82 Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    275
    Trofeepunten:
    63
    Het lijkt wel alsof de mails in het engels sneller worden beantwoord dan degene die in het duits geschreven zijn. Op mijn eerste antwoord moest ik ongeveer 10 dagen wachten en op andere mails heb ik nooit meer een reactie gehad. Ben wel heel benieuwd hoe de aanvraag bij jou zal verlopen!
     
  10. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Meen je? Dat is echt lang! Ik heb heel beleefd gezegd dat mijn Duits toch echt niet goed is en als ik Google Translate zou gebruiken ze wellicht verdachte praktijken vermoeden vanwege gebrekkig taalgebrek (zou ik ook doen nl.) en dat ik daarom maar in het Engels verderga. De Vielen Dank en Geehrte deed ik in het begin nog, maar nu niet meer standaard. Elke keer krijg ik een dag na mijn mail reactie van ze.

    Ik heb nu een thread lopen met ze via
    [email protected], dat kwam als reactie op het contactformulier. Ook geen irritante nieuwe mails met nieuwe onderwerpen zoals KLM dat doet zodat je zelf alle history maar bij elkaar moet zoeken, maar een normale reply op wat we al hebben lopen, met al het eerdere contact eronder. Komt het emailadres overeen met waar jij na 10 dagen pas antwoord kreeg?
     
  11. Joost82

    Joost82 Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    275
    Trofeepunten:
    63
    Het e-mailadres waarop ik op mijn eerste vraag antwoord kreeg komt overeen. De afwijzing kreeg ik via [email protected].
     
  12. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Story continues, hierbij een tussentijdse update:

    We were happy to consult with our colleagues in the application processing department.

    Since you already receive the rejection of your application online, you can send us the printed original application by post in exceptional cases.

    Please send the completed and signed application to the following address:

    Lufthansa Card Service
    Antragsbearbeitung
    Postfach 2609
    94016 Passau
    Germany

    As soon as we have received the application, we will gladly examine it.

    Beetje jammer dat ik alle poststukken dus naar Berlijn heb gestuurd en ze nu een adres opgeven aan een compleet andere kant van Duitsland. Heb gevraagd of het ook per email kan en hetzelfde pakket per zipfile maar meegestuurd, wie niet waagt...
    Zodra het dus niet online kan, klopt er geen hol van wat er op de site voor je neus staat en wat het daadwerkelijke offline proces is...

    Anyway I'll keep you posted.
     
    Joost82 vindt dit leuk.
  13. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Vandaag afgewezen via email adres [email protected] maar zoals anderen ook al hadden aangegeven zonder opgave van reden. Heb hen en [email protected] gevraagd op welke gronden ik ben afgewezen. Gezien eerdere reacties verwacht ik geen antwoord, maar wie niet waagt wie niet wint. Anyway via deze weg tot dusver niet gelukt om een Duitse M&M kaart te krijgen :-(
     
  14. mijora

    mijora Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Ze willen niet aangeven waarom ik word afgewezen, krijg alleen maar algemeen gebeuren. Ik blijf maar vragen of ze meer info nodig hebben, op welke gronden ik word afgewezen, maar kom gewoon geen steek verder. Heb nog één reactie eruit gestuurd of ze mn loonstrook willen zien, of een referentienummer kunnen sturen zodat ik WebID kan doen, maar verwacht er weinig van. Mijn zoektocht eindigt hier :-(

    "Sie haben sich an uns gewandt, weil Sie unsere Ablehnung Ihres
    Antrags auf eine Miles & More Blue Credit Card
    nicht verstehen. Ihre Enttäuschung können wir nachvollziehen.

    Jeder Kartenantrag wird von uns sehr genau geprüft, da mit der
    Ausstellung der Kreditkarte auch eine Kreditvergabe verbunden ist.
    Hierbei können wir natürlich nur die im Antrag angegebenen Daten
    und ggf. zur Verfügung gestellten Unterlagen bewertet.

    Mit unserer Entscheidung zweifeln wir keinesfalls an Ihrer
    Kreditwürdigkeit oder wollen gar Sie persönlich angreifen. Sie ist
    lediglich das Ergebnis der Auswertung der uns vorliegenden
    Informationen.

    Gerne haben wir uns Ihren Antrag noch einmal im Detail
    angeschaut. Es tut uns leid – aber wir sind wieder zum gleichen
    Ergebnis gekommen und können daher keine Miles & More Blue Credit Card
    für Sie ausstellen.

    Bitte haben Sie Verständnis dafür, dass wir Ihnen keine weiteren
    Details zu unserer Entscheidung mitteilen können."
     
  15. petert

    petert Blue Tier

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Ben benieuwd of je met een GDPR-verzoekje er wél achter kunt komen. In principe heeft die beslissing namelijk betrekking op jou als persoon. Denk wel dat als je die route bewandeld, je (volledig) uitgespeeld bent.
     
  16. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Heeft iemand geprobeerd eerst een rekening bij de DKB te openen? Een gewone girorekening? Die is gratis en komt met een Maestro card en een Visa card.
     
  17. bartkramer

    bartkramer Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb ondertussen ook weer een aantal pogingen gedaan. Het is mij wel gelukt om met behulp van een Duitse IBAN verkregen met N26 zo ver te komen dat ik een WebID verificatie kan doen, maar zelfs na het succesvol afronden hiervan krijg ik na enkele dagen een mailtje dat mijn aanvraag zonder reden geannuleerd is.

    Ik kan nu ook niet meer mijn NL IBAN invullen bij de aanvraag, waar dit voorheen nog wel lukte...
     
  18. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Die rekening is al een heel tijdje niet meer te openen voor buitenlanders: https://www.deutscheskonto.org/de/dkb-auslaender/. Comdirect kan nog wel.
     
  19. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Opmerkelijk want je kunt de Miles and more kaart wel aanvragen via de website van DKB. Hier kun je alle gegevens gewoon invullen. Enige bottleneck is de verplichting van een duits nummer.
     
  20. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Dat wist ik niet - gelukkig veranderde er niets voor bestaande klanten. Zag op die Duitse site die je linked wel dat Duitsers in het buitenland nog wel een DKB rekening kunnen openen - proberen te openen, want succes niet verzekerd als ik dat zo lees.
     

Deel Deze Pagina