Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

  1. Telebarrer

    Telebarrer Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Ook ik heb in november nog snel een flink aantal reviews geschreven en ook ik heb tot op heden hier nog geen miles voor gekregen.

    Eind december heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Tripadvisor met de vraag wanneer ik de miles ontvang. Ik kreeg de volgende reactie:"We would like to let you know that unfortunately TripAdvisor no longer offers air-miles campaigns with flight companies.".

    Nadat ik een mail terug had gestuurd waarin ik aangaf dat dit per 1 december gestopt is, dat deze reviews in november zijn geschreven en dat ik dus recht op die miles heb, kreeg ik als reactie:"The final crediting of points/miles for FlyingBlue Miles will occur during January 2017."

    Ze hebben dus nog een paar dagen om de miles te crediteren maar ik vrees dat ik voor Jan met de korte achternaam die reviews heb geschreven...
     
  2. Telebarrer

    Telebarrer Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Wanner heb je deze miles ontvangen?
     
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Vlak voor de kerst, dus tweede helft december
     
  4. Telebarrer

    Telebarrer Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Dan is het antwoord dat ik eind december kreeg dus onzin. Ik ga er van de week nog maar eens een mailtje aan wagen maar die punten kan ik wel vergeten.
     
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb in november nog 13 reviews geschreven en geen miles gekregen. Gisteren mailtje gestuurd naar FB, vandaag mailtje terug dat mijn claim is geaccepteerd. Zal wel goedkomen, denk ik.
     
  6. Telebarrer

    Telebarrer Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb vandaag weer gemaild naar Tripadvisor Support. Ik lees dat jij een mail maar FB hebt gestuurd. Goed idee! Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat dat ook een mogelijkheid is. Ik ga FB ook een mail sturen. Ik ben wel benieuwd hoe FB gaat bepalen op hoeveel Miles je recht hebt?
     
  7. Janssen82

    Janssen82 Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Erg jammer dat TA hiermee is gestopt. Vooral de eerste periode was leuk met telkens 1500 miles in de maand. Zal wel te duur zijn geworden....
     

Deel Deze Pagina