Miles & More, 'houdbaarheid' miles checken

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Nvgfocus, 12 feb 2017.

  1. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    goedemorgen,

    Ik ben net wat actiever geworden in dit wereldje en kom nu dus ook pas achter wat zaken die ik niet wist. Zo lees ik net dat Miles & More Award miles bij Lufthansa vervallen na 3 jaar, ongeacht tussentijdse activiteiten (mijn laatste vlucht is van november vorig jaar, dus dacht dat ik wel goed zat). Dit geld in ieder geval als je geen status hebt.

    Nu probeer ik via de LH app en website te kijken hoe lang mijn miles nog geldig zijn, maar kan eigenlijk niks vinden. Weet iemand waar je het kan terugvinden?

    P.s. Ik heb nu ongeveer 25.000 award miles. Een status halen zal er niet in zitten verwacht ik.
     
  2. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Miles&More is inderdaad zeer onduidelijk daarin. Ik zit met hetzelfde probleem. De enige manier om te verlengen is status halen, of een M&M creditcard aan te schaffen (wat als NL'er volgens mij niet gaat).
     
  3. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Heb je toevallig eens met ze gebeld of gemaild om erachter te komen? Toevallig nog contactgegevens?

    Anders zal ik even contact opnemen om te kijken hoe we hier duidelijkheid over kunnen krijgen.
     
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Nee nooit contact over gehad, omdat de FAQ er vrij helder in is:
    https://www.miles-and-more.com/onli...contact?l=nl&cid=1000327&sourceTaxonomy=Spend
     
  5. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Die had ik inderdaad gevonden, enkel kan ik daar dus geen compleet overzicht uitdraaien. Ga ze eens bellen
     
  6. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Net gebeld met ze. Vriendelijke engelstalige dame aan de telefoon. Het is inderdaad niet mogelijk om online een compleet overzicht te vinden. Wel stuurt M&M je 2 a 3 maanden voor het verlopen van je miles een mail.

    Ze kunnen je telefonisch wel aangeven wanneer de eerste miles gaan verlopen (bij mij in september).

    Iemand trouwens een goede suggestie om je miles bij Staralliance te stallen waar je Miles niet verlopen? Zal waarschijnlijk geen status bij hen halen en/of vasthouden.
     
  7. Breynaert

    Breynaert Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hallo
    Ben ook nieuw in dit wereldje. (Is erg ingewikkeld).. Wat is een SURVEY?

    PS: Ik heb op mijn Qatar account een aantal miles staan. Kan mij iemand zeggen of qatar een goed FFprogramma is, of ik ze beter ergens anders kan posten (en waar) de volgende keer dat ik miles verdien verdien.
    Dank voor eventuele inlichtingen
    C.
     
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Hoi! Allereerst welkom op het forum van IF.
    Een Survey is een online vragenlijst/enquête die je invult en daar krijg je als beloning wat miles voor.
    Voor je vraag over Qatar vraag ik je om het te stellen in dit topic. Als ik je zelf een goed FF programma wil aanraden dan zou ik voor BAEC gaan. Onze @TheoS heeft er een handleiding over geschreven die je hier kunt vinden.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Als je een M&M credit card hebt verlopen je miles niet. In Nederland kan je - met wat moeite - de Duitse card krijgen. In België heb je de card van Brussels Airlines, voor zover ik weet
     
  10. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    ik zit met hetzelfde probleem: 500 miles komen te vervallen ah eind vd maand, kan ik de miles ook naar een andere account binnen de star alliance transferen?
     
  11. Peter14

    Peter14 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Geen mogelijkheid om de miles te verlengen?
     
  12. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Enkel d.m.v. status of de Nederlandse Miles & More Visa creditcard.
     

Deel Deze Pagina