Miles sparen by booking.com

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mikey, 2 okt 2018.

  1. Mikey

    Mikey Blue Tier

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Net een berichtje in mijn inbox van AF.
     
  2. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
  3. LeidenHub

    LeidenHub Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Volgens mij krijg je bij Booking.com normaal gesproken 1.6 mile per euro?
    https://earnonline.flyingblue.com/en/travel/booking-com-nl

    En bij hotels.com tijdelijk nog meer want 3.6 mile per euro (normaal 2.8)
    https://earnonline.flyingblue.com/en/travel/hotels-com-nl

    Heb toevallig gisteren twee betaalbare hotels in de VS geboekt (hotels.com was bij eentje bovendien goedkoper dan booking.com en bij de andere dezelfde prijs) en kreeg vanochtend onderstaande mail in mijn inbox:


    Beste LeidenHub,

    Bedankt voor het gebruiken van shop for Miles.

    Wij hebben de volgende bevestiging ontvangen betreffende uw recente bestelling via shop for Miles, op 2 October 2018.

    Hotels_com NL

    695 Miles (en voor de andere 532).
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Toch blijft het best gierig van AF/KLM, bij Alitalia krijg je standaard 3 miles per euro.

    Ook als je CashbackXL boekt op boeking krijg je standaard 4% cashback bij booking en 7% cashback via hotels.com. Ook kun je op veel andere websites zoals Expedia, KLM, Emirates, een aantal OTA's en andere begrijven een %tage in cashback krijgen.

    Verbaast me eigenlijk wel dat ik het nog niet eerder hier voorbij heb zie komen.
     
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Het blijft wel een Nederlands bedrijf natuurlijk. ;) Die cashback site is wel eens genoemd op wat draadjes. Ik wissel het een beetje af. Ongemerkt wat puntjes verzamelen is soms wel eens leuk. Cash back ook uiteraard.
     
  6. Bazzy

    Bazzy Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Als je bovenaan bij Earnonline op alle regio's zet dan zie je dat je via de Spaanse site van Booking meer miles voor je geld krijgt. Heb het nog niet uitgeprobeerd, maar lijkt me dat, dat moet werken.

    Zou toch makkelijk zijn als ik hele links kan plaatsen, maar ik hou niet van reageren om maar te reageren :rolleyes:
     
  7. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Iedereen hier boekt wel eens een hotel/overnachting die vanwege uiteenlopende redenen buiten zijn of haar royalty programma's valt. Zelf boek ik dan vaak via Booking.com maar wel via een refferal pagina om zo frequent flyer miles te scoren.

    Ik weet dat Flying Blue slechts 1 mile per besteed euro toekent. Voor meer value for money en omdat ik een veel via de zandbak vlieg, gebruik ik de Etihad Guest referral (https://www.booking.com/etihadguest). Deze geeft je 6 miles per uitgegeven USD!

    Uiteraard zullen er meer interessante Booking.com refferal websites zijn. Ik ben erg benieuwd welke jullie gebruiken en waarom. Misschien kunnen jullie mij ook overtuigen ;).
     
  8. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Vanwege het uitblijven van reacties ben ik zelf maar even op onderzoek gegaan. Inmiddels heb ik de volgende Booking.com airline partners gevonden (gesorteerd op beloning hoog->laag):
    Aanvulling op dit lijstje is uiteraard welkom! :)
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina