Misleidende reclame KLM werelddealweken

Discussie in 'Economy Fares' gestart door OilFlyer, 29 aug 2019.

  1. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Retour AMS-EZE geadverteerd voor vanaf EUR 479 maar doorklikkend op geen enkele dag in de komende 360 dagen dat tarief te vinden. Hoe kan ik toch een beroep doen op dit tarief ? Juridisch gezien is het volgens mij nl. niet zo bizar goedkoop dat een redelijk denkend mens zou moeten beseffen dat het een fout is.
     
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik zou het via twitter of Facebook aan KLM vragen. Wat ze adverteren moet boekbaar zijn, al is het maar 1 vlucht. Ik hoor graag wat ze erover zeggen.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  3. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    43
    Om de komende 360 dagen te checken zal je aardig wat tijd hebben gekost, want ik heb net zelf ervaren dat die "vanaf" tarieven staan vermeld in een lange lijst met alternatieve connecties met (meerdere) overstappen en met andere skyteam leden. Die lijst staat onder het actie tarief in de kalender, dus welllicht bestaat die eur 479 toch wel ..?
     
  4. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik zie op de KLM site alleen vanaf 679 ? - Geen advertentie met een vanaf 479 ?
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Er zijn vandaag door een technische storing problemen met het correct aanbieden van de verlaagde tarieven in de GDS systemen. Weet alleen niet of dit ook de eigen KLM site treft en of het al opgelost is.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Sneaky aangepast. Er stond vanochtend toch echt €479, vandaar dat het ook in ons artikel verwerkt is. Blijkbaar te mooi om waar te zijn.
     
  7. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Gaat lekker dan :) - Vandaag werd mn restitutie afgewezen; even bellen en: oeps, foutje bedankt - komt er aan... :) :)
     
  8. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Ja, lekkere boel ! Ik zie nu ook net dat het vanaf EUR 679 is. Ik heb echter een screenshot bewaard. Ik ga vaak naar EZE dus ik wil echt van het EUR 479 gebruik maken. Ik heb het inmiddels via Twitter aangekaart. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
     
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Het was een drukfout op de actiepagina. In de communicatie voorafgaand aan de WDW stond €679 voor EZE.
     
  10. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Gewoon lekker met United vliegen. Kun je voor 450€ AMS-EZE doen (wel met tussenstops in IAH)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  11. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Weet niet of het echt vals adverteren is maar is iig wel een hoop hype om eigenlijk kleine kortingen.

    KLM geeft zelf aan in hun blog dat de wereld weken lang niet altijd goedkoper zijn:
    https://blog.klm.com/tricks-finding-cheap-tickets-facts-fiction/

    3. Fact or fiction: tickets are always cheaper during KLM’s promotional weeks.

    That’s true about half the time. If you’re willing to take the gamble, it can pay off – sometimes. For intercontinental flights, the price during KLM promotions is often lower than when you book early, provided that the flight falls within the promotion’s conditions. These promotions include the World Deal Weeks and the Let’s Go Deals!


    (Zie: 3. Fact or fiction: tickets are always cheaper during KLM’s promotional weeks)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2019
  12. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Klopt, ik heb m ook gezien, vond het een mooie aanbieding naar EZE
     
  13. Jeremy

    Jeremy Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ams-eze tarief 479 bestaat niet, maar deze klm tarief is wel verkrijgbaar via bru-eze met klm. Bru - Eze is nog wel beschikbaar voor 479 euro.
     

Deel Deze Pagina