Miles and more opties

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Batusai, 7 feb 2019.

  1. Batusai

    Batusai Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Heb momenteel ong 70k miles en amex miles and more. Echter ben ik van plan de amex stop te zetten en over te schakelen naar mastercard flying blue.

    Hoe kan ik deze 70k miles best gebruiken? Of overzetten naar ander programma waar ze niet vervallen door activiteit

    Hoe lang blijven deze geldig nadat ik mijn amex heb opgezegd, vanaf dan 36 maanden, of is dit te positief gedacht?
     
  2. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik vraag me af wat je precies bedoelt? Ik ken alleen Amex Flying Blue en geen Mastercard Flying Blue. Hoewel die laatste in sommige landen wel bestaat. Voor zover ik weet is Miles and More niet beschikbaar via Amex. Haal je twee programma's/maatschappijen door elkaar? Of loop ik gruwelijk achter en ben ik niet op de hoogte van de Flying blue Mastercard?
     
  3. Batusai

    Batusai Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Nasil vindt dit leuk.
  4. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ah! Dat verklaart een hoop die ken ik inderdaad. Was ik maar een Belg, Mastercard is handiger.
     
  5. MikeH

    MikeH Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Mooi voor die Belgen, hun hebben een Mastercard voor Flying blue maar geen airline in Skyteam, en wij de Amex die nergens geaccepteerd wordt maar dan wel de KLM
     
    Warren vindt dit leuk.
  6. Snoepjes85

    Snoepjes85 Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    d
    Die amex FB miles worden toch overdragen naar je hoofdaccount? Ik zou de 70k gebruiken voor lang weekendje weg in Europa :) Dan heb 4x24 uur genot ipv een upgrade in vliegtuig voor (6-10 uurtjes).
     
  7. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Met een klein beetje zoeken kun je die 70000 gebruiken voor een single in First. Of een retour in Business is ook zeker een mogelijkheid.

    @MikeH De Amex wordt toch wel redelijk geaccepteerd hoor. Ik haal er zo een (minimum) 50000 miles mee op per jaar
     

Deel Deze Pagina