Mileage run VCE-FCO-AUH-BKK-AUH-FCO-VCE met AZ (€140)

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Quinten, 1 jul 2015.

  1. EGTS

    EGTS Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb hetzelfde, ook via airline direct geboekt. Ik kan de boeking ook inzien, bij mij geeft hij alles als confirmed aan behalve VCE-FCO en FCO-VCE.
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Confirmed maar geen e-tickets?
    I pray for you :)
    Op fly4free.com zie ik wat cancellation verhalen.
     
  3. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Als ik nu via Virtually check krijg ik de volgende melding:
    "THIS RESERVATION DOESN'T HAVE EMAIL, PLEASE CONTACT YOUR TRAVEL ARRANGER"
    Klinkt niet goed...
     
  4. Maan

    Maan Guest

    Tripcase! :p
     
    RSC09 vindt dit leuk.
  5. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Bij Tripcase staan alle EY vluchten erop. VCE-FCO segementen niet zichtbaar.
    Zelfde als @EGTS dus
     
  6. Maan

    Maan Guest

    Hebben jullie nou wel of niet e-ticketnumbers? :) Wel: naar saudia en je coupons bekijken niet: geen idee.
     
  7. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    nope, niet ontvangen. Vrees dus voor het ergste :(
     
  8. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb wel 2 eticketnummers gekregen en op Saudi (ook voor VCE-FCO en terug) staat 'open for use'.
     
  9. Maan

    Maan Guest

    Ik ook.
    Etihad vluchten staan op Airport control, maar dat is normaal (online checkin optie)
     
  10. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    ik heb kunnen boeken voor KUL 29/10-7/11. kwam niet door de betaling van de goedkoopste fares (kreeg melding uitverkocht), maar uiteindelijk kunnen boeken voor 165 + 40 euro servicekosten pp. al met al zeer nette prijs, jammer dat de vluchten niet in aanmerking komen voor miles. kunnen jullie via etihad al stoelen selecteren? Ik zie nergens die optis namelijk
     
  11. Maan

    Maan Guest

    Bij Nederlandse site van etihad staat stoelselectie achter bagage selectie, die moet je dan eerst aan klikken. Bij Engelse site is het duidelijker
     
    Skywalker88 vindt dit leuk.
  12. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Helaas is mijn boeking geannuleerd:

    "Leider können die von Ihnen angefragten Flugverbindungen aufgrund eines technischen Fehlers seitens der Fluggesellschaft nicht bestätigt werden. Ihre Buchungsanfrage wurde daher kostenfrei storniert. Wir möchten uns für eventuell entstandene Unannehmlichkeiten entschuldigen. Wenn Sie noch Fragen haben, können Sie sich sehr gern an uns wenden."

    :(:(:(
     
  13. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Mocht je nog wél een reservering hebben bij AZ, ik heb een foefje om op hun website (succesvol) je PNR op te zoeken:

    1 - Log in bij MilleMiglia
    2 - Klik op 'Your profile' (een soort pop-up opent)
    3 - Plak deze link in je adresbalk: https://mm.alitalia.com/it_it/booking/apvsearch.aspx
    4 - Vul je PNR in en je krijgt de magische woorden "tua prenotazione è confermata" te zien :)
     
    Flying doc en Maan vinden dit leuk.
  14. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Is er al iemand op pad? @Skywalker88, vertrok jij gisteren niet? Ben benieuwd hoe het ging en ook of je de overstap op FCO gehaald hebt!
     
  15. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    vanwege omstandigheden heb ik de reis naar KUL niet meer gemaakt.. dus kan je ook niks vertellen hoe het ging :) ga jij hem binnenkort maken?
     
  16. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Ik vertrek op 23 november pas. M'n overstap op FCO (vanuit VCE, richting AUH) is krap een uur en mijn feeder-vlucht heeft gemiddeld 31 minuten vertraging. Oja, ook nog iets met Shengen naar niet-Shengen.
     
    Skywalker88 vindt dit leuk.
  17. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    @Quinten oh dat is inderdaad wel een dingetje op FCO... Door de brand en de verbouwingen ga je met een bus naar een afgesloten gedeelte, om daar door security en paspoort te gaan om vervolgens met een bus naar international departures te gaan. Ik had 1.15u overstap tijd en heb echt overal moeten dringen/vragen/voorgaan en stond echt niet fijn in die bus met nog 15 min voor vertrek. Gelukkig waren het ook wel weer echt italianen dat alles een beetje vertraagd, dus ook je vertrek vlucht.
     
  18. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    En gelukkig heb je het dus gehaald! Hmm, dan kan ik die processo in de Alitalia-lounge dus beter overslaan. Tenzij ik mijn overstap mis en gedoemd ben daar de hele nacht te hangen. Goede terugvlucht alvast, @Wammes_NL !
     

Deel Deze Pagina