Mileway's Milestore

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Quinten, 15 dec 2014.

  1. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Hoi allen,

    Afgelopen week heb ik Mileways geïnstalleerd en inmiddels heb ik wat punten verdiend die ik wil gebruiken om iets te kopen in de MileStore. Het leek erop dat je punten veel waard zijn - maar....

    Ik kom er net achter dat je maar 1 voucher van Escapio (hotelwebsite) kunt inzetten per verblijf. Dat is max €20 korting op hun te dure tarieven. Daarnaast moet je eerst verblijfen en betalen - pas later krijg je de voucher via PayPal weer terug. Omslachtig naar mijn idee.

    Heeft iemand ervaringen met het inwisselen van de punten? Waar zou je bijvoorbeeld meerdere vouchers in kunnen wisselen per verblijf/autohuur/dienst? Zelf dacht ik aan Uber - dan zou je op een retour Azië zo €100 aan taxiritten krijgen. Idee, iemand? :)

    Groet,

    Quinten
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2015
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Heb bij Airbnb wat ingewisseld (uiteraard max. 1 coupon bij een boeking met een min. waarde van 100 euro).
    Tot mijn grote verrassing kon ik gisteren geen coupons meer kopen van Airbnb via Mileways.
     
  3. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik zag AirBNB er inderdaad ook niet meer bij staan....
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Terwijl ze er nog wel mee adverteren op hun site.
     
  5. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb al diverse keren UBER tegoed ingewisseld. Ging zonder problemen en kreeg het tegoed vooraf.
     
    Quinten vindt dit leuk.
  6. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Hey Kevin, ik krijg de foutmelding bij het inwisselen van de UBER-voucher dat die 'alleen geldig is voor nieuwe gebruikers'. Het lijkt op een welkomstcredit. Kun je een tipje van de sluier oplichten over hoe jij het diverse keren kunt inwisselen? :)
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  7. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan! Vreemd dat het niet (meer) lukt. Ik moet wel zeggen dat ik alles redeemed heb toen Mileways er nog maar net was.
    Heb ook een beetje het idee alsof er niet veel meer aan de app/service gedaan wordt helaas.....
     
  8. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Die indruk kreeg ik ook een beetje, dus ik ben eens op het twitter account gaan kijken. In eerste instante leek het of het laatste bericht uit Juli was, maar bij de replies zijn er wel recentere berichten:

    upload_2015-1-3_19-43-0.png
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  9. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ik ben benieuwd naar de 'vernieuwde' store. Hopelijk minder eenmalige acties en min. bestedingen vanaf 100 euro plus
     
  10. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ja precies, wat dingen waar we echt iets aan hebben. Toch vraag ik me nog steeds af wat het verdien-model nou precies is. In het begin dacht ik nog dat ze verdienden aan de referrals naar die website die compensatie voor je probeert te claimen bij een luchtvaarmaatschappij als je vertraging hebt. Toen ik echter (via Mileways) een keer van hun diensten gebruik probeerde te maken, heb ik nooit meer iets gehoord...
     
  11. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Nog verdere ervaring van het inwisselen voor UBER tegoed? Kan je ze nu wel gebruiken, of ook alleen maar voor nieuwe klanten? Ik heb vandaag 2000miles gespaard, kan ik aardig wat gratis UBER ritjes mee maken als ik de vouchers gewoon kan inwisselen!
     
  12. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    De mail van vandaag.

    De milestore gaat dus weg. was is dan nog de toevoegende waarde van deze app?
     
  13. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Toch een soort van sociaal platform
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    dat, en het biedt ook vluchtinfo
     
  15. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    In plaats van de Milestore gaan ze wel de statistieken uitbouwen, dus ik denk dat de nieuwe toegevoegde waarde van de app het sociale platform wordt zoals @Jan van Putten zegt.
     
  16. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Behalve de vluchtinformatie die wel chill is (ik had vorige week een vertraging in malta die overigens niet gemeld werd), vind ik dan de app FLYING veel leuker/mooier voor het weergeven van statistieken en het sociale. Ook het feit dat het ik km is ipv miles maakt het een aanrader
     
  17. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Jammere van Flying is, is dat ze al eens ermee gestopt zijn en dat dus weer ieder moment kan gebeuren naar mijn mening. Ook het feit dat de app al jaren niet ge-update is en dat hij niet geoptimaliseerd is voor de iPhone 6/6 Plus vind ik ook jammer. Overigens gebruik ik de app wel omdat ik de 'stamps' die je kunt krijgen een leuk iets vind.
     

Deel Deze Pagina